FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Giveaway of the Day

Ivooo
Hallo iedereen, ik keek laatst op de site www.dedigitalerevolutie.nl en daar zag ik een artikel staan over de site www.giveawayoftheday.com.

Op deze site geven ze elke dag een programma gratis weg, terwijl je er normaal voor moet betalen. Maar je kan het alleen die dag downloaden en je moet het ook diezelfde dag activeren, dan kan je het onbeperkt gebruiken.
Er is ook een soort zustersite waar ze elke dag een gratis spel weggeven.
http://game.giveawayoftheday.com

Er staat soms handige software bij, maar soms heb ik er niet zoveel aan.

Ivooo
James007
Sorry maar alhoewel ik dit erg leuk vind, is het ook erg vreemd. Wat zou een uitgever er aan hebben een volledig werkende versie weg te geven? Om kopers te trekken? Hij heeft het net weggegeven, gratis... Confused
Ivooo
Hier staat er wat over:

http://www.giveawayoftheday.com/about/ en hier: http://www.giveawayoftheday.com/for-developers/

Softwareontwikkelaars kunnen bijvoorbeeld een product van een hele productlijn beschikbaar stellen. Bij het programma en op de site wordt dan niet alleen reclame gemaakt voor het gratis programma, maar ook voor de hele productlijn. Bovendien kan je het product alleen maar activeren op de dag dat het programma te downloaden is.
Als de downloadperiode verstreken is, zou je het bijvoorbeeld aan een vriend kunnen laten zien, als die het een goed programma vindt, zou hij het kunnen kopen.

Ivooo
rein
Heel interessante link. Deze website ga ik zeker in de gaten houden.
Bedankt Ivooo !
traxion
leuk

gratis stuff is altijd handig

opzich zit er wel wat in om zo publiciteit te trekken voor je software.

goed idee zou ik zeggen
atleetalie
het is wel handig maar de meeste software die er langs komt is volstrekt onbekent en meestal nutteloos, plus dat als je er aangewend bent en je computer crasht toch zal moeten betalen. Maar je kan af en toe eens kijken soms komt e rwel iets handigs voorbij.
Bengt
Deze site stond in mn rss lezer. Is best wel leuk initiatief (van kleinere softwarepakketten)
pinkpeople
haha stoer Twisted Evil
Ik ga zeker ff kijken:D
Leuk dat je de link hier post.. want ik was er zelf nooit op gekomen haha!
rein
Supercool ook dat je hun dagelijkse downloads op je eigens site kan zetten ook. Ik moet zeggen; soms zitten er verdomd handige programmatjes tussen. Nog es bedankt voor de link, Ivooo.
MrBlueSky
Leuke link inderdaad. Ik kwam hem tegen in de C'T en heb hem al gebookmarked.

atleetalie wrote:
het is wel handig maar de meeste software die er langs komt is volstrekt onbekent en meestal nutteloos, plus dat als je er aangewend bent en je computer crasht toch zal moeten betalen. Maar je kan af en toe eens kijken soms komt e rwel iets handigs voorbij.

Of je maakt backups.. Wink
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.