FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Affiliates.nl

Wat vind jij van deze sites?
Leugenaars
50%
 50%  [ 3 ]
Goed
50%
 50%  [ 3 ]
Slecht
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 6

Boy219
Ik wil graag op mijn site betaalde advetenties..
ik heb op internet de volgende sites gevonden: Affiliates.nl, Kliks.nl, Leadbutler.nl.
Heeft iemand ervaring met deze sites? want ze lijken mij best wel goed.

MVG
Bengt
wat vind je van google ads ofzo ? ^^
traxion
http://www.tradedoubler.nl/ mss

helaas betalen ze pas uit bij 50 euro

verder moet je pas aan banners gaan denken als je site een beetje loopt..

je moet de mensen niet afschrikken van ik doe het voor het geld..

en als je site niet loopt dan verdien je der toch niks mee
Boy219
hebben jullie een site die kliks telt|
traxion
Boy219 wrote:

hoe bedoel je??

dat je zelf ook nog eens de kliks telt? .. ik neem aan dat hun site dat wel voor me doet..

en als hun zeggen dat je bijv 50 kliks hebt en jij zegt dat het der 60 zijn.. dan zullen ze daar denk ik niks mee doen hoor
timerecords
traxion wrote:
Boy219 wrote:

hoe bedoel je??

dat je zelf ook nog eens de kliks telt? .. ik neem aan dat hun site dat wel voor me doet..

en als hun zeggen dat je bijv 50 kliks hebt en jij zegt dat het der 60 zijn.. dan zullen ze daar denk ik niks mee doen hoor

Ik denk meer dat hij bedoeld een site die je betaald per click
Boy219
timerecords wrote:
traxion wrote:
Boy219 wrote:

hoe bedoel je??

Ik denk meer dat hij bedoeld een site die je betaald per click

Dat bedoel ik
atleetalie
google adsendse is de beste zeker weten, als je het over kliks hebt, tradedoubler is zeer goed voor paid per sale

je kan het beste beginnen met eentje waar voor je per click krijgt dat leverd dan meestal meer op, op mijnhomepage.nl onder verdienen kan je verder kijken Idea
LeukeFilmpjes
Je kan ook op www.leejoo.nl kijken onder verdienen, ook een handige site! Laughing
Super,monkey
Waarom zou je inderdaad banners gebruiken, je kan ook GoogleAds gebruiken. Past het nog bij je website ook, en het ziet er niet uit als een banner...
fred frituurvet
is er echt zoveel mee te verdienen dan?, ikzelf kijk tegenwoordig over die advertenties heen heb nog nooit op zo'n ding geklikt...
Gieter
atleetalie wrote:
google adsendse is de beste zeker weten, als je het over kliks hebt, tradedoubler is zeer goed voor paid per sale

je kan het beste beginnen met eentje waar voor je per click krijgt dat leverd dan meestal meer op, op mijnhomepage.nl onder verdienen kan je verder kijken Idea

Ik denk toch dat er betere zijn, aangezien ze pas uitbetalen bij 100 dollar (als je je 'contract' opzegt betalen ze wel al uit vanaf 15 dollar dacht ik), en ja, veel hangt natuurlijk af van op welke site je advertenties wil gaan plaatsen.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.