FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

minimaal 15 euro door 10 muisklikjes!

pepje
Ik wil al heel lang heel graag een product van het internet bestellen, maar omdat het van het buitenland komt moet ik met een creditcard betalen. Mijn ma vindt het onverantwoord als ik een creditcard neem en staat mij dit niet toe. Helaas kan ik dit product niet in Nederland krijgen.

Misschien heeft hier iemand op dit forum een creditcard?
Ik ben bereid om je vijftien euro meer te betalen dan de bestelling aanvankelijk kostte. Ik denk dat de bestelling zelf zo`n 35 euro is. En de betaling natuurlijk voor ons beide op een betrouwbare manier te doen. Heb je interesse om mij te helpen het product hier te krijgen stuur dan graag ff een priveberichtje. IK streef er echt naar om het product hier te krijgen, vraag dus maar raak als er iets is dat je mogelijk tegenhoudt. Het is ook geen probleem als je nog nooit iets via het internet hebt besteld.
Klaw 2
ik denk dat niet veel mensen bereid zijn om dat te doen, want dan moeten ze HUN nummer opgeven, en sinds ze jouw niet kennen kan het zijn dat je dan even snel 1000 artikelen besteld op hun credit-card en dan niets meer van je laat horen, het is misschien makkelijker om het anders aan te pakken op marktplaats.nl of andere veiling site staat dat product mischien te koop, misschien kan het tweedehands misschien niet, welk product zoek je eigenlijk, schoenen? dat zal wel niet gaan via zulke site maar dingen als pc's, games, en andere dingen die niet op maat moeten zijn kun je makkelijk krijgen.
pepje
Het gaat erom dat diegene dan met z`n creditcard dat product naar zijn adres toe besteld. Ik heb weinig met die bestelling te maken. Ik koop dat product dan later over van dat adres waar die gearriveerd is. Met een veel hogere prijs. Ik blij omdat ik mijn product toch nog heb en voor degene die de bestelling heeft gedaan ook eemn lekker meepakkertje.

Het is elektronicaproduct voor mijn hobby.
Klaw 2
Ik zou dit dan in je eerste post zetten, mensen neigen meestal de eerste post te lezen en daarna niet, maar ik zou het eerst via anderer site's proberen die in nederland zitten, en misschien kun je ze kopen of bestellen in een nederlandse winkel, in de pc winkel in mijn dorp kun je alles bestellen als het te maken heeft met pc's of consoles, zo zou ik het eerst proberen.
timerecords
pepje wrote:
Het gaat erom dat diegene dan met z`n creditcard dat product naar zijn adres toe besteld. Ik heb weinig met die bestelling te maken. Ik koop dat product dan later over van dat adres waar die gearriveerd is. Met een veel hogere prijs. Ik blij omdat ik mijn product toch nog heb en voor degene die de bestelling heeft gedaan ook eemn lekker meepakkertje.

Het is elektronicaproduct voor mijn hobby.

En stel diegene koopt het en heeft het pakketje thuis en jij bent spoorloos, wat dan...dan zit die gene met iets wat hij niet eens nodig heeft... Rolling Eyes
pepje
Desnoods maak ik eerst van tevoren een klein extra bedragje over...Maar in iede geval iets wat voor beide een beetje betrouwbaar werkt.
chilllayd
Al iemand gevonden?
ik heb er geen, sorry.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.