FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Herverkiezingen?

Ik wil herverkiezingen
Ja
62%
 62%  [ 5 ]
Nee
37%
 37%  [ 3 ]
Total Votes : 8

devroom
Hallo

PvdA heeft duidelijk gemaakt dat ze niet een coalitie willen vormen met het CDA door deze motie.

Het CDA heeft nu twee opties:
- Vorm een coalitie met VVD, CU en PvdV (onwaarschijnlijk)
- Herverkiezingen

Het is namelijk zeer onwaarschijnlijk dat er nu nog een coalitie gevormd kan worden. SP en CDA hebben te grote verschillen, PvdA heeft laten weten dat ze geen coalitie willen --> ze laten blijken dat ze geen respect hebben voor demissionaire CDA. En een minderheidskabinet schiet ook niet op.

Dus...

Graag reacties en stem even, ik wil graag kijken hoe de rest er over denkt. Geef aub ook info als leeftijd, opleiding, waar stemt familie en vrienden op, enz

Grtz Cool
©Wolfie
Misschien behoort een minderheidskabinet nu tot de mogelijkheid.

Want het volk heeft de stem al gegeven, en in principe zou er dezelfde uitslag zijn.

Ik ben van mening dat ze moeten doorgaan.
timerecords
©Wolfie wrote:

Want het volk heeft de stem al gegeven, en in principe zou er dezelfde uitslag zijn.

Zo heb ik het niet echt bekeken, nu je het zegt zal er inderdaad wel ongeveer het zelfde uitkomen althans ik zou gewoon op zelfde partij stemmen en als meerdere mensen dat dan doen dan krijg je het zelfde resultaat als nu en zijn we weer bij het begin
golles
timerecords wrote:
©Wolfie wrote:

Zo heb ik het niet echt bekeken, nu je het zegt zal er inderdaad wel ongeveer het zelfde uitkomen althans ik zou gewoon op zelfde partij stemmen en als meerdere mensen dat dan doen dan krijg je het zelfde resultaat als nu en zijn we weer bij het begin

inderdaad, de meeste mensen zullen op dezelfde partij stemmen als eerst, met die partij zijn ze het eens. ik vind dat de partijen zich moeten aanpassen om eruit te komen, je kunt ook niet van alle mensen verwachten dat ze opnieuw stemmen, en dan ook nog op een andere partij dan waar ze het eens mee zijn,,,
KoiboySG1
Geen herverkiezingen Shocked

Tjonge wat een zootje maken ze ervan zeg. laten ze gewoon eens een keer regeren zonder dat kinderachtige gedoe van: "Ik wil niet met die partij in de kamer". En ze verdienen er ook nog geld aan en het kost allemaal ook weer geld.

Ach ze bekijken het ook maar.
traxion
grote kans dat het CDA PVDA en de christen unie wordt

dus dan krijgen CDA en PVDA het voor het zeggen

groenlinks en SP doen lekker niet mee..
Yjaxygames
traxion wrote:
grote kans dat het CDA PVDA en de christen unie wordt

dus dan krijgen CDA en PVDA het voor het zeggen

groenlinks en SP doen lekker niet mee..

De PVDA wilde toch alleen met SP erbij regeren?

En met herverkiezingen schiet je toch nix op...