FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Gratis Domein

peter_
Heej

Ik heb gehoord dat er acties waren waar ze .info of .be domeinen weg geven.
Heeft iemand een site waar je op dit moment zo'n gratis domein kan krijgen.

MVG
rvec
gebruik de zoekfunctie eens, dit is al eerder gezegd en lycos heeft partnershops waar je gratis een domeinnaam kan krijgen(zie ander topic).
Georgeboy
Hou er wel rekening mee dat niets echt gratis is. Je kunt het zeker in overweging nemen. Ik heb er een paar maanden geleden ook naar gezocht en uiteindelijk besloten om het toch niet te doen. Ik laat momenteel mijn domeinnamen beheren door een bedrijfje dat als ik me niet vergis 17.15 euro vraagt voor een jaar, hierin zit inbegrepen: gratis URL forward, gratis mail forward, onbeperkt aantal gratis subdomeinen... De website die ik gevonden had die een gratis domeinnaam aanbood, rekende per forward iets van 20 euro en de gratis domeinnaam was enkel het eerste jaar geldig... Ook de wachttijd die je erbij moest nemen om je domeinnaam aan te vragen bedroeg een aantal weken, terwijl mijn domeinnaam operationeel was in minder dan een uur...

Greetz
rvec
ik heb hier een eigen dns server dus oneindig veel sub-domeinen. Oneindig veel mailforwards en een gratis domein zoals in het andere topic al valt te lezen. Lycos zelf geeft ook gratis sub-domeinen maar ik weet niet hoeveel dat is, en 5 mail forwards.
dirkvb
Het is beter om gewoon een gratis .tk domein te nemen.
Veel betrouwbaarder en bijna geen reclame en geen kosten.

En ook zeer snel aan te maken, max drie domeinen met emailadressen erbij.
Gieter
dirkvb wrote:
Het is beter om gewoon een gratis .tk domein te nemen.
Veel betrouwbaarder en bijna geen reclame en geen kosten.

En ook zeer snel aan te maken, max drie domeinen met emailadressen erbij.

En je kan de reclame bovendien verwijderen door een sms te sturen (kost één of twee euro denk ik.) Ik verkies toch een .be/.org/.net, dat oogt namelijk veel professioneler dan een .tk-domeinnaam.

Bij het vroegere CheapAss (google ernaar) kan je domeinnamen krijgen, en dat kost ongeveer 10 euro.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Computers en Techniek

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.