FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Wat zijn jouw favoriete tv-series en films?

Ivooo
Hallo allemaal,

Wat is/zijn jullie lievelingsserie(s) op tv. En wat is je favoriete film?
Ik vind House een leuke serie.
En ook stargate, en stargate atlantis. Die vind ik allebei ook fantastisch, elke keer is het spannend.
Mijn lievelingsfilm is de Matrix, en dus ook Matrix reloaded en Matrix revolutions. Als je ziet hoe ze dat maken, dat is echt knap. Shocked

Ivooo
©Wolfie
@Ivooo,
De Matrix is inderdaad erg mooi, maar de Star Wars vind ik echt het toppunt, hoe een hele nieuwe wereld is gecreeërd, dat vind ik echt mooi!
Al heeft de Matrix ook wel een beetje dat idee.

Mijn lievelings serie...?
Tja, Grey's Atonomy vind ik wel leuk, maar de serie 24 is veel beter! Helaas zijn de tijden van de serie een beetje vervelend. Ik moet dan werken...
moeslimoen
ik vond de A-TEAM de beste serie maar die kijk ik al een hele tijd niet meer.

en de scarface is ook niet zo slecht.
met antonio monata. hij best grappig prate en bijna heel de tijd ****** zeggen.
dark inca
Series:
- the A-team
- NCSI
- medical crime investigation
- CSI
- las vegas
- Stargate

Dit zijn de series die ik niet kan missen. (spijtig dat ze niet het hele jaar zulke series doorspelen)

Films:
Alle eddy murphy films :p
Museobanus
films:

the last samurai
the day after tomorrow
priates of the caribbean 1 & 2
de zaak alzheimer
dances with wolfs
joe_nl
De Matrix-serie vind ik waanzinnig, maar ik zie ook dat Museobanus ook wel een beetje dezelfde smaak heeft als ik.
Ik moet binnenkort Pirates 2 maar eens gaan kijken, beetje zonde dat ik die nog niet gezien heb...

Oja, natuurlijk mag ik Finding Nemo ook neit vergeten, die's gewoon cool Very Happy haha
wanroij
The A-team en Mc giver waren vroeger vet .. nu kijk ik vaak comedy-series.. En voetbalprogramma's ghehe
Museobanus
Ik heb ook nog the lord of the rings (alle3) vergeten erbij te vermelden
James007
Hmm... een "jouw favoriet" topic... gelieve de replies wel langer te maken dan één lijntje. Je kan bijvoorbeeld zeggen wáárom je dat net mooi vindt. Dat zegt al meteen een stuk meer dan een pure opsomming.
KoiboySG1
Mijn favorite serie is stargate zowel sg1 als atlantis. vind die serie echt helemaal geweldig. de humor is goed de actie en het verhaal trekt mij heel erg.
Naast stargate vind ik smallville ook een erg goede serie. vind het 1 van de betere "supermans".
Ook kijk ik alles van
-star trek(alle series. heb alleen de oude serie nog niet gezien)
-Battlestar galactica(de nieuwe serie)
-Firefly(jammer dat er maar 1 seizoen van was)
-Dark angel(jammer van het rot einde)
-Lost(die vind ik met de aflevering selchter worden)
-24
-Doctor who

Mijn favorite film is Gladiator. Die film draai ik echt helemaal grijs in mijn dvd speler.
Verder hou ik veel van superhelden films. x-men, spider-man vind ik erg goede films.
Braveheart, Master and commander, POTC curse of the black pearl en The Matrix staan ook in mijn top 10 lijstje.
Tuxy
Famliy Guy
Simpsons
South Park

Ik zet meestal wat Cartoons op als ik aan het werk ben. Ik weet niet waarom, maar het werk gaat dan meestal sneller en is een stuk leuker Laughing
Saskia91
series:
Avatar: the last airbender OK, het is een tekenfilm-serie, maar ik vind het echt geweldig! Ik kijk de afleveringen op internet, want in Nederland blijven ze maar herhalen.. Het zit vol met humor, maar het blijft serieus. Ik vind het niet een typische kinder tekenfilm. (ook al wordt het op nickelodeon uitgezonden) En de vechtscenes vind ik ook zeer leuk Very Happy

films:
Lord of the Rings: moet ik echt uitleggen waarom ik dit leuk vind? Nee he Smile
The Chronicles of Narnia: the lion, the witch and the wardrobe: ik vond het altijd leuk om de boeken te lezen. Sommige stukjes zijn wel een beetje kinderachtig, maar het blijft een mooi verhaal. De verfilming vind ik zeer geslaagd.
Sharpe
Ik ben een gek van The Shield, 24, House en NCIS(helaas gestopt met uitzenden voorlopig, weet iemand meer?).
Ik heb ook JAG gekeken, maar dat wordt ook wel saai na 4 herhalingen.
traxion
er is eigenlijk maar 1 serie die ik echt volg en dat is Prison break

1 woord: GEWELDIG

helaas is er nou een winterpauze in amerika dus kan ik niet verder kijken:(

mja het is echt de beste serie die er is, en hij is ook nog origineel
kansloos
Ik kijk:
- Prison break
- 24
- Stargate Atlantis
- Southpark

En ik ben het ook helemaal eens met de reactie van Kameraad Traxion hierboven!

En het meeste haal ik van het internet maar of dat nou mag Question
Yjaxygames
Ik heb gisteren Pirates of the Carribean: Dead man's chest gekeken, dat was echt een leuke film. Alleen een klote cliffhanger aan t eind. Heeft iemand anders die film gezien? Ik vind hem denk ik wel beter dan The curse of the black pearl, maar ik weet het niet zeker.
Ivooo
Yjaxygames wrote:
Ik heb gisteren Pirates of the Carribean: Dead man's chest gekeken, dat was echt een leuke film. Alleen een klote cliffhanger aan t eind. Heeft iemand anders die film gezien? Ik vind hem denk ik wel beter dan The curse of the black pearl, maar ik weet het niet zeker.

Ik heb pirates of the carribean 2 nog niet gezien. Ik heb wel de eerste gezien, die vond ik al fantastisch. Ik moet nummer twee zeker eens gaan kijken. Misschien in de kerstvakantie.

X-men vindt ik trouwens ook een leuke films. Ik heb nummer drie op dvd, maar ik heb hem nog niet gekeken. Waarschijnlijk ook in de kerstvakantie.

Ivooo
Yjaxygames
Ik had Xmen 1 voor het eerst op TV gezien laatst, was inderdaad leuk. Ook wel grappig in die film:
Wolverine hoort nu bij die goede mutanten en hij moet een pak aantrekken. Hij vraagt:
"Do you really wear this?"
Die andere mutant zegt: "Then what do you want? A yellow stretch suit?"
Echt grappig, voor degenen die wel is de tekenfilm of the strips hebben gezien Razz
James007
Persoonlijk ben ik een grote fan van de Matrix trilogie. Ik vind het gewoonweg geweldige films, waarbij de makers de technische kunde van die tijd echt zó overstegen zijn. Als ik mij niet vergis, waren zij het die het begrip "bullet-time" hebben uitgevonden. (Op het moment dat Neo ver achterover buigt en de kogel naast zijn hoofd suist.)

Dan is er ook nog Moulin Rouge, die ik een geweldige film vind vanwege de inhoud en de cameravoering (en de grappige liedjes natuurlijk).

TV-series zijn al wat moeilijker. Toen ik kleiner was, keek ik altijd naar Darkwin Duck, en de Ducktales. Volwassenenseries kijk ik eigenlijk niet, alhoewel ik mij kostelijk kan amuseren met dingen zoals "Temptation Island" of "Undercover lover", waarbij ze een paar overspelige idioten op een eiland droppen.
Yjaxygames
James007 wrote:
Persoonlijk ben ik een grote fan van de Matrix trilogie. Ik vind het gewoonweg geweldige films, waarbij de makers de technische kunde van die tijd echt zó overstegen zijn. Als ik mij niet vergis, waren zij het die het begrip "bullet-time" hebben uitgevonden. (Op het moment dat Neo ver achterover buigt en de kogel naast zijn hoofd suist.)

Dan is er ook nog Moulin Rouge, die ik een geweldige film vind vanwege de inhoud en de cameravoering (en de grappige liedjes natuurlijk).

TV-series zijn al wat moeilijker. Toen ik kleiner was, keek ik altijd naar Darkwin Duck, en de Ducktales. Volwassenenseries kijk ik eigenlijk niet, alhoewel ik mij kostelijk kan amuseren met dingen zoals "Temptation Island" of "Undercover lover", waarbij ze een paar overspelige idioten op een eiland droppen.

Ja, ffies over dat bullettime, wordt opeens vaak gebruikt, ook in spellen, zoals Max Payne volgens mij...vind bullettime wel leuk trouwens in the Matrix. Maar het gekke vind ik is dit; de mensen die in de Matrix kunnen, zoals Neo en Morpheus, zijn alleen maar zo goed in vechten IN de Matrix, niet als ze erbuiten zijn, in hun echte vorm. Maar toch laat Neo ook buiten de Matrix zien dat hij van die speciale krachten heeft, dat vond ik wel raar. Maar verder zijn het alledrie topfilms.
James007
Ik denk dat er in de Matrix ook op een bepaald moment wordt gezegd: The power of the one extends far beyond this world.

Je hebt het over het einde van het tweede deel, waar hij die sentinels stopt?
Ivooo
Ik heb de matrix collection op dvd. Daar zitten ook twee dvd's bij waarop staat hoe ze de film gemaakt hebben. Hebben jullie die wel eens gezien?
Dat is echt leuk. En dan zie je ook wat er echt is en wat er met de computer is gedaan.

Ivooo
kansloos
Wel de eerste matrix was echt supertof, maar de 2 films daarna vond ik minder.
Ik had meer het idee dat de laatste 2 films alleen maar 'actie!, actie!, actie!" was.

Maar ff ON TOPIC dit was toch een discussie over series Question Exclamation
James007
kansloos wrote:
Maar ff ON TOPIC dit was toch een discussie over series Question Exclamation

Leeeeees de titel... *zucht*
Yjaxygames
James007 wrote:
Ik denk dat er in de Matrix ook op een bepaald moment wordt gezegd: The power of the one extends far beyond this world.

Je hebt het over het einde van het tweede deel, waar hij die sentinels stopt?

Daar heb ik het inderdaad over...maar jij zal wel gelijk hebben Wink
sambaer
prison break, alias, the sopranos, lost,... zijn ZALIG!!!!
KoiboySG1
Yjaxygames wrote:

Vind de film zelf best goed maar niet beter dan de eerste. De eerste vond ik geweldig. De 2e was meer fantasy dan piraten film. Niet erg want dat vind ik ook mooi maar toch minder.
Ivooo
Hebben er eigenlijk meer mensen X-men3 gezien?
En wat vond je ervan.
Niks verklappen hoor!

Ivooo
KoiboySG1
Ik heb x-men 3 al een paar keer gezien, 5 keer al Embarassed
Vind het een erg goede film mischien wel de leukste van dit jaar.
Het 2 deel vond ik persoonlijk wel iets beter, maar dit deel is echt niet slechter vind ik.
er zitten een paar leuke extra personages bij(mischien iets te veel in 1 keer) jammer dat nightcrawler en nu niet bij zat. hij zou er mischien ook niet tussen passen maar had het wel leuk gevonden.
Vind het wel een aanrader voor de mensen die hem nog niet hebben gezien.
Kijk al weer uit naar de magneto en wolverine spinoffs Very Happy
Gieter
Mijn favoriete serie is The Simpsons: ik kijk regelmatig sinds ik ongeveer 9 ben, en zelfs naar herhalingen kijken blijft leuk. Bovendien zitten er verschillende soorten humor in, en dat voor mij één van de redenen waarom ik het zo'n über programma vind.
Bengt
Tuxy wrote:
Famliy Guy
Simpsons
South Park

Ik zet meestal wat Cartoons op als ik aan het werk ben. Ik weet niet waarom, maar het werk gaat dan meestal sneller en is een stuk leuker Laughing

mooie keuzes maak je daar Cool
dylanm
Willy's en Marjetten is heel leuk.
(Voor iedereen die in Vlaanderen woont toch).
De grappen van Bart de Pauw geraak je gewoon niet beu.
Ook vind ik the Simpsons leuk.
(Vooral vanwege Homer's d'oh).
G1g4nt1C
Ik ben een fan van 8 simple rules en my wife and kids.
Bij 8 simple rules vind ik James Garner (die bompa) geweldig.
Bij My wife and kids is de hele cast simpelweg goed!
Maxus
my wife and kids Very Happy
de humor is top, alleen is het iets te vroeg uitgezonden :s

NCIS, bones & CSI reeksen
altijd leuk om naar te kijken en het mysterie o te lossen Very Happy
Ivooo
CSI vindt ik ook wel leuk, maar dat kijk ik niet meer. Ik heb laatst ook een stuk van een aflevering van NCIS gezien, die was best spannend.
Bones heb ik ook wel een keer gekeken, maar dat sprak me niet zo aan, dan vindt ik CSI leuker.

Ivooo
BCP88
Mijn favoriete tv series:
Prison Break
24
Lost (maar ik vind dat deze wat langdradig begint te worden)
LordHateSphere
ik sci-fi ... vooral star gate ( alhoewel het nu minder goed is dan vroeger... de oudere afleveringen waren veel beter, maar nu zijn er te veel OPVUL afleveringen.. )

oh ja en ook 24 :p

wooooooooot er komen nog minstens 3 seizoene uit :p
chilllayd
Ik lach me rot om de voorrondes van X factor en Idols.
Naarmate het programma vordert is het toch minder interessant.

Een goede Comedie film vind ik ook leuk om te kijken.
tom69
Zonder enige twijfel...

PRISON BREAK en 24.

Het meeste Prison Break.
LeukeFilmpjes
Ivooo wrote:
Hallo allemaal,

En ook stargate, en stargate atlantis. Die vind ik allebei ook fantastisch, elke keer is het spannend.
Mijn lievelingsfilm is de Matrix, en dus ook Matrix reloaded en Matrix revolutions. Als je ziet hoe ze dat maken, dat is echt knap. Shocked

Ivooo

Mijn top 5 films is:

1. The Shawshenk Redemption
2. Lord of The Rings 2
3. The Matrix 1
4. The Empire of the Sun
5. The Ring 1
Ivooo
LeukeFilmpjes wrote:
Ivooo wrote:
Hallo allemaal,

Ivooo

Mijn top 5 films is:

1. The Shawshenk Redemption
2. Lord of The Rings 2
3. The Matrix 1
4. The Empire of the Sun
5. The Ring 1

Lord of the rings zijn inderdaad ook hele goede films, ik heb ze laatst op tv gezien. Very Happy Het is, net als de matrix, een heel goed verhaal.

Ivooo
wanroij
chilllayd wrote:
Naarmate het programma vordert is het toch minder interessant..

Die programmas zijn wel leuk ja.. sommige mensen hebben echt geen zelfkennis en staan flink voor l*l ...Wel vet hoor...
pinkpeople
Favo series.. zijn toch wel amerikaanse series..Veel zijn er hier zelfs niet op tv:P!
THe L word Wink
South Of Nowhere..
Ooohja the Oc is ook wel leuk..!
En natuurlijk Spongebob Sqaurepants! daar word je zo vrolijk van Twisted Evil
ik keek ook een tijdje naar Shameless op ned 3 maar de tijd waar op het er op kwam verandere de steeds en toen dacht ik laat maar! Razz

Films.. Ik hou er van animatie films.. wat dat betreft lijk ik net een 8-jarige!
Finding Nemo
Ige Age
Shrek
Over the Hedge
enz.. enz..
Madoperator
Favo Films:
Pirates Of The Caribbean 1&2

Favo Serie:
Prison Break

Prison break is het gewoon, jammer dat het seizoen is afgelopen. Sad
Ivooo
Pirates of the caribbean 1 en 2 zijn inderdaad erg goede en leuke films. Ik ben benieuwd naar het derde deel.

Ivooo
Lady Elensar
Dan moeten we nog wachten tot uuuhhmmm.. 24 mei ofzo?
chilllayd
wanroij wrote:
chilllayd wrote:

Die programmas zijn wel leuk ja.. sommige mensen hebben echt geen zelfkennis en staan flink voor l*l ...Wel vet hoor...

Heerlijke entertaining toch Very Happy
Ze hebben zelf soms niet door hoe erg ze wel niet voor jan lul staan Wink
Vlien
Absoluut Sex and the City, hoewel die intussen al voor de honderdste keer worden uitgezonden op Vijftv... maar ja, blijft leuk Smile
Mijn favoriete film is Closer...
Vlien
chilllayd wrote:
wanroij wrote:
chilllayd wrote:

Heerlijke entertaining toch Very Happy
Ze hebben zelf soms niet door hoe erg ze wel niet voor jan lul staan Wink

Ja sorry, even dubbelgepost, maar hier moet ik even op reageren! Very Happy en ik ga er vast spijt van krijgen, maar ik zit dus in die voorrondes van Idool. Gewoon voor de lol uiteraard, en ik kan wel zingen, ik dacht: als ik doormag, 't zou leuk zijn! Maar ja tuurlijk niet om idool te worden! Never :p uiteindelijk zwaar beledigd door die koe van een Vera Mann, jullie gaan het nog zien, die maakt zich niet populair in die jury. Trouwens, ik mag dat niet zeggen, maar doe het nu toch uit wraak: voor die juryrondes op tv zijn er audities, die niet op tv komen!!! Dus ik was wel geslaagd voor die ronde Smile enfin, hopelijk herkent niemand mij dan. Ach :p
Gieter
dylanm wrote:

Willy's en Marjetten ben ik eventjes vergeten! Ook een zalige serie! Neveneffecten en Buiten de Zone zijn nog zo'n hilarische series.
chilllayd
Vlien wrote:

Ja sorry, even dubbelgepost, maar hier moet ik even op reageren! Very Happy en ik ga er vast spijt van krijgen, maar ik zit dus in die voorrondes van Idool. Gewoon voor de lol uiteraard, en ik kan wel zingen, ik dacht: als ik doormag, 't zou leuk zijn! Maar ja tuurlijk niet om idool te worden! Never :p uiteindelijk zwaar beledigd door die koe van een Vera Mann, jullie gaan het nog zien, die maakt zich niet populair in die jury. Trouwens, ik mag dat niet zeggen, maar doe het nu toch uit wraak: voor die juryrondes op tv zijn er audities, die niet op tv komen!!! Dus ik was wel geslaagd voor die ronde Smile enfin, hopelijk herkent niemand mij dan. Ach :p

haha, mja, afkraken kunnen ze zeker als de beste !
ik kan ook zingen, maar zou hier niet aan meedoen.
ze kraken me teveel af. en goeie zangers/zangeressen winnen toch niet.
Je moet popi zijn bij de jeugd wil je een beetje hoog komen.
G1g4nt1C
Mijn topseries zijn Lost en Prison Break. Het zijn magistraal uitgewerkte series met een spannend verhaal en veel diepgang.

Favoriete films van mij zijn onder andere Matrix trilogie, Star Wars (allemaal), Lord of the Rings trilogie etc...
spykE
dylanm wrote:

Willy's en Marjetten Cool

Voor de rest alle episodes van South Park.
pinkpeople
Will and Grace.. zow graapig:D
Zit te denken om Seizoen 1 en 2 op dvd te halen..
the666bbq
hosue md is inderdaad leuk, the green wing was vooral leuk het eerste seizoen, thuis was leuk maar begint pluimen te verliezen, er zijn weinig programma's om voor thuis te blijven tegenwoordig - misschien moet ik toch maar eens digitale tv gaan nemen zodat ik een kanaal of veertig extra krijg om levenloos door te zappen; meestal eindig ik wel op één van de bbc's die nog nie zo lijken af te hangen van reclame en op zich wel sterke programma's maken die dan na geruime tijd in afgezwakte versie bij ons verschijnen
LordHateSphere
Sci fi vooral :p

- Stargate...
- star trek ( geven ze niet meer Sad spijtig )
- sliders vroeger...

films alles, behalve echt gore horror films :/
Museobanus
Ik vin Prison Break ook zeer goed, vandaag ga ik de laatste aflevering van het 2de seizoen bekijken, ik ben erg benieuwdn het word zeker de moeite denk ik,

echt een topreeks
zaima
mijn favorieten zijn: De simpsons(vooraal homer met zen stomme grappen)
: My wife and kits(ze zijn gewoon goed)
: 8 simple rules (De zussen die altijd in elkaars haar zitten)
Ook vindt alle james bond films kei goed.
Sukeyna
Mijn Favorieten zijn : Lord of the ring I-II-III , The Matrix , Star Wars , Die Hard I-II-II.
keempe
Ivooo wrote:
Hallo allemaal,

Ivooo

Mijn lievelings series zijn zonder twijfel, Seinfeld en The Simpsons!
The Simpsons kent vast iedereen wel, ik hou van dit soort humor en ik lig echt met elke aflevering plat van het lachen!!! Ik vind het echter wel spijtig dat er zo vaak herhaling van op tv komen..meestal heb ik de aflevering al 4 keer gezien en dan is het grappige er ook wel bijna af...
Seinfeld zal allicht minder bekend zijn bij jullie (het is te zien op vt4 en vijftv).
Het gaat over standup comedian Jerry Seinfeld, hij heeft het ook geschreven en speelt er ook zelf in mee, en de humor is echt top! echt een aanrader voor iedereen, ik heb er nu enkele dvd boxen van en het is echt zooo goed! Very Happy

Een lievelingsfilm heb ik niet echt, want om de maand zie ik wel een andere film liever, maar men lievelingstype films zijn zoals die van american pie, en the weddingcrashers en dat genre..

mvg
Keempe
traxion
keempe wrote:
Ik vind het echter wel spijtig dat er zo vaak herhaling van op tv komen..meestal heb ik de aflevering al 4 keer gezien en dan is het grappige er ook wel bijna af...

dat komt omdat de er alleen voor de eerste 2 of 3 seizoenen nl ondertiteling is en ze daar dus ook alleen meer tv rechten over hebben... daarom is het altijd herhaling

mijn fava tv series zijn
Prison break
the unit
southpark
en Malcolm in the Middle

de laatste wordt helaas niet meer uitgezonden maar gelukkig heb ik alle 7 seizoenen digitaal op men hdd staan:)
endless
ik kijk meestal op youtube naruto, en op tv dbz
volgens mij kan je naruto ook in het engelsmet engelse kabel kijke maar wet't nie zeker.
'verder is the simpsonsen south park leuk, gewoon voor als je niikss te doen hebtt.
enneik kijk alleen getekende series (ook pokkemon)
moeslimoen
ik hou meer vann comedie films zoals die van eddie murpie en actie films net als badboys. komt er trouwens nogeen derde deel uit van de badboys
Ivooo
SBS6 zendt nu een dubbele dosis House uit op donderdag, wel jammer dat de eerste van die twee afleveringen een herhaling is.

Ivooo
atleetalie
ik blijf bij Harry Potter
SgtGarcia
Er zijn zo veel goede series, ik weet niet waar ik moet beginnen :p
Ivooo
Maar welke kijk jij het meest, of kijk je ze allemaal veel.

Ivooo
Ivooo
Ik kijk nu ook Shark, vind ik ook wel een leuk programma.

Ivooo
Aegis
TV-series: Lost/Prison Break/vanalles
Filmz: Lord Of The Rings/ Gladiator /Troy : alle historische films
Rush Hour 2: Jackie Chan speelt prachtig!
theshadowsfreerunning
Ivooo wrote:
Hallo allemaal,

Ivooo

Heb je de game "The Path of Neo" al gespeeld? Ik heb het namelijk en ik zit vast in de scene met de tram e de corrupte code. Ik kan nooit uitstappen, wanneer ik ook druk...
theshadowsfreerunning
Mijn favoriete film is Banlieue 13, een Franse film met David Belle, met redelijk wat PK erin. Het is echt een top-film en hij is geselecteerd voor de "Universal Ultimate Collection".
Echt een must-see!
Ivooo
theshadowsfreerunning wrote:
Ivooo wrote:
Hallo allemaal,

Ivooo

Heb je de game "The Path of Neo" al gespeeld? Ik heb het namelijk en ik zit vast in de scene met de tram e de corrupte code. Ik kan nooit uitstappen, wanneer ik ook druk...

Nee, ik heb het nog nooit gespeeld, is het een leuk spel, zat er iets van een ander einde bij of zo?

Ivooo
Alkmania
Ik heb sinds vanmiddag een nieuwe favoriete film ALLER TIJDEN (!), dus de beste die ik ooit gezien heb. Uiteraard komt Braveheart ook in de buurt, maar dit is toch echt een geniale film en een must-see:

DEJA VU met Denzel Washington in de hoofdrol.

Absoluut geniaal plot en alles klopt aan de film. Prachtig acteerwerk van Denzel maakt het helemaal top en er zit precies genoeg actie in de film, niets overdreven, dat is vaak wel een afknapper.

TV serie is uiteraard Prison Break, maar gisteren kwam het dus niet op RTL5 dus zal het seizoen wel weer zijn afgelopen?? Wanneer begint het weer, weet iemand dat?
rvec
Deja Vu vond ik echt slecht. En er zit heel veel in dat niet klopt.

SPOILER! lees niet verder als je de film nog wilt zien!!

Als ze naar dat huis van de slechterik kijken zien ze daar een uitgebrande ambulance staan. De hoofdpersoon is daar dus geweest. Maar de aanslag is er wel dus de hoofdpersoon is daar niet geweest!!

Later wordt de aanslag verijdeld maar het klopt toch niet dat die ambulance er dan wel staat.

Het is misschien een beetje gek uitgelegd maar het komt erop neer dat ze de ene keer wel de toekomst veranderen en de andere keer is die verandering er al in de toekomst en doen ze dus niks.

Volgens mij had het verhaal zo moeten aflopen dat alles nog precies zo was gegaan als aan het begin en het dus slecht afliep. Bijvoorbeeld door aan het eind te laten blijken dat het een heel ander persoon was op de brug.
Ivooo
Stargate SG1 afleveringen gaan weer beginnen op Veronica
30 juni!!! Exclamation Very Happy
Eerst een herhaling dan een nieuwe.
Hopelijk begint atlantis ook weer snel.

Ivooo
©Wolfie
Hallo Allemaal,

Ik heb een aantal series die ik leuk vind, maar de serie LOST vind ik personelijk wel echt de leukste!
Elke Maandag avond om 22.15 geloof ik, het zijn twee afleveringen achterelkaar. Wel zijn ze allemaal
al een op TV geweest maar toen heb ik de afleveringen niet gevolgt.

Ook heb een favoriete film, Jarhead.

Goede film die ik iedereen aanraad!
Alkmania
HEROES

Ik ben net terug van vakantie dus moet de aflevering van afgelopen donderdag nog kijken en dan morgen ook de nieuwe aflevering gelijk erachteraan. Dat wordt weer genieten.

Na prison break gelijk de proloog van deze spannende serie gezien. In Amerika was het al een hit en nu is het hier ook terecht groot. Het beste aan de serie is het onbekende, de drang om meer te willen weten wordt opgeroepen bij de kijker en de vreemde mysteries ontrafelen zich in een heel langzaam tempo. Je wordt aan de buis gekluisterd.. Aaanrader dus:

Heroes
Elke donderdag RTL 5: 21:30 uur.
©Wolfie
Alkmania wrote:
HEROES

Ik ben net terug van vakantie dus moet de aflevering van afgelopen donderdag nog kijken en dan morgen ook de nieuwe aflevering gelijk erachteraan. Dat wordt weer genieten.

Na prison break gelijk de proloog van deze spannende serie gezien. In Amerika was het al een hit en nu is het hier ook terecht groot. Het beste aan de serie is het onbekende, de drang om meer te willen weten wordt opgeroepen bij de kijker en de vreemde mysteries ontrafelen zich in een heel langzaam tempo. Je wordt aan de buis gekluisterd.. Aaanrader dus:

Heroes
Elke donderdag RTL 5: 21:30 uur.

Thanks voor de tip! Cool

Ga ik ook eens kijken!

WOLFie.
Ivooo
Eerst kwam House op die tijd op SBS6, maar het is verschoven naar half negen. En het komt nu ook op dinsdag. Dus nu kan ik na House op donderdag ook eens een keer Heroes kijken. Ik heb ook van een vriend gehoord dat het een erg goede serie is. Ik ben benieuwd.

Ivooo
jordi
rvec wrote:
Deja Vu vond ik echt slecht. En er zit heel veel in dat niet klopt.

SPOILER! lees niet verder als je de film nog wilt zien!!

Als ze naar dat huis van de slechterik kijken zien ze daar een uitgebrande ambulance staan. De hoofdpersoon is daar dus geweest. Maar de aanslag is er wel dus de hoofdpersoon is daar niet geweest!!

Later wordt de aanslag verijdeld maar het klopt toch niet dat die ambulance er dan wel staat.

Het is misschien een beetje gek uitgelegd maar het komt erop neer dat ze de ene keer wel de toekomst veranderen en de andere keer is die verandering er al in de toekomst en doen ze dus niks.

Volgens mij had het verhaal zo moeten aflopen dat alles nog precies zo was gegaan als aan het begin en het dus slecht afliep. Bijvoorbeeld door aan het eind te laten blijken dat het een heel ander persoon was op de brug.

Leuk, nu heb ik het gelezen Razz ..
Lady Elensar
Dat doe je zelf! Razz Het stond aangegeven dat het een spoiler was..
Ivooo
Veronica stopt nu weer met het uitzenden van nieuwe afleveringen van Stargate SG1. De herhalingen worden nu rond vier uur 's ochtends uitgezonden. Waarom zouden ze dat doen?? Volgens mij wordt het hartstikke goed bekeken!! En waarom gaan ze niet door met Atlantis?
Ik zou het echt niet weten.

Ivooo
Sharky232
Friends en Prisonbreak!! (Prisonbreak Season 3 gaat btw over 2 weken van start Smile)
jordi
Wat is meestal wel kijk is GTST (Goede Tijden Slechte Tijden)
En soms ook nog wel andere dingen.. maar GTST toch wel het meest

Mijn favoriete film heb ik niet echt.. Ik kijk alles wat spannend is .. of veel humor Laughing
-cff-
Hej
Mijn favoriete tv serie is presion break Very Happy Very Happy Very Happy
Het is echt de vetste serie met veel spanning.
wel jammer dat er zoveel tijd tussen de seisoenen zit.
Alkmania
Het nieuwe seizoen van Prison Break is alweer begonnen hoor in Amerika, dus al te downloaden... En die tijd tussen de seizoen, tja, dat heb je altijd. Daar is natuurlijk niets aan te doen. Zeg nou zelf.. als jij als acteur alleen maar aan het werk was gedurende 3 maanden achter elkaar, dan zou je toch ook wel een weekje of wat vakantie willen.

En die tussenpauze komt natuurlijk ook gewoon vanwege het simpele feit dat ze ruim anderhalve week nodig hebben om een complete aflevering te schieten, daarnaast moet het verhaal ook nog worden geschreven, alles moet worden ge-edit (netjes achter elkaar gezet worden). Dat neemt nou eenmaal heel veel tijd in beslag.

Persoonlijk heb ik liever zo'n tussenpauze dan dat je maar 1 aflevering per 2 weken krijgt ofzo, dat zou helemaal balen zijn Sad

Dus: HET IS NIET ANDERS Wink

Maar: het nieuwe seizoen van Prison Break is dus al begonnen, en ik kan je zeggen.. het is een aanradertje hoor ! Wink
Museobanus
Ik volg momenteel prison break seizoen 3, erg spannend, het ziet er beter uit dan het tweede seizoen op het eerste zicht, mss zelfs beter dan het eerste vind ik
lordwarlord
ik volg redelijk veel manga series zoals bleach naruto avatar en deathnote en ik ben begonnen ook met prison break 3 al blijf ik erbij dat seizoen 1 het beste was omdat dat echt zo vet was in die gevangenis
golles
kijk eigelijk heel weinig tv, mag wel altijd graag de lama's kijken, vind het altijd wel mooi als ze egt goed grappig zijn enzo Smile wil meestal ook wel naar de gouden kooi kijken als ik mij egt dood verveel, best wel leuk om te zien dat een paar mensen hele tijd elkaar lopen te zieken enzo...