FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

stroom kabels,,,

golles
nu heb ik bijna een jaar een computer case met een licht enzo erin, alleen ik heb alle kabels nog steeds nii weggewerkt,,, Embarassed Razz
weet iemand waar je die dunne stroom kabels kunt kopen?
(als je nii snapt wat ik bedoel zie hier, zulke kabels, met niks eraan)
zou ik bij een bouwmarkt moeten zijn ofzo??? ik heb het daar nooit gezien.
ik zoek ook nog kleine schakelaars voor mn pc.
rvec
bouwmarkt denk ik niet. Een grote computerwinkel kan het nog wel hebben maar ik denk dat je de meeste kans hebt bij een electronicawinkel. Conrad ofzo zal ze wel hebben. De schakelaars kan je daar in ieder geval wel vinden.
KoiboySG1
Ik denk ook dat je bij een computer zaak moet wezen. iets als vobis, pcx of een andere zaak die ook onderdelen verkoopt. denk dat je ze daar wel vind.
Boy219
Electorinca winkel of de markt
Museobanus
idd, er zijn in ieder dorp wel pc-modding winkels, daar zullen ze dat wel hebben
golles
Museobanus wrote:
idd, er zijn in ieder dorp wel pc-modding winkels, daar zullen ze dat wel hebben

ik ken er bij ons geen. nja ik zal een beetje rondkijken en vragen, als iemand nog meer tips heeft, alles is welkom Wink
rvec
www.conrad.nl
daar heb je alle electronica
is een betrouwbare webwinkel met een catalogus die je ook thuis kan bestellen zodat je alles over de post kan bestellen.
SgtGarcia
Online lijkt me inderdaad nog de beste optie, kijk een beetje rond in webwinkels, die hebben echt bijna alles meestal.
golles
SgtGarcia wrote:
Online lijkt me inderdaad nog de beste optie, kijk een beetje rond in webwinkels, die hebben echt bijna alles meestal.

ja zal ik doen, ik had op zolder nog wat schakelaars gevonden, kan ik ff uitproberen of die nog werken, en mn vader had misschien nog stroomkabels voor me van zn modelspoorbaan, en hij zei anders kun je ze wel bij intertoys halen. in ieder geval bedankt allemaal Smile
toppie
mr_killers
golles wrote:
nu heb ik bijna een jaar een computer case met een licht enzo erin, alleen ik heb alle kabels nog steeds nii weggewerkt,,, Embarassed Razz

ik doe ze altijd gwn in een opengeknipte doos Very Happy
atleetalie
als ze maar niet overbelast worden met een computer er aan, verder moet je ze nooit opgerolt op een haspel laten zitten tijdens gebruik, het kan dan heel war worden, het plastic kan zelfs gaan smelten, en daar komt kortsluiting van, en het creëert een gevaarlijke situatie
keempe
golles wrote:
Bij ons kan je die dingen krijgen in de locale electro winkel.. dus ga daar misschien eens een kijke nemen, als je er nog geen hebt
kansloos
DIY?

kun je ze niet zelf fixen met wat dunne kabeltjes, heb het zelf ook wel is gedaan. 1 keer ging het goed de andere keer, tja...
golles
mn vader had net aantal gekocht voor zn modelspoorbaan, het ziet er nu al een stuk beter uit. ik weet hellaas niet zon zaak bij mij in de buurt, volgens mij hebben bouwmarkten hier ze ook niet.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.