FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

TV Belgiek

Bondings
TV Belgiek, "De ware aktuwaliteit", wat Belgische politieke satire, tamelijk goed alhoewel het wat beter had gekund. Sommige animatiefilmpjes zijn echt hilarisch, zoals die over Saddam van 10 november (vooral Onkelinx op het einde). De intro is ook wel leuk/origineel, wel vervelend na een tijdje als je meerdere films na elkaar bekijkt.

Het is de moeite waard om eens te bekijken, toch in ieder geval voor de Belgen onder ons. Very Happy

TV Belgiek
the666bbq
wel ewa traag en droog van humor maar wel schoon gemaakt - ge ziet dat de jeugd van tegenwoordig nog tijd over heeft na de schooluren Wink
Bondings
the666bbq wrote:
wel ewa traag en droog van humor maar wel schoon gemaakt - ge ziet dat de jeugd van tegenwoordig nog tijd over heeft na de schooluren Wink

Je kunt het moeilijk 'jeugd' noemen, de makers zien er namelijk allesbehalve jong uit. Julien Vrebos, het hoofd van de productie, wordt volgend jaar 60. Wink

De website is zelf al heel populair, voor België toch (top 100). En ze hebben plannen om het op tv te krijgen. Er is zeker meer nood aan politieke satire in België op televisie. 1 maal per jaar Geert Hoste is niet genoeg.
wietn
Bondings wrote:
the666bbq wrote:

Je kunt het moeilijk 'jeugd' noemen, de makers zien er namelijk allesbehalve jong uit. Julien Vrebos, het hoofd van de productie, wordt volgend jaar 60. Wink

De website is zelf al heel populair, voor België toch (top 100). En ze hebben plannen om het op tv te krijgen. Er is zeker meer nood aan politieke satire in België op televisie. 1 maal per jaar Geert Hoste is niet genoeg.

Tjah, Geert Hoste is goed, maar dat duurt niet heel het jaar he..
En die site rulzz :p Leuk idee eigenlijk Smile
Museobanus
Ik volgs tvbelgiek al van bij de geboorte, en vind het eht fantastisch
wietn
Museobanus wrote:

Tjah ik niet... Heb er nog niet lang geleden van gehoord
CreepingD
ik had er nog nooit van gehoord, maar het ziet er alvast geweldig uit
voor als ik mij nog eens verveel... Very Happy
BCP88
Museobanus wrote:

Ik ook. Zoals museobanus al zegt, het is fantastisch
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.