FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Haagse agenten op stage in Marokko - Kamervragen

Haagse agenten op stage in Marokko
Is ok,, daar betaal ik graag aan mee, van m`n eigen belastinggeld
16%
 16%  [ 1 ]
NIET NORMAAL DIT!!!!!!
83%
 83%  [ 5 ]
Total Votes : 6

davince
Haagse agenten op stage in Marokko - Kamervragen

vrijdag 24 november 2006
Kamervragen van het lid Wilders aan de Ministers van Binnenlandse Zaken, Justitie en Vreemdelingenzaken en Integratie inzake de stage in Marokko van 25 Haagse politiemensen

1) Heeft u kennisgenomen van het bericht “Agenten op Marokkaantjes-stage” *?

2) Is het waar dat 25 Haagse politiemensen wekenlang naar Marokko worden gestuurd om de cultuur aldaar te leren kennen?

3) Zo ja: vindt u dit niet de wereld op zijn kop? Het gaat er toch juist om dat Marokkaanse criminelen zich aan de Nederlandse cultuur moeten aanpassen en de Nederlandse regels moeten respecteren?

4) Is het dan ook niet beter om, in plaats van Nederlandse politiemensen, Marokkaanse criminelen naar Marokko (terug) te sturen?

5) Vindt u ook niet dat de 25 politiemensen in kwestie beter kunnen worden ingezet om de criminaliteit in Den Haag te bestrijden, in plaats van deze mensen wekenlang met de cultuur van het land van herkomst van criminelen kennis te laten maken?

6) Wat zijn de kosten van dit absurde project voor de Nederlandse belastingbetaler?

7) Kunt u er zorg voor dragen dat dit soort politiek- correcte projecten, die nog nooit hun waarde hebben bewezen en de problemen van de multi-culturele samenleving alleen maar groter maken, voor eens en voor altijd worden gestopt? Wilt u er voor zorgen dat dit concrete projekt geen doorgang zal vinden?

* Algemeen Dagblad, 24 november 2006

Wat is jullie mening hierover ?

Wilders heeft absoluut gelijk, en de politie scoort absoluut niet hoog
hiermee bij de bevolking. Dat is mijn persoonlijke mening!
KoiboySG1
Kijk dat doen ze nu weer met ons geld Evil or Very Mad

Ik vind dit echt te raar.
De straffen in nederland zijn ook veel te licht. als je iemand vermoord krijg je 2 jaar. en als je bv. fraude pleegt(weet even geen ander voorbeeld) dan krijg je wel 5 jaar.
Ik vind dat als mensen nog niet lang in nederland zijn en ze begaan een ernstige overtreding dat ze dan gelijk het land uit mogen. en andere overtreders moeten gewoon veel zwaarder gestraft worden.
Niet de politie het land uit om zich aan te passen dat heeft helemaal geen zin.
traxion
dit is niet meer normaal!!!

daar gaan de belastingcenten..

als of ze al niet genoeg kosten, al die marokaanse criminelen. als ze hier iets doen en gepakt worden gewoon terug sturen.

voor hun is de gevangenis een lux hotel waar je ook nog af en toe eens een luchtje mag happen

waar gaat nederland heen zeg
timerecords
haahahahahah hebben ze tenminste ook vakantie, ik wil wel met ze ruilen (de politie agenten dan) Laughing
Saskia91
ik vind het wel goed. Want ik vind dat iedereen recht heeft z'n eigen cultuur te houden, net als z'n geloof. Als we conflicten op kunnen lossen door meer van elkaar te leren, ben ik ervoor!
Boy219
ahaha Twisted Evil nu maar hopen dat het helpt