Ik zit erover te denken om een nieuwe MP3 Speler aan te schaffen. Momenteel overweeg om de de Sandisk Sansa e250 2 GB te kopen. Kan iemand mij vertellen of SanDisk een goed merk is dat lang mee gaat, of is het net zo een flop als Packard Bell?
http://www.mp3shop.nl/product/25769/sandisk-sansa-e250-2-gb.html Hier is meer te vinden over de MP3 Speler van SanDisk.
sandisk is over het algemeen wel een goed merk. Ik heb nog niet eerder een mp3 speler van ze gehad maar ze hebben wel een goede support en goede geheugenkaarten.
De geheugenkaarten van Sandisk zijn van zeer goede kwaliteit en volgens mij zijn deze MP3 spelers ook van goede kwaliteit.
Dus kopen zou ik zeggen.
Oké, iedereen is positief over SanDisk, dus dan ga ik voor de SanDisk Sansa e250 als nieuwe MP3speler.
Ik heb lang getwijfeld tussen deze en de Creative Zen V Plus, maar nu ik zeker weet dat SanDisk een goed merk is, ga ik toch voor deze, want deze is vrijwel op alle punten beter dan de Creative
.
Nu eerst nog ff wat geld bijverdienen met websites maken en daarna muziek luisten en filmpjes kijken 
Laat iets weten of het een goede was 
Ik ken het merk helemaal niet. zoek zelf ook nog een mp3 speller. Ben benieuwd hoe hij bevalt.
hijs wel tof, alleen beetje weinig geheugen,,, Sandisk is niet mega bekend, maar de geheugen kaartjes van hun bevallen hier goed
er komt vanaf donderdag een toffe mp3 speler bij de lidl, hijs wel duurder, maar heeft 30GB, alleen het merk heb ik nog nooit van gehoord
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20061130.p.30_GB_MP3-speler
als je de sandisk koopt ben ik ook wel benieuwd
kben eigenlijk ook wel op zoek naar een mp3 speler waar je video en afbeeldingen op af kunt spelen
sandisk gaat al efkens mee als het over geheugen gaat en in mp3 spelers gaat het ook om geheugen he. Ben nog altijd content van mijn sandisk stick, ware het niet dat ik em al een paar jaar verloren heb gelegd het kleine onding.
Ook qua mp3 spelers praten we ondertussen over een technologie die de kinderjaren uit is he, dus voor mijn part laat je je enkel leiden door vorm die ge schoon vindt, budget da ge kunt neerleggen en grootte van geheugen da ge wilt.
ik heb onlangs met deze theorie in het achterhoofd, een 4gig no-brand mp3/mp4 speler gekocht van ne chinees en ik heb geen spijt van mijn 50 euro - klank ik prima, vorm lijkt verdacht veel op de nieuwste nano (maar wijkt genoeg af om een illegale kopie te zijn), software lijkt ewa oubollig en navigeert soms wat tegen de hand maar al bij al is dit tamelijk goed qua prijs/kwalitieit in de huidige markt
don't worrie, just buy
Indien ik deze koop, zal ik jullie uiteraard informeren over mijn ervaringen. Eerst even geld verdienen met websites maken, heeft 1 van jullie misschien nog een klusje voor mij
?
Ik kwam zojuist trouwens deze tegen, van Meizu. Is Meizu een goed merk wat hij lijkt me beter en mooier dan die van Sandisk.
Ik bedoel deze http://www.mp3shop.nl/product/35148/dane-elec-meizu-miniplayer-1-gb-black.html
Meizu heb ik zelf nog nooit van gehoord, maar als je het serieus ook wilt gaan gebruiken voor filmpjes, dan zou ik wat die Meizu betreft even verder kijken, ik vind die redelijk duur voor 1 Gig.
Grz. Joe.
Ik ook niet, dat is dus mijn probleem. Overigens kan ik niets over de 1gig uitvoering vinden, zelfs niet op de officiële site van Miezu. Ik ga denk ik toch wel voor de Sandisk, want dit is een beter merk, heeft een verwisselbare accu en de prijs is niet veel hoger dan die Miezu 1GB. Wel vind ik de speler van Meizu een mooier design hebben.
Ik kan alleen maar beamen dat ik hele goede herinneringen aan SanDisk heb. Vorig jaar een SD card gekocht op E-Bay van SanDisk, 1 GB. Het product kwam fysiek uit Duitsland. Bij aankomst bleek de kaart niet te werken. Ik kreeg de kaart niet aan de praat. Via de helpdesk van SanDisk een aantal adviezen opgevolgd, maar dat maakte de card niet aan het werk. Vervolgens hebben ze aangeboden om de kaart om te ruilen. Ik moest eerst opsturen en daarna stuurden ze naar mij...Geweldig!! Ik had niet eens een officiele aankoop nota, omdat het via E-Bay was gekocht. Echt een service waar vele bedrijven een puntje aan kunnen likken 
| Tvis wrote: |
Ik kan alleen maar beamen dat ik hele goede herinneringen aan SanDisk heb. Vorig jaar een SD card gekocht op E-Bay van SanDisk, 1 GB. Het product kwam fysiek uit Duitsland. Bij aankomst bleek de kaart niet te werken. Ik kreeg de kaart niet aan de praat. Via de helpdesk van SanDisk een aantal adviezen opgevolgd, maar dat maakte de card niet aan het werk. Vervolgens hebben ze aangeboden om de kaart om te ruilen. Ik moest eerst opsturen en daarna stuurden ze naar mij...Geweldig!! Ik had niet eens een officiele aankoop nota, omdat het via E-Bay was gekocht. Echt een service waar vele bedrijven een puntje aan kunnen likken  |
zo zou het moeten zijn altijd 
Ik ken alleen SanDisk van de geheugenkaarten en ik heb een kabeltje waarmee je je MP3 meer geheugen kan geven door de SanDisk en je MP3 samen te voegen, mischien nog een handige tip voor je MP3 nu we het toch over SanDisk hebben.
En nog een goeie deal kan je er ook mee sluiten (Tvis
).
Ik had eerlijk gezegd nog helemaal nooit van dit merk gehoord. Maar dat zegt niks. Toen ik mijn tv kocht (ongeveer 3,5 jaar geleden) had ik ook nog nooit van Thomson gehoord, dat merk, maar hij bevalt heel erg goed, en de man van de mediamarkt raadde hem ook aan. Goede kwaliteit. Succes ermee, dan maar.