FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Forum opsplitsen ????

Goldeneye
Gezien de topics die in het forum geplaatst worden lijkt het me geen gek idee deze op te splitsen in categoriën:
1e FriHost en alles wat daarmee te maken heeft
2e PC algemeen, met alles over PC's en software in het algemeen
3e De Samenleving oid, met de rest van de topics (die zijn er genoeg zo te zien Wink
rvec
er zijn zo weinig topics dat het nog niet onoverzichtelijk wordt. Lijkt me dus nog niet nodig.
wanroij
Ik denk ook niet dat het nodig is maarja
wietn
Dit is zeker niet nodig, het is goed zoals het nu is Very Happy
Duck
Ja want anders kan je aan de gang blijven, het is goed zo.
Bengt
Het is oke nu, maar toch goede suggestie Wink
Museobanus
Ik vind het wel een goed idee, dat zou gemakkelijker zijn als je een topic zoekt
James007
Voor die paar topics, komop nu. Laughing
Yjaxygames
James007 wrote:

Ja precies, zo druk is het niet hier. Je hoeft niet naar de 2e pagina ofzo of helemaal naar beneden scrollen (of je moet lang weg geweest zijn)
Museobanus
James007 wrote:

Mja, das ook wel waar eigenlijk
Egmond
Ik denk dat eerder bijvoorbeeld de Fransen of Spanjaarden hun topics op gaan splitsen, moeten wij maar weer afwachten en zien of het een beetje handig is :S
zaima
het forum is toch overzichtelijk dat vind ik toch. Als jij dat niet dan is dat zo maar ze gaan toch niet naar je luisteren want bijna niemand vind het zelfde als jij.
Egmond
zaima wrote:
het forum is toch overzichtelijk dat vind ik toch. Als jij dat niet dan is dat zo maar ze gaan toch niet naar je luisteren want bijna niemand vind het zelfde als jij.

De 'baas' van het forum is Nederlands, dus ik denk niet dat het erg moeilijk wordt om, als het echt nodig zou zijn, het Nederlandse forum op te splitsen. Maarja, aan de reacties te zien is het niet echt nodig ^^
James007
De baas is een Belgje. (even een kleine correctie Very Happy )

En de baas wil de talenfora niet opsplitsen, en daar volg ik hem meteen in.

Ik heb het topic opengelaten voor discussie, en de overgrote meerderheid vindt blijkbaar hetzelfde als wij, dus ik denk dat we dit voorstel als behandeld kunnen beschouwen.

Toch bedankt voor het aandragen van voorstellen.

-close-