Goedendag mensen van frihost.com!
Ik ben opzoek naar een goed photoshop programma, hebben jullie misschien nog links en tips waar ik een goed gratis photoshop programma vandaan kan downloaden?
The GIMP heb ik al geprobeert, maar na een poosje uitproberen en onderzoeken kwam ik aan het eind van de middag geïrriteerd tot de conclusie dat het niet goed werkt naar mijn wens...
Dus tips zijn welkom!
Misschien Pain Shop Pro?
Ook een goed programma, alhoewel ik liever met Photoshop zelf werk 
PSP?
Dan kun je alsnog alleen een trial uitproberen.
Een gratis, goed foto-bewerk programma?
Lijkt mij niet te bestaan.
Als je dan spreekt over echt goede programma's he !
| chilllayd wrote: |
Een gratis, goed foto-bewerk programma?
Lijkt mij niet te bestaan.
Als je dan spreekt over echt goede programma's he ! |
Ben het met je eens, als er een echt goed programmatje bestond/bestaat dat ook nog eens gratis is...waarom zouden mensen dan bijvoorbeeld de (dure) photoshop kopen??
Maar verder succes met zoeken en mocht je wat vinden, laat het ons weten zou ik zeggen 
er is altijd nog mspaint
ik vind het mooi 
| golles wrote: |
er is altijd nog mspaint ik vind het mooi  |
haaahahaaaha, en gratis....maar lang niet zo goed als PhotoShop dus tja...het is denk ik het 1 of het ander 
http://www.gimpshop.net/ schijnt zeer fijn te werken. Zelf heb ik er geen ervaring mee.
| Boles Roor wrote: |
| http://www.gimpshop.net/ schijnt zeer fijn te werken. Zelf heb ik er geen ervaring mee. |
Volgens mij had hij die al geprobeerd...
| ©Wolfie wrote: |
| The GIMP heb ik al geprobeert, maar na een poosje uitproberen en onderzoeken kwam ik aan het eind van de middag geïrriteerd tot de conclusie dat het niet goed werkt naar mijn wens |
Of zijn dat niet de zelfde dingen en praat ik nu onzin? 
Lijkt wel op hetzelfde.
Maar een gratis en goed foto-bewerk programma, nee.
Zul je niet echt gaan vinden.
Tenzij je alleen wat kleine dingetjes wilt doen betreft foto's/design.
en MSPaint, haha. Superr
Zorg dat je aan Photoshop komt, beter kan niet 
The Gimp is erg fijn, goede ervaringen mee, bijna net zo goed als Photoshop hoor, moet je echt eens proberen!!! 
| timerecords wrote: |
| Boles Roor wrote: | | http://www.gimpshop.net/ schijnt zeer fijn te werken. Zelf heb ik er geen ervaring mee. |
Volgens mij had hij die al geprobeerd...
| ©Wolfie wrote: | | The GIMP heb ik al geprobeert, maar na een poosje uitproberen en onderzoeken kwam ik aan het eind van de middag geïrriteerd tot de conclusie dat het niet goed werkt naar mijn wens |
Of zijn dat niet de zelfde dingen en praat ik nu onzin?  |
GIMP en GIMPshop zijn wel de zelfde source, maar GIMPshop is veel makkelijker te gebruiken en het heeft bijna dezelfde interface als Photoshop.
Pain shop pro?
Wat een leuke typfout.
Een persoonlijke aanrader vind ik PhotoPlus 6 van Serif Software.
Gratis en erg uitgebreid.
Buiten dat zou ik je aan willen raden ook de andere gratis programma's van Serif Software eens te bekijken. Hier een overzicht.
James 
Picasa?
Behalve dat het nogal veel recources gebruikt is het een best fijn programma voor basis dingen als helderheid, contrast, rode ogen etc.
Groeten,
Arno
| wietn wrote: |
Misschien Pain Shop Pro?
Ook een goed programma, alhoewel ik liever met Photoshop zelf werk  |
jup paint shop pro is inderdaag een zéér goed programma maar ikzelf verkies toch ook photoshop...
mvg
Keempe
Mensen de titel bevat "GRATIS" he...
En picasa kan eigenlijk niet zoveel he... dus het is die vele system resources niet waard. 
Mensen, dank jullie wel!
Hier heb ik echt wat aan gehad!
@James007,
Handig gebruiksvriendelijk (voor mij) programma. Dank jullie allen!
Wees gegroet,
Wolfie
Was er niet een uitgebreide paint gemaakt voor .net framework
weet zo niet de naam. deze had in ieder geval een bult meer functies
| James007 wrote: |
Pain shop pro? Wat een leuke typfout.
Een persoonlijke aanrader vind ik PhotoPlus 6 van Serif Software.
Gratis en erg uitgebreid.
Buiten dat zou ik je aan willen raden ook de andere gratis programma's van Serif Software eens te bekijken. Hier een overzicht.
James  |
Ik ben zelf ook op zoek naar zo´n soort programma.
Is Photoplus niet erg uitgebreid en moeilijk te bedienen, zelf overweeg ik om GIMPSHOP te downloaden, omdat ik het al van meerdere heb gehoord dat het een goed programma is, ik vind wel dat zo´n programma makkelijk in gebruik moet zijn. Anders ben je uren mee bezig om iets moois te maken.
| kansloos wrote: |
Was er niet een uitgebreide paint gemaakt voor .net framework
weet zo niet de naam. deze had in ieder geval een bult meer functies |
Ja die is er inderdaad. Ik gebruik hem zelf ook. Er zitten meer functies op dan op de gewone paint, maar ik denk niet dat het gelijkwaardig is aan photoshop. Daarentegen is het wel gratis.
http://www.getpaint.net/
Ivooo
GIMP is gewoon wel ideaal, maar dat voldoet niet aan jouw wensen. Dan is Photoshop toch altijd nog het beste. PSP? Niet gratis. Paint? Lijkt me te beknopt. GoogleSketch (ofzo) is meer voor gebouwen en abstracte vormen, maar wel gratis.
paint shop pro is een tijdje al niet gratis meer
maar paint.net is een leuke instapper die in niets nog doet denken aan de MS Paint van vroeger maar die wel al wat functionaliteiten heeft van PS of PSP