FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Idee ?

chilllayd
Hey !

Misschien een idee,
een soort chat-topic voor ons als nederlanders onder elkaar ? Wink
golles
ik denk dat dat een beetje verkeerd gaat,,, druk, onoverzichtelijk, moeilijk te controleren,,,,
timerecords
golles wrote:
ik denk dat dat een beetje verkeerd gaat,,, druk, onoverzichtelijk, moeilijk te controleren,,,,

Plus dat de mensen dan wel heel makkelijk aan hun punten komen, maarja Bondings is de baas dus wie weet als hij het een goed idee vindt...
rvec
het is wel engels maar goed
Quote:
The Suggestions forum is there for you to make suggestions about anything on this website. We need your feedback, so please don't be too shy if you want to suggest something.

However, before you start a new topic, please search if someone else didn't suggest the same thing yet.

A list of things you shouldn't suggest (because we will never add them anyway or are already working on it):
.......
11) A shoutbox or chatroom
.......

voor de rest van de lijst:http://www.frihost.com/forums/vt-3725.html
chilllayd
Een shoutbox of chatroom, ja heel wat anders natuurlijk.
Opzich ook leuk !!

Maar op veel fora's zie je zo'n topic.
Een soort ''slow-chat'' idee, maar dan op een forum.

Maar het klopt wel dat mensen dan snel aan hun posts komen,
en er zeer waarsch. 'misbruik' van maken. Niet de bedoeling natuurlijk Wink
James007
Op zich is een "spam dit vol"-topic geen slechte uitvinding. Spijtiggenoeg zit je hier met een systeem van punten. Die "spam"-topics worden af en toe "ververst" dus de oude versie wordt verwijderd. Hierdoor zullen mensen hun punten ineens drastisch afnemen.

Dus op zich kan het wel, maar met de punten kan het niet. Smile
SgtGarcia
Het probleem is inderdaad dat sommige mensen het zouden misbruiken om punten mee te scoren. Dat is hier niet de bedoeling, dus zal het niet echt werken.
chilllayd
Ja zover waren we al. Wink

Ik had er niet bij nagedacht.
Maar inderdaad, dat zal gaan gebeuren, dus laat dit idee maar zitten.

Lijkt me geen goed idee !
rvec
als dat het enige probleem is kan er misschien wel een apart forum voor komen.

Bij general een apart forum met een naam als slow-chat. In dat forum kan je dan geen punten krijgen, net als in het fotoforum. En per taal of bij het engels per interesse kan er dan een topic worden aangemaakt.
SgtGarcia
Het probleem is dat het weer vrij veel werk voor bondings is om zo'n forum te maken, want het puntensysteem is voorzover ik weet volledig geintegreerd in het forum. Misschien is het wel mogelijk om de punten uit te zetten voor een bepaald deel, het zou opzich best leuk kunnen worden
rvec
het is niet echt veel werk. Hij heeft het waarschijnlijk binnen een paar minuten klaar als hij het wil. En het kan want anders was er ook geen fototopic geweest
James007
Het kan enkel voor een bepaalde sectie. Buitendat denk ik niet dat Bondings nog veel fora wil bijmaken, zeker niet als daar maar een paar topics in zullen komen. Misschien kan het samen met enkele andere nutteloze topics een sectie "varia" vormen...
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.