FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Q: muziek looping script.

Klaw 2
ik zoek een muziek "looping" script een script die als het liedje afgelopen is meteen weer overnieuw begint met spelen, en ook niet met een seconde pauze ofzo want dan klinkt het niet meer. Het is voor frontpage, ik heb een muziek stukje van een paar seconden met toch wat variatie erin en ik wil die op mijn site dus "loopen" als iemand zo'n eentje kent hoor ik het graag, en zeg niet kijk maar op ,,,.nl/,,,.com heb ik al gedaan maar ik kon wel muziek scripts vinden maar geen "looping" scripts.

Alvast bedankt.

PS. er komen maar in een paar delen van de site muziek (en ook al niet zo lang) en de mensen die behoren snel internet te hebben als hebben ze daar toch niets te zoeken.
kansloos
Je kunt de backgroud muziek in frontpage zo in stellen dat deze automatisch loopt.

Zie voorbeeld:

Of als broncode:
Code:
<bgsound src="loop01.mp3" loop="-1">
Georgeboy
De broncode optie van Kansloos is idd bruikbaar. Maar als je van je geluidsfragmenten ook wilt hebben dat de mensen ze kunnen stoppen, pauzeren, enzovoort... dan kun je beter gebruik maken van een simpel flash bestandje. Dit zal in omvang niet groot zijn, het zal tevens ook moeilijker zijn voor de bezoeker om je geluidsbestand te gebruiken voor zijn eigen website, gezien het pad niet rechtstreeks meer te lezen valt in je broncode...

Greetz
Klaw 2
Georgeboy wrote:
De broncode optie van Kansloos is idd bruikbaar. Maar als je van je geluidsfragmenten ook wilt hebben dat de mensen ze kunnen stoppen, pauzeren, enzovoort... dan kun je beter gebruik maken van een simpel flash bestandje. Dit zal in omvang niet groot zijn, het zal tevens ook moeilijker zijn voor de bezoeker om je geluidsbestand te gebruiken voor zijn eigen website, gezien het pad niet rechtstreeks meer te lezen valt in je broncode...

Greetz

Hoe werkt dat bestandje dan? waar staat het script daarvoor? Ik weet dat het met flash is maar daar heb ik niet zoveel aan, want dat soort dingen kan ik dan weer niet vinden, dan vind ik alles wat er op lijkt maar dat ene niet.
rvec
www.hotscripts.com
als je het dan nog niet kan vinden
Georgeboy
Klaw 2 wrote:
Hoe werkt dat bestandje dan? waar staat het script daarvoor? Ik weet dat het met flash is maar daar heb ik niet zoveel aan, want dat soort dingen kan ik dan weer niet vinden, dan vind ik alles wat er op lijkt maar dat ene niet.

Op de website die rvec voorstelde, vind je heel wat. Maar ook gewoon via Google even zoeken en je zult niet weten waar eerst gekeken... Wink

Nu moet je wel rekening houden dat als je effectief zo'n flashfile wilt maken, je ook over een dergelijk programma zult moeten beschikken... Ik kon afleiden uit je reactie dat je nog nooit gewerkt hebt met flash? Om het snel te laten gaan, zou ik geen tijd steken in het leren werken met flash en gewoon gebruik maken van de html tag "bgsound"...

Greetz
kansloos
Probeer is FLAMplayer dat is een gratis muziek speler in flash.
het werkt op frihost...
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.