FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Online Kalender

Bengt
Ik zoek een online kalender, waarop je als admin dan events kan toevoegen zodat gasten ze kunnen bekijken.

Enige suggesties ?
confu
Dit voor als je zelf al een website gebouwd hebt:

Check even deze pagina's, als je een beetje bekend bent met PHP dan zal dit wel lukken Wink

http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/142/
(Geen voorbeeld van beschikbaar)

of

http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/690/
(Voorbeeld: Klik)

Dit als je nog helemaal niks hebt, misschien lijkt het je wel iets.

Genaamd DragonFlyCMS

Geheel gratis, werkt goed, en je hebt nogal wat extensies die je kunt gebruiken. Vooral gemakkelijk voor mensen die niet zoveel tijd in het bouwen van een site willen stoppen, maar wel een site willen beheren zeg maar Wink

Dan is hier de kalender te vinden:
http://dragonflycms.org/Downloads/details/id=227.html

Last edited by confu on Wed Nov 01, 2006 3:40 pm; edited 2 times in total
Bengt
Kan je daar ook events van meerdere dagen aanduiden (dmv kleurmarkeringkje ofzo ?)

mn phpkennis is niet al te goed,

kan iemand het opzetten, voor frih$ ofzo Razz ?

(pm me dan Very Happy)
confu
Bengt wrote:
Kan je daar ook events van meerdere dagen aanduiden (dmv kleurmarkeringkje ofzo ?)

mn phpkennis is niet al te goed,

kan iemand het opzetten, voor frih$ ofzo Razz ?

(pm me dan Very Happy)

Ik weet niet of dat kan, ik heb het zelf nog niet gebruikt of gezien. (alleen het voorbeeld dan) Heb gewoon even rondgezocht voor je en kwam toevallig dat tegen, ik dacht misschien is het wel iets voor jou Razz
joe_nl
Deze zijn er idd wel in PHP-scripts, een zeer ruime keuze.

Ikzelf gebruik al een poosje de Google Calendar, en daarmee zou je ook dingen openbaar mee moeten kunnen publiceren, ik denk ook wel dat je bepaalde mensen het kunt laten weten d.m.v. het toevoegen van mail-adressen. Zo kun je ook herinneringen laten sturen (doe ik voor mezelf, maar daarin kun je ook anderen toevoegen).

Ik doe redelijk veel met PHP-scripting, alhoewel de betere scripts natuurlijk een installer bevatten die voor zich wijst Wink

Grz. Joe.
RaWolfe
joe_nl wrote:
Deze zijn er idd wel in PHP-scripts, een zeer ruime keuze.

Ikzelf gebruik al een poosje de Google Calendar, en daarmee zou je ook dingen openbaar mee moeten kunnen publiceren, ik denk ook wel dat je bepaalde mensen het kunt laten weten d.m.v. het toevoegen van mail-adressen. Zo kun je ook herinneringen laten sturen (doe ik voor mezelf, maar daarin kun je ook anderen toevoegen).

Ik doe redelijk veel met PHP-scripting, alhoewel de betere scripts natuurlijk een installer bevatten die voor zich wijst Wink

Grz. Joe.

Tegen woordig kan je google echt voor alles gebruiken.....muziek,video,mail en natuurlijk iets zoeke!
timerecords
RaWolfe wrote:

Tegen woordig kan je google echt voor alles gebruiken.....muziek ..... en natuurlijk iets zoeke!

ECHT? Shocked haaha nee grapje, maar ff ontopic, bedoel je voor site of voor een forum (bijvoorbeeld phpBB)?
studsstudio
RaWolfe wrote:

Tegen woordig kan je google echt voor alles gebruiken.....muziek,video,mail en natuurlijk iets zoeke!

dat is misschien wel zo. maar waarom zoeken als mensen hier bij frihost ze al hebben gevonden. en nog belangrijker: met welke heb je de beste ervaring?

ik zoek zelf ook nog naar een leuke onlinekalender en ben benieuwd welke makkelijk is in t gebruik en niet al te ingewikkeld qua scripting. maar een installer die zich vanzelf wijst is idd handig Smile