FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Wanneer word mijn aanvraag van de site behandelt?

©Wolfie
Goedendag beste mensen van FriHost.com, ik heb een vraag, ik wacht nu al een poosje op mijn subdomain aanvraag. Heeft iemand ideeën hoelang dat eventueel gaat duren en hoelang het bij jou duurde?

Greetz,
©Wolfie
Cool Cool
NOTE: Als deze mail overbodig is dan moet je me maar even melden waar deze vraag beantwoord kan worden of beantwoord is.
traxion
volgens staat het allemaal duidelijk boven in het forum

en het duurt ook niet lang. bij mij 1 week ofzo heb gewoon gedult. de mensen die hier werken doen dat vrijwillig (volgens mij) dus die hebben ook nog een andere leven dan frihost
Lord Klorel
Beste,

Gelieve even deze pagina te bekijken.

http://www.frihost.com/forums/vt-8851.html

Je moet gewoon rustig afwachten. Je komt heus wel aan bod, maar Bondings en de andere account-makers zijn vaak druk bezet.

Ikzelf heb geloof ik heb ook een paar dagen moeten wachten.
©Wolfie
O oke, prima, dank jullie wel! Wink
confu
@ ©Wolfie, meestal word je aanvraag behandeld binnen één week, er zullen misschien uitzonderingen zijn. Maar meestal valt het binnen die tijd, als je dan nog niet bent geholpen, om het zo maar even te noemen, moet je even een PM sturen naar een moderator. Smile
©Wolfie
Ik ben nu al twee dagen aan het wachten, dus nog niks om de moderators voor wakker te schudden.
Museobanus
Ik had na 2 weken nog niets vernomen, en heb dan maar een emailtje gestuurt naar een mod, en 2 uur later had ik mn account Cool
Yjaxygames
Gefeliciteerd! U bent de zoveelste die dit vraagt! Klik hier om uw prijs in ontvangst te nemen!
James007
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

-close-