Beste vrienden,
Met dit topic wil ik aan alle nederlandse leden die in België wonen, eens na te denken of jullie SterActeur SterArtiest kennen.
Zo ja, en jullie hebben vandaag gekeken dan is mijn favoriet momenteel er slecht aan toe en loopt hij kans om vroegtijdig de wedstrijd te verlaten.
Timo is de kandidaat waar ik over spreek en zou graag een dienst willen vragen aan jullie. Help Timo met jullie stem en laat hem verder gaan.
Het enige wat jullie moeten doen is een bezoek brengen aan de volgende website waar jullie de info vinden: http://www.een.be/steracteursterartiest/
Als hij er in slaagt, dan zal ik op mijn website een pagina aanbrengen om al diegene te danken voor hun hulp.
Ik weet dat dit misschien verboden is, maar ik vraag dan ook de gunst van alle moderators en beheerders om dit door de vingers te zien tot het ultieme doel is bereikt.
HELP ME!!!
Ik heb niet gekeken en ben dat eigenlijk niet van plan ook, dit is het zoveelste programma dat op elkaar lijkt, enkle bv's die moeten dansen, zingen, schaatsen, en dan moeten de mensen smsen, ik doe hier niet aan mee, en ik vind al die programma's behoorlijk irritant, ze zouden beter es wa meer goeie programma's maken
Ik begrijp je hierin. Het enige verschil is dat ze een goede doel steunen.
Timo heeft voor de Responsible Young Drivers gekozen en dit vind ik een een goede keuze omdat de jongeren van vandaag zowat de enige zijn die de andere jongeren kunnen aanspreken over hun houding in het verkeer en kunnen wijzen op de gevaren ervan.
Andere programma's waar je moet stemmen, keur ik ook af.
| Lord Klorel wrote: |
Ik begrijp je hierin. Het enige verschil is dat ze een goede doel steunen.
Timo heeft voor de Responsible Young Drivers gekozen en dit vind ik een een goede keuze omdat de jongeren van vandaag zowat de enige zijn die de andere jongeren kunnen aanspreken over hun houding in het verkeer en kunnen wijzen op de gevaren ervan.
Andere programma's waar je moet stemmen, keur ik ook af. |
Ik ben het ook helemaal eens met Museobanus.
Al die programma's worden wel erg irritant maar ze verdienen er wel aan omdat er toch domme mensen zijn die blijven sms'en of bellen.
Dit programma vind ik toch anders als het inderdaad zo is zoals Lord Klorel vermeld. In dat geval vind ik het een goede zaak.
Ik wist niet dat het voor het goede doel was, als het zo is heeft het programma dan toch wel een doel, maar dat is voor mij nog geen reden om te kijken, laat staan te smsen eigenlijk
Ik kijk soms wel, maar ik heb nog nooit een sms gestuurd
Mss zal ik dit wel een keertje doen...
goed dat het voor een goed doel is, maar voor de rest interesseert dat kattegejank noch het smsen mij 
Een klein deel is voor het goede doel. Je moet 0.50euro per sms betalen. En daarvan gaat maar 0.10euro per sms naar het goede doel van de artiest(e) waar je op stemt. Ik vind dat dus echt te weinig.
Op vtm (belgische commerciele zender) is nu ook zo'n programma dat heet Just the 2 of us. Hierbij wordt iedere niet zanger(es) gecoacht door een echte zanger(es). Hierbij kost een sms ook 0,50euro waarvan niks naar het goede doel gaat.
vtm = k*tprogramma's om zoveel mogelijk geld te verdienen
af en toe wel eens een goede serie (matroeskas)
het is geen VTM programma, maar op één is de wedstrijd bezig.
Ik had het over dat ander programma, Just the 2 of us
Bekende vlamingen laten opdraven in een schaats-, dans-, zing- of whatever-competitie lijkt inderdaad de nieuwste rage te zijn in televisieland.
Misschien waren de afrikaanse stammen en onbewoonde eilanden op, of bleek gewoon uit onderzoek dat vlaanderen de realityreeksen de oren méér dan uitkomen.
Driewerf hoera trouwens, voor Willy's en Marjetten! Daar maak ik op zondagavond wèl tijd voor.
ik heb eens even nagedacht, en kijk "hee jah" ik ken dat programma (helaas) de enige reden waarom ik er af en toe even naar terugzap is om Sofie Van Mol te zien - die mag er van mij best wezen om het maar eens heel braafkes te verwoorden. Ik vind het stoer dat ze ervoor blijft gaan ook al is het er niet altijd even goed 'op' maar 't is haar vergeven
| rein wrote: |
Bekende vlamingen laten opdraven in een schaats-, dans-, zing- of whatever-competitie lijkt inderdaad de nieuwste rage te zijn in televisieland.
Misschien waren de afrikaanse stammen en onbewoonde eilanden op, of bleek gewoon uit onderzoek dat vlaanderen de realityreeksen de oren méér dan uitkomen.
Driewerf hoera trouwens, voor Willy's en Marjetten! Daar maak ik op zondagavond wèl tijd voor. |
Tja, willy's en marjetten... Leuk en grappig programma, daar kijk ik ook wel iedere keer naar 
| the666bbq wrote: |
| ik heb eens even nagedacht, en kijk "hee jah" ik ken dat programma (helaas) de enige reden waarom ik er af en toe even naar terugzap is om Sofie Van Mol te zien - die mag er van mij best wezen om het maar eens heel braafkes te verwoorden. Ik vind het stoer dat ze ervoor blijft gaan ook al is het er niet altijd even goed 'op' maar 't is haar vergeven |
ja idd, maar die is er ondertussen ook weer uit ...
is het een vriend van je ofzo of een kennis? of gewoon je favoriet ^^?
mvg
Keempe
lol nee, ik "ken" ze enkel van op tv hoor 
| keempe wrote: |
is het een vriend van je ofzo of een kennis? of gewoon je favoriet ^^?
mvg
Keempe |
Ik ben een vrijwilliger van het goede doel van Timo.
Jij bent een young responsible driver? 
| BCP88 wrote: |
Een klein deel is voor het goede doel. Je moet 0.50euro per sms betalen. En daarvan gaat maar 0.10euro per sms naar het goede doel van de artiest(e) waar je op stemt. Ik vind dat dus echt te weinig.
Op vtm (belgische commerciele zender) is nu ook zo'n programma dat heet Just the 2 of us. Hierbij wordt iedere niet zanger(es) gecoacht door een echte zanger(es). Hierbij kost een sms ook 0,50euro waarvan niks naar het goede doel gaat. |
Zoals je zelf zegt, VTM is een commerciele zender...
Die krijgt niet (zoals één wel krijgt) subsidies van de overheid. Dus moeten ze door reclame (en winsten uit bv sms'jes en belspelletjes) hun winst halen.
je moet young en responsible van plaats veranderen.
Maar het klopt, je weet dus wie of wat ik nu ben. Als je interesse hebt om weer te weten van de Responsible Young Drivers, klik hier.