FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Vraagje

RaWolfe
Hoe en wat en waar kan ik me aanmelden voor deze frihost free hosting? of is ut niet gratis? waar moet ik op letten om niet over de lijn te gaan ? kan ik de MySql database's voor andere websites gebruiken? of moet ik tegenlijk ook deze website gebruiken?

Dank U voor U tijd om deze vragen te beantwoorden ^^
SeekerSorrow
Well ik stel voor dat je eerst een aantal topics doorneemt. Zowel op het Nederlandstalig gedeelte als op het engelstalig gedeelte (het forum dat jezelf zal maken zal, volgens mij als beginner, engels ge-admind, beheerd, moeten worden).

Ik ben over de regeltjes ongeveer alles te weten gekomen zonder een vraag te moeten stellen.

Wat uw 2e vraag betreft kan ik u niet helpen Confused .
Saskia91
je moet minimaal 10 berichten en 5 punten hebben om een website te mogen starten. als je dit hebt, kan je hier op het forum naar de account pagina gaan om een website aan te vragen.
Het is gratis! Maar je moet wel berichten blijven posten. Als je namelijk onder nul komt met je punten, krijg je waarschuwingen, en dan wordt je site verwijderd.
ik weet niet hoe het zit met die MySql databases... hoop dat het lukt!
rvec
mysql kan je wel gebruiken maar je moet er wel aan denken dat je database ook wegvalt als je website wegvalt. Dus ook voor de database moet je actief blijven op het forum.
Klaw 2
Saskia91 wrote:
je moet minimaal 10 berichten en 5 punten hebben om een website te mogen starten. als je dit hebt, kan je hier op het forum naar de account pagina gaan om een website aan te vragen.
Het is gratis! Maar je moet wel berichten blijven posten. Als je namelijk onder nul komt met je punten, krijg je waarschuwingen, en dan wordt je site verwijderd.

om precies te zijn, bij -5 en -10 krijg je waarschuwingen en dan word de boel verwijdert, en je kunt maxi 40 punten hebben. En per dag gaat er 1 vanaf dus je kunt er in principe 50 niets posten (als je eerst 40 punten had)
Lord Klorel
Klaw 2 wrote:
Saskia91 wrote:

om precies te zijn, bij -5 en -10 krijg je waarschuwingen en dan word de boel verwijdert, en je kunt maxi 40 punten hebben. En per dag gaat er 1 vanaf dus je kunt er in principe 50 niets posten (als je eerst 40 punten had)

je kan maximaal 45 punten verdienen als het mij goed voor staat.
Utopia GFR
Hallo,

Frihost is totaal gratis als gementioneerd op het reglement.

Jij moet een minimum van 5 kwaliteit posts opstellen (geen spam of overbodige posts) en een actieve part spelen in de groei van de Frihost gemeenschap.

Misschien zouden we een specifieke nederlandstalige rubriek voor technische vragen kunnen ontwerpen, nietwaar? Very Happy
RaWolfe
een nederlandse FAQ zou wel leuk zijn in Frihost ^^ mischien een ideetje voor de Mods van deze forum ^^

Dus ik kan gewoon alle Mysql voor wat voor site gebruike? dat kan goed uitkomen ^^ Ik heb namelijk een host die maar 1 support Neutral en heb er best wel meer nodig >_>

Mmm ander vraagje "Hoe lang bestaat Frihost nu al? en waar kan ik mee helpen van de groei?"
Arno v. Lumig
Het is natuurlijk gratis, en zoals gezegt moet je altijd je punten boven de -10 hebben, daarna word het mogelijk verwijderd.

Je kunt de SQL databases gebruiken op een andere server, maar waarom host je de databases dan niet ook gewoon op die andere server?

Groeten,
Arno
rvec
http://www.frihost.com/forums/vt-25311.html
daar is je faq

en hier het antwoord op je andere vraag:
http://www.frihost.com/forums/vt-35395.html
gepost op 27 april
dat maakt frihost dus 1,5 jaar op 27 oktober
Museobanus
Idd, eerst eens alles lezen, het is duidelijk te zien wat en hoe je het moet doen om van deze gratis host te kunnen genieten
RaWolfe
Bedankt mensen voor uw hulp in deze nieuwe forum ^^