FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


deep freeze





maniac_ea
arkadaşlar bu programı aranızda kullananlar vardır programın pcye herhangi bir zararı varmı?
darkeagle
Programın normal kullanımda zararı yok.

Donanım değişimi yaparken programı devre dışı bırakmanı öneririm.

Bilgisayarda fazla değişiklik yaptığında program makineyi kasacaktır. Ve bu kasılma süresinde program bir yanlışlık yapabiliyor. Böyle bir durumda yaptığın değişikliklerin bir kısmını manuel olarak senin geri almanı tavsiye ederim.
tufansaba
bazı sitelerden okuduğum bilgilere göre zarar veriyormuş

ama bende bilmiyorum hiç kullanmadım Laughing
cavbela
benim bildigim kadariyla bi zarari yok bunu kullanan arkadaslarim vardi sadece makneye reset atmak gerektiginde arkadasimin yusufladigina cok sahit oldum . . .. . . ..
darkeagle
Reset atarken tüm bilgiler gideceği için yusuflamak normal.

Ben kendi cafemde kullanıyorum makinelerim 1 senedir sorunsuz çalışıyorlar.

Verebileceği tek hasar alışma sürecindeki psikolojik hasar olabilir. Laughing
borabora
deep frezee pc için ideal bir prgm.C ve D yi secerek kurabilirsiniz.kullanırken pc ye kayıt yapılan herşey resetleyince gidiyor.kayıt ettikleriniz silinmesini istiyorsanız korumaya almadığınız bölüme kayıt yapın.yanlız deep freezeyi kaldırırken bazan sorun oluyor.kaldırma prğm.var.eğer kaldırma prgm.yoksa direk format atmanız gerekiyor.başka türlü kaldırılmıyor.
maniac_ea
teşekkürler bilgilendirdiğiniz için
darkeagle
maniac_ea wrote:
teşekkürler bilgilendirdiğiniz için


Önemli değil, ne demek...
serazat
Bir arkadaşta vardı bu c yi seçmiş deepfrezee olarak c sürücüsünü seçmiş şifreyide unutunca iş başa düştü... c ye ms-dostan fornat atıyoruz ama silinmiyor aynı sistem geri geliyor reset atınca Smile en sonunda fdisk atmak durumunda kaldık.. bilgisayarın ortak kullanıldığı kafe gibi yerler için ideal. bilgisayara bir zararı olduğunu sanmıyorum sadece harddiskin belli selktörlerin fazla kullanılmasına sebep olur örneğin yedek dosyaları diskin uc kısmına kayd etti ise burada kafa düşme olayı olabilir ama çok düşük olasılık.. bilgisayar açılırken eski bilgilerin kaybolması hiç iyi bişey değil internet tarayıcınızın yerel download klasörünü d sürücüsü olarak seçin aksi taktirde masa üstü falan seçerseniz ilk restartta dosyalar gider.Paylaşım programı kullananlar aynı şekilde bitcomet falan d ye kursun download listesi gidiyor..

Benim bildiklerim aşağı yukarı bukadar. Idea
darkeagle
serazat wrote:
Bir arkadaşta vardı bu c yi seçmiş deepfrezee olarak c sürücüsünü seçmiş şifreyide unutunca iş başa düştü... c ye ms-dostan fornat atıyoruz ama silinmiyor aynı sistem geri geliyor reset atınca Smile en sonunda fdisk atmak durumunda kaldık.. bilgisayarın ortak kullanıldığı kafe gibi yerler için ideal. bilgisayara bir zararı olduğunu sanmıyorum sadece harddiskin belli selktörlerin fazla kullanılmasına sebep olur örneğin yedek dosyaları diskin uc kısmına kayd etti ise burada kafa düşme olayı olabilir ama çok düşük olasılık.. bilgisayar açılırken eski bilgilerin kaybolması hiç iyi bişey değil internet tarayıcınızın yerel download klasörünü d sürücüsü olarak seçin aksi taktirde masa üstü falan seçerseniz ilk restartta dosyalar gider.Paylaşım programı kullananlar aynı şekilde bitcomet falan d ye kursun download listesi gidiyor..

Benim bildiklerim aşağı yukarı bukadar. Idea


Format ile uğraşmanıza hiç gerek yoktu
serazat
darkeagle wrote:
Format ile uğraşmanıza hiç gerek yoktu


Neyse oldu bir kere artık şifreyi unuttunca ne yapacağız diye araştıracak vakit ve imkan yoktu bizde baştan kurduk..
Related topics
How to protect LAN against Worms and spyware?
[help]Help!! Como Bloquear El Messenger ??
Elder Scrolls: Oblivion
Preventing desktop changes in Windows 98?
How long your windows is working without reinstall?
[Official] Security: Anti-Spyware/Virus, & Firewall
BIOS Password enough?
Which Programs Do You Have On Your Startup?
Port Açmakla İlgili Ekstra Bilgi
Snow in England
Deep Freeze
20 frih$ to get BANNED from a forum! [closed]
Intel Conroe Core 2 Duo -vs- AMD Quad (2x FX74 Dual Cores)
Protect Your Computer with Deep Freeze
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.