|
|
Hey,
Mijn naam is Jelle Spekken, ofja, hier is mijn introductie http://www.frihost.com/forums/vt-53772.html
Voor de mensen die een geweldige (visueel/ functioneel) website willen hebben voor weinig geld moet je naar mij komen.
Ik vraag 50 voor een volledige website.
Dit houd in:
3 ontwerpen gemaakt in photoshop (als je ze niks vind hoef je ook niks te kopen)
De website is volledige geprogrammeerd in HTML, PHP, CSS en Flash als het bij de design past.
Een optie voor een volledig gebruikers systeem (+20)
5 jaar webdesign ervaring
En veel, veel meer.
Stuur een PM voor mijn portfolio.
-Frietkot
voor mensen bij een gratis webhost is 50 euro best wel veel...
voor die 50 krijg je ook best wel veel
Ik denk dat niemand zomaar 50 euro geeft zonder een idee wat ze kunnen krijgen. Misschien is het verstandig om een paar links te geven naar je vorige sites.
Greetz,
Arno
geen portfolio, de klant weet amper wat hij krijgt,...
ja...
5 jaar ervaring leuk maar wat staat er online en is van jou
wat links
en ik denk niet dat mensen met een gratis webhosting een site gaan kopen.
je kan beter 1 mooie site maken en daarmee gaan adverteren en niet op een forum van een gratis webhosting...
| Bengt wrote: | | geen portfolio, de klant weet amper wat hij krijgt,... |
Er staat in zijn bericht dat je een PM moet sturen voor zijn portfolio
En het gaat niet om de hosting, maar om het template/de website.
En @ Arno, als je het niks vind hoef je het niet te kopen. Staat erbij .
En ik denk dat veel mensen zijn introductie niet gelezen hebben? | Quote: | | and I study Multimedia/ webdesign |
Dus ik denk dat hij wel degelijk z'n best er voor zal doen. Of het ook succesvol is, is een tweede .
Hoewel 50 euro mij ook wel wat veel lijkt (Heb er dan ook niet veel verstand van). Misschien eerst wat meer ervaring, en werk laten zien enzo.
De hosting maakt tog niet zoveel uit? Als je een domeinnaam koopt (zoals www.flip.net) en je laat die gebruiken voor je frihost site zal echt niemand het verschil zien hoor.
Ik denk dat mensen op dit forum die niet kunnen fotoshoppen/webbuilden liever een (gratis) template zullen gerbuiken (bv. http://www.freewebtemplates.com/
Als ik jou was zou ik eerst een website maken met o.a. voorwaarden en voorbeelden.
En daarna kleine bedrijfjes (zoals sportverenigingen, beginnende ondernemers, etc) benaderen, en ze naar je site sturen.
Inderdaad, deze laatste link is gewoon goed...
Verder, een portfolio moet toch juist iets zijn om trots op te zijn? Dus dat zoveel mogelijk mensen het zien, waarom dan PM'en ?
Als ik reclame wil maken probeer ik de drempel zo laag mogelijk te houden voor mensen.... 
Ik denk dat elke halve zool hier op af komt 50 euro op een gratis webhost ....ja dan krijg je veel....maar dan krijg ook heel veel webdesigners die er niks van kunnen....en zijn ze betrouwbaar? kan je ze vertrouwen dat ze goed werk leveren nou nee ik doe ut liever zelf 
ik denk dat iedereen die moeite doet om gratis hosting vast te krijgen wel liever zelf zijn website maakt, niet?
Als het niet was om vanalles te kunnen testen en proberen zou ik ook nooit bij frihost terecht gekomen zijn.
als mensen vor hun website willen betalen hadden ze tog wle een betaalde host genomen -.-
50 euro?
Dat is al bij al nog duur...
Ik kan goed overweg met XHTML en nu ben ik PHP 5 zonder stress en
een boek over CSS aan het lezen, als die uit zijn kan ik zelf een goedkopere en beter gepersonaliseerde site maken.
Ik weet tenslotte het beste wat ikzelf leuk vind.
Ik maak ook websites voor 40, hierin zit:
* een website in xhtml strict (valid)
* volledige css (valid)
* een cms systeem
* mogelijkheid voor goedkope domeinnamen te kopen
* mogelijkheid om eigen psd op te sturen, ik doe dan de coding (prijs dan af te spreken)
Mijn portfolio is te vinden op:
Mijn portfolio
De opvolger van mijn portfolio
Mijn bijna vernieuwde portfolio
Wat denken jullie?
er barst hier een concurrentiestrijd los 
Je moet het ook zo bekijken, ik koop men software legaal, heb zojuist studio 8 gekocht en als dit afbetaald is koop ik de volledige cs2 suite:p,
ik denk niet dat vele je dit kunnen bieden!
Ooooh...
Ja, Studio 8 is wel duur...
Als je het legaal koopt tenminste.
Maar "amateurs" als ik maken liever hun site zelf, dat moet je begrijpen.
In ieder geval wens ik je veel succes.
Tja ik ben bij FriHost beland omdat ik geen zin meer heb om weer een andere betaalde host te zoeken en als leuke en onverwachte bijkomstigheid vind ik het forum ook nog heel leuk ...
Ik peins er dus niet over een layout te kopen, dat fiegelier ik ook wel zelf uit, dat hoort er een beetje bij geloof ik als je hier zit
Maar evengoed: veel succes maar denk idd dat je t beter ergens anders kunt proberen maar een gezonde concurentiestrijd hier is natuurlijk ook nooit weg ...
Groetjes
Goldeneye
| Reyntjensw wrote: | Je moet het ook zo bekijken, ik koop men software legaal, heb zojuist studio 8 gekocht en als dit afbetaald is koop ik de volledige cs2 suite:p,
ik denk niet dat vele je dit kunnen bieden! |
Kan je me 1 ding uitleggen, wat heb ik (de klant) eraan of jij je software LEGAAL koopt....Ik merk er toch niks van of mijn site (die jij of iemand anders) met legale of illigale software is gemaakt...maakt dat JOUW zo speciaal??
Dag waar, jij merkt er niets van!
Maar het is voor mij een manier om mij voor te bereiden op mijn verdere loopbaan in de multimedia, als je later een bedrijfje gaat openen, dan ga je niet moeten proberen om met illigale versies sites te maken, dit is eigenlijk beetje antireclame
| Reyntjensw wrote: | Dag waar, jij merkt er niets van!
Maar het is voor mij een manier om mij voor te bereiden op mijn verdere loopbaan in de multimedia, als je later een bedrijfje gaat openen, dan ga je niet moeten proberen om met illigale versies sites te maken, dit is eigenlijk beetje antireclame |
Als je het hebt over eigen bedrijf(je) dan lijkt me ook niet eens zo heel erg als je begint (want je bent nog klein dus geen of weinig geld) met illigale software, de klant merkt er niks van dus ik snap je (nog) niet helemaal...
Hier nog zo'n webdesigner
Als 50 euro al veel is voor een volledig website...dan..... !
Laat voor je bedrijf maar eens een professionele website maken (en dan ook gemaakt door pro-webdesingners). Nou trek het geld er maar voor uit. Dat kan zelfs oplopen tot in de 1000-en euro's !
Ronduit belachelijk, daar niet van hoor
Laten we wel voorop stellen dat ik weet waarover ik praat, mocht ik commentaar krijgen haha. Heb mijn webdesign + dtp certificaat en ben grafisch vormgever, afgestudeerd. Maar dat terzijde.
Bouw zelf ook website's voor welke klant dan ook.
Er werkt een heel team onder mij. Maar wij doen het voor een leuk vriendelijk prijsje, die de klant niet afschrikt. (want dat gebeurd bij website's vanaf 500 euro om maar iets te noemen).
Wel gesproken over de particulier die een website wil, bedrijven weggelaten.
Nouja, een hoop gezeur op niets af.
Wou even melden dat een website voor 50 euro absoluut geen geld is !!
| chilllayd wrote: |
Wou even melden dat een website voor 50 euro absoluut geen geld is !! |
Dat misschien niet maar je zit hier op een GRATIS webhost dus denk je dat de mensen 50 euro gaan betalen als ze niet eens een host voor 1 euro willen uitgeven (als voorbeeld, tegenwoordig is host goedkoop ).
Dan nog iets, hij heeft (nog niet?) geen portfolio op internet dus mensen weten niet wat ze kunnen verwachten of wat juist niet...wat me ook opvalt hij reageerd wel erg weinig in zijn eigen topic...maarja als hij serieus zaken wilt doen moet hij er maar achteraan gaan, en ik doe ook een opleiding om jouw richting op te komen chilllayd 
timerecord, goede keus
En idd, als hij echt aan opdrachten wil komen moet hij meer proberen, dan alleen op een gratis host zoals deze. Dan kom je er niet.
Je moet zoiets veel groter aanpakken
Wou alleen even duidelijk maken dat 50 euro absoluut geen geld is.
Al is dat voor de mensen van hier maybe wel zo 
Toch blijf ik erbij dat een doe-het-zelver altijd het beste zijn eigen site maakt.
Als je tenminste af en toe eens naar W3Schools gaat om wat bij te leren...
Oh, ben het adres vergeten...
http://www.w3schools.com
Een heel goede site voor zowel amateurs als gevorderden.
50 euro voor een site is sportgoedkoop. Misschien hebben mensen ook voor deze gratis host gekozen omdat ze geen professionele sites kunnen maken en dus liever ook niet de moeiete doen om te betalen voor de host. Daarbij, Wat kun je nu aanvangen met alleen een betaalde webhost als je geen mooie sites kunt maken, niets dus.
O ja ik maak trouwens ook websites, de prijs verschilt (hangt af van de opdracht natuurlijk) PM me als je interesse hebt.
Enkele sites:
http://www.voetbal.frihost.net/voetbalnaam
http://www.voetbal.frihost.net/kerstsite
http://www.gennext.nl
50 euro voor een professionele site is inderdaad niet super veel.
Bij mij ligt het Frihost verhaal iets anders, ik vind het namelijk gewoon leuk om een beetje te posten op een forum, heb daar echt geen problemen mee. Van Frihost vind ik het geweldig dat het een zeer groot forum is, maar zeer mooi dat er ook een Nederlands subforum is.
Ik ben ook bezig op sites met betaalde hosting en dergelijke, verder onderhoud ik samen met iemand een site die hij zelf host, maar voor mijn prive-site gebruik ik Frihost.
Ik ben wel heel erg bezig met scripten, met name PHP, maar de lay-out blijft een van de moeilijkste dingen. Als ik dat zelf doe kost dat extreem veel tijd. Dat heb ik er wel voor over, zo is het niet, maar ik denk dat het zeker mooier zou kunnen met professionele hulp. Maar ja, voorlopig blijf ik zelf prutsen, punt 1 is dat een site goed moet werken, maar punt 2 is zeker net zo belangrijk: het moet er gewoon strak uit zien!
Grz. Joe.
// Edit: ik zou trouwens even een index.html of .php op http://www.voetbal.frihost.net gooien, ziet er iets professioneler uit.
http://www.gennext.nl/ is trouwens Joomla als ik het goed heb he? Ik vind de lay-out daarvan echt extreem mooi gedaan, super gewoon!
Ik zal zeer spoedig een index maken voor voetbal.frihost.net. Binnenkort maak ik ook een mooie portfolio zodat mijn werk overzichtelijk georedend staat.
Oh, Gennext heeft blijkbaar al vernieuwd, want ik had een ander design voor ze gemaakt. Die Joomla template die ze nu hebben is inderdaad erg mooi, helaas heb ik geen ervaring met Joomla.
Ik werk er wel eens mee, maar om nou te zeggen dat ik het een prettig script vind: nee!
Ik vind het net te ingewikkeld, dingen moeten een beetje simpel en duidelijk zijn om goed mee te kunnen werken. Er zijn genoeg mensen die er prachtige templates voor kunnen maken, maar mij lukt dat daarmee niet.
Ik ben trouwens bezig mijn eigen CMS te ontwikkelen, een simpel basis-script, maar onbegrensde mogelijkheden en uitbereidings-opties.
|