Wie houd er ook zo van? Ik persoonlijk vind het magnifiek dat de ene na de andere depressie overtrekt met veel regen en nog meer wind
Of vinden jullie me nu een beetje tiktikdraaidraai??

Ik heb nooit moeite met het weer, tenzij het te warm is of als ik perse buiten moet zijn.
In dit geval vind ik het weer dus nogal onplezierig... Ik heb 's morgens en 's middags tegenwind...
Groeten,
Arno
mij maakt het niet veel uit.. ik ga met taxi naar school enzo ... en ga niet vaak op de fiets ergens naar toe,, tis alleen rot want er is nieuwe skate baan bij mij in de buurt en als het regent glij je direct uit ..... en dan is het skate plezier voorbij ,,,
voor de rest maakt et me niet uit..
maja mijn mening
grtzz justin
Titel aangepast. Sterretjes verwijderd en de Belgjes mogen ook mee doen.
| James007 wrote: |
| Titel aangepast. Sterretjes verwijderd en de Belgjes mogen ook mee doen. |
offtopic:
Oeff ik mag mee doen
Ontopic
Ik haat regen (en sneeuwen, niet de sneeuw), wind etc speelt me geen rol, maar regen haat ik, dan kan ik niet met de fiets naar school gaan.
Ik vind de herfst/winter wel iets hebben, ik hou van het koude weer (ook van de zomer eigenlijk)
als ik het zo bekijk vind ik dat ieder seizoen zijn voor en nadelen heeft
T mag van mij wel zomer blijven. Het goede nieuws is wel dat alle irritante muggen het loodje leggen maar ik zit niet op regen te wachten als ik op de fiets zit.
regen en wind mogen van mij achter wege blijven hoor.
Want dan moet ik ook met de fiets naar school en dan ben je door nat.
En met wind er bij heb je die dan meestal recht in je gezicht dus hard trappen en regenweer zomer mag het blijven van mij. (zonder die vervelende muggen)
Heerlijk die wind. Ik doe niets liever dan langs de waterkant lopen terwijl het stormt. Lekker uitwaaien enzo :p Als het niet giet is het helemaal perfect. Regen vind ik niet zo erg, maar het moet niet te hard gaan.
Ik heb liever zomer of de winter, want in de zomer gaan we op zomervakantie, en in de winter gaan we op wintersport
, en daartussen komt eigenlijk niks en die regen is ook niet alles.
Dus niet zo gelukkig dat nu de herfst begint 
leuk hoor al doe regen en wind. Volgens mij ben je wel tiktikdraaidraai
Ik vind het heerlijk ls het zomer is en ik naar buiten de zon in kan om te voetballen of naar het strand te gaan.
Waarschijnlijk zit jij de hele dag binnen? 
oooh de regen,
dan zit ik het liefst op mijn kamer en/ of lig ik in mijn bed, kheb een slaapkamer in een tuinhuisje (te vet) met een ijzere dak, en da geluid is gewoon helemaal geweldig.
Dat is eigenlijk ook het enige wat er vet aan winter en herst is, want tja, met naar school fietsen heb je meer kans om nat te worden, donker weer, als je meer kans hebt om nat te worden pak je eerder de auto, en dat kost weer benzine. En omdat ik toch al niet echt veel geld heb omdat ik een student ben ga ik maar liever met de fiets al is het 10 kilometer naar school.
Achja pech, winter/ herst, Ik eet wel wat tropisch fruit om zonnige te blijven.
-Frietkot
de enige reden om van de herfst te genieten is 'stoemp' en de gedachte dat de winter (en dus de ski) voor de deur staan
De herfst vind ik opzich niet zo'n heel erg probleem, ik had afgelopen maandagavond toen ik op de fiets zat eigenlijk het gevoel alsof het van de lente naar de zomer overging. Het was lekker zwoel buiten, de vogeltjes floten en er stond een lekker zwoel briesje. Ik kreeg echt het gevoel dat de zomer er weer aankwam. Dat gevoel werd overigens wreed verstoord toen ik nog geen 15 minuten later in een t-shirt en korte broek in de stromende regen stond te trainen.
De herfst vind ik altijd op z'n mooist als ik in de bus zit en het keihard regent om een uur of negen s'ochtends en dat er op het fietspad langs de weg kinderen zwoegen om tegen de harde wind en de irritante regen in te kunnen komen op hun fiets.
. en natuurlijk de winter, maar alleen als het sneeuwt of als er ijzel is lekker glijden over straat... prachtig.
Ik was eigenlijk juist heel blij dat vandaag de zon nog zo lekker scheen. Vin 't niet zo leuk dat het nu weer keihard gaat waaien en vieze regenbuien er weer aankomen. Hoewel ik het laatst heerlijk vond om even in de regen te wandelen. Vet vreemd
.
De kou is wat minder, doe het dan maar echt koud met sneeuw en schaatsweer
(of snowboarden, heb ik echt weer zin in! Alleen 't kan hier niet in Nederland
)
Kvind de zomer toch wel veel leuker. met op de 2de plek de Winter en dan de lente, kortom de Herfst is de minst leuke.
Grttz,
Ja, daar ben ik het denk ik ook wel mee eens. Maar de herfst is wel ontzettend mooi.
En het lente weer, is ook heerlijk, alles in bloei, lekker in shirtje over straat. (Geen jas, dikke kleding enzo). En er komen weer kalfjes, kuikens, veulens, lammetjes, jonge geitjes.. heel schattig.
| Fratema wrote: |
Wie houd er ook zo van? Ik persoonlijk vind het magnifiek dat de ene na de andere depressie overtrekt met veel regen en nog meer wind
Of vinden jullie me nu een beetje tiktikdraaidraai??  |
doe maar die tiktikdraai wie houd er nou van regen en wind ?? 
Ik houd niet super van de zomer, maar ik heb nog altijd liever een warme zon dan koude! Ik ben ook een van die mensen die een beetje een winterdipje heeft. Het ergste vind ik die dagen waarop de lucht helemaal grijs is, maar het ook niet echt regent. Dus de meeste dagen van het jaar
Wind vindt ik wel leuk, zolang ik er maar niet tegen in hoef te fietsen. 
Oh geweldig.....damn koud!..... voor bezorgers van de Volkskrant,NRC,Algemeen Dagblad en Trouw zoals ik
al heeft ut wel een mooi aanzien
| Fratema wrote: |
Of vinden jullie me nu een beetje tiktikdraaidraai??  |
jeej eindelijk, geef mij maar meteen de winter met een flink pak sneeuw
das pas fun :d:d:d:d
greetz
Keempe
De herfst zelf vind ik geen probleem zolang het maar droog is als ik naar buiten moet is er niks aan de hand. Dewinter is iets anders vind ik vaak veelste koud.
De herfst zelf vind ik geen probleem zolang het maar droog is als ik naar buiten moet is er niks aan de hand. De winter is iets anders vind ik vaak veelste koud. Dan vind ik de lente en de herfst de 2 fijnste seizoenen. De zomer is op sommige momenten te warm. In de lente gaat alles terug bloeien. En in de herfst kun je genieten van allemaal kleuren van bomen voordat ze hun bladeren verliezen.
| Timonator wrote: |
| De zomer is op sommige momenten te warm. In de lente gaat alles terug bloeien. En in de herfst kun je genieten van allemaal kleuren van bomen voordat ze hun bladeren verliezen. |
In nederland is de zomer inderdaad op sommige momenten te warm
De kleuren in de herfst zijn idd. heel mooi, maar de bloemen in de zomer ook! En je kan ook nog eens buiten zitten om er van te genieten zonder kou te vatten. 
| Saskia91 wrote: |
| Timonator wrote: | | De zomer is op sommige momenten te warm. In de lente gaat alles terug bloeien. En in de herfst kun je genieten van allemaal kleuren van bomen voordat ze hun bladeren verliezen. |
In nederland is de zomer inderdaad op sommige momenten te warm De kleuren in de herfst zijn idd. heel mooi, maar de bloemen in de zomer ook! En je kan ook nog eens buiten zitten om er van te genieten zonder kou te vatten.  |
en elk jaar word ut warmer en warmer
die zomers worden nog hier een tropise klimaat!
bij momenten is de herst prachtig idd
Personelijk hou ik niet van de Herfst/Lente/Winter omdat het gewoon niet warm genoeg is. Ik ga later gewoon naar Spanje Emigreren als het door het broeikaseffect hier al niet 3 graden opgewarmt is.
Herfst ftw
nu eindelijk vakantie na een week hard leren (tentamens)
en zo'n beetje elke avond uit gaan (dikke aanslag op je portemonee)
zo kom je uiteindelijk slechter uit je vakantie dan toen je er in kwam :p
geweldig toch ?? 
Hefst is niet leuk.. Ik heb liever lente. In de herfst word alles donker, dat is zo deprimerent 
Ik heb ook niet zo graag herfst. Vooral al die regen is vervelend.
We zouden gisteren met de school normaal naar het bos gaan met de fiets. Maar toen we op school aankwamen vertelden ze ons dat het niet door ging omdat het weer te slecht was. De zon scheen tussen de wolken. Het waaide el hard maar er wsa geen regen. Alleen 'smorgens heeft het hier geregend. Maar dat was al lang gedaaan.
Ik vind de regen ook vervelend omdat ik dan niet met de fiets naar school kan. Ik zou liever met de auto gaan, maar ik kan die van thuis bijna nooit hebben omdat ze hem zelf nodig hebben.
Ik zeg altijd maar zo: als ik slaap of werk, laat het dan maar kloteweer zijn, in alle andere gevallen wil ik best graag zon zien
Helaas hebben we het niet voor het zeggen, maar het zou een prima schema zijn.
Andersom trouwens ook: bij slecht weer ga je slapen/werken, en andersom heb je fun, prima toch 
Wie stemt er voor het afschaffen van herfst????
Regen vind ik echt klote!! Van mij mag het - 10 graden vriezen en een dik pak sneeuw, das gewoon geweldig. maar als het regent blijf ik binnen, echt verrot,,,,, dat het s avonds gaat regenen als je in je bed licht is nog wel chill maar verder ook niet.. herft vind ik eigenlijk een klote seizoen kwa weer. geef mij maar winter, of lente/zomer.. veel en veel vetter 
ondertussen is de winter begonnen (voor al degene die niet meer van hun zolderkamertje komen)
| Quote: |
| Wie stemt er voor het afschaffen van herfst???? |
hoe wil je dat gaan doen dan....