FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

server er uit

justin25514
het valt mij op dat server nummer 2 er vaak uit ligt als ik op mijn website wil

ik heb nu al een maand of 2 een gratis pakketje en het bevalt me wel vrij goed ..maar dan moet de server wel online zijn

ik vind dit vrij iri ook al is het iets wat ik gratis krijg .. want als je iets aanbied ook al is het gratis moet de kwalitijd ( vind ik ) wel redelijk goed zijn niet dat de server er een uurtje uitligt

ik hoop dat dit wordt opgenome bij de admins en dat er wordt gekeke of het verbetert kan worde maja zo niet dan in ieder geval bedankt

grtzz justin
dark inca
al eens een beetje verder gezocht?

dan had je het onderwerp frihost onstabiel gevonden

en dan zal ik de link ook maar plaatsen zeker http://www.frihost.com/forums/vt-50857.html
justin25514
ja die ken ik en ik heb er ook gepost
justin25514
hij ligt er nu anderhalf uur uit

klinkt dat lkkr ?
rvec
ken je de edit functie?
is dat knopje met edit erop, is handig als je geen dubbelpost wil maken Laughing

Maar waarom maak je een nieuw topic als er al een oude van is?
justin25514
oke ik gebruik dan de edit knop wel Razz

maaree tsja ... omdat ik het iri vind en het niet aan het rebooten ligt of sow want herstarten duurt geen 3 uur !!!
Bondings
Sorry hoor, maar het kan nog een tijdje duren. De server is namelijk niet gecrasht maar gebokkeerd.

http://www.frihost.com/forums/vt-53485.html
justin25514
ooh oke...

bedankt voor info .. ik zal er rekening mee houde

enne dat sorry HOOR vond ik wat overdreven Razz
Drodr
hopen dat hij snel weer online is he Wink
justin25514
ja inderdaad want ik was met een project bezig Razz

ik ben nog maar 14 jaar en beetje ongeduldig Razz
Bondings
justin25514 wrote:
enne dat sorry HOOR vond ik wat overdreven Razz

Ik ben nogal wat gestrest op dit moment. Wink
dark inca
Kan ik geloven, snap alleen niet waarom de hele server geblokkeerd is.
Bondings
dark inca wrote:
Kan ik geloven, snap alleen niet waarom de hele server geblokkeerd is.

Volgens mij gaat het hoogstwaarschijnlijk om spam of (paypal) phishing, vooral in dat laatste geval begrijp ik waarom ze het blokkeren. Het kan ook een DOS aanval zijn van de server, maar dat betwijfel ik.
Arno v. Lumig
Ajj, jammer dat zo'n idioten altijd de goede gratis services moeten pakken... Echt laag, om gewoon een gratis service te misbruiken om er zelf beter van te worden...
Er zal wel niets zijn, maar als er een keer iets is waarmee ik kan helpen... graag...

Ik hoop dat het snel opgelost is,

Groeten,
Arno
justin25514
ik vind et wel kut want ik had al mijn scripts verder op de host staan en niet een back up gemaakt.. ja wel gemaakt maar kan er niet bij he
rvec
een backup gemaakt maar je kan er niet bij? Zou het niet handig zijn om een backup te maken op je eigen computer? Of op een andere hosting?

Volgens mij heeft dit niet veel zin Laughing
justin25514
jo
ik ben 14 jaar en doe verder alles goed ik ben allleen soms vergeet achtig dus ga niet zitte lache of domme opmerkinge maken
James007
Je bent 14? Je kunt Engels?
Lees: http://www.frihost.com/forums/vt-42680.html

Gebruik hoofdletters en werkwoorden en meervouden op -en eindigen ook wel degelijk op EN en niet op E.

Verder kan je de eindletter van een voltooid deelwoord weten door er een verleden tijd van te maken.

het kan verbeterD worden... want het is "de verbeterDe taken".

Verder leer je er ook nog eens de regels van DT bij, en je schrijft "kwalitijd" alsvolgt: KWALITEIT

En last but not least: De meeste woordparen of afleidingen worden ook aan elkaar geschreven, dus het is "vergeetachtig" en niet "vergeet achtig".

Tot zover de Nederlandse les, en tot zover dit topic.
-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.