Ik heb een vraag, Hoe maak je een account op ''een'' FTP programma?
Thx, tom
bedoel je programma's zoasl ws_ftp en Filezilla??
dan kun je toch gewoon op de knop New klikken en je gegevens invullen of je kunt zo in een keer je gegevens invullen zonder dat je een nieuw account aan hoeft te maken.
correct me if i'm wrong.
Dat gaat normaal gesproken toch via een site waar je je moet aanmelden/een account moet creeren?
Als je het in frihost wilt doen moet je naar het control panel gaan (cp.frih.net) en daar ergens op "add ftp account" klikken. Je moet dan een gebruikersnaam en wachtwoord invullen en je account word gecreerd.
Er is eigenlijk geen "standaard" manier om accounts te creeren, het ligt helemaal aan de server waar je een account op wilt maken, en of accounts nodig zijn.
Groeten,
Arno
Juist, de mogelijkheden van Cpanel zijn ongekend... ga er maar n x rustig op kijken... je zal er nog veel meer leuks tegenkomen

Ok thx dus je hebt niet echt een ftp programma nodig want je kan het ook via frihost doen? Ik gebruik nu alee ik bedoel, ik heb nu filezilla
Kun je ons misschien een beetje duidelijk uitleggen wat je precies bedoelt en van plan bent?
Als je alleen van plan bent om bestanden te uploaden naar je frihost webspace, dat kan inderdaad ook via het control panel. Ik gebruik zelf echter liever FTP (IglooFTP-PRO) om dat te doen.
Je hebt volgens mij standaard al een ftp account van frihost. De gegevens hiervoor zijn:
server: voornaam.frih.net
username: je naam (meestal een verkorte versie van je username)
password: je control panel wachtwoord
dit weet ik echter niet zeker... Bij mij is dit wel het geval...
Succes ermee,
Arno