FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

map view niet aan

justin25514
het is mij opgevallen dat als je een map maakt en daar in wild duike terwijl er geen index file in zit dat je dan een error krijgt

waarom is map view niet ingeschakelt ???
timerecords
justin25514 wrote:
het is mij opgevallen dat als je een map maakt en daar in wild duike terwijl er geen index file in zit dat je dan een error krijgt

Hoe bedoel je, via FTP programma? Zoja, ik heb er anders nog nooit last van gehad...misschien betere uitleg en misschien kan je aangeven wat voor error je krijgt?
rvec
hij bedoeld dat als je een map aanmaakt in bijvoorbeeld ftp dat en er bestanden in zet (geen index) dat je die bestanden niet gewoon kan zien door de link naar die map in te typen. http://www.rvec.be op die manier.

Is een beveiliging zodat iemand zonder ftp acces niet makkelijk kan zien welke mappen/bestanden er in een map staan.

Als je trouwens graag zoiets wilt is het ook met een script na te maken. Zoek eens op hotscripts.comof een soortgelijke site, ik weet haast zeker dat er zoiets ook in scriptvorm is.
timerecords
rvec wrote:
hij bedoeld dat als je een map aanmaakt in bijvoorbeeld ftp dat en er bestanden in zet (geen index) dat je die bestanden niet gewoon kan zien door de link naar die map in te typen. http://www.rvec.be op die manier.

Is een beveiliging zodat iemand zonder ftp acces niet makkelijk kan zien welke mappen/bestanden er in een map staan.

Als je trouwens graag zoiets wilt is het ook met een script na te maken. Zoek eens op hotscripts.comof een soortgelijke site, ik weet haast zeker dat er zoiets ook in scriptvorm is.

Oo ok, sorry voor mijn domme post dan maar misschien tip voor hem/haar om zijn/haar vraag volgende keer beter te stellen om onduidelijkheden te voorkomen...Ik zelf heb het "probleem" volgens mij wel eens gehad maarja zo erg is het niet want ik leef nog, haaha
rvec
iedereen op frihost heeft het probleem, alleen vinden de meeste het geen probleem, omdat ze het toch nooit gebruiken
Bengt
veiligheid, me dunkt.
traxion
jep dat is veiligheid

.htaccess

Code:
Options Includes

maak een file genaamd .htaccess en zet de code der in

dan zou je de inhoud wel moeten kunnen zien
timerecords
traxion wrote:
jep dat is veiligheid

.htaccess

Code:
Options Includes

maak een file genaamd .htaccess en zet de code der in

dan zou je de inhoud wel moeten kunnen zien

Die file staat er automatisch al volgens mij, athans bij mij wel en ik heb niks aangemaakt of aanlaten maken
marocsite
timerecords wrote:
justin25514 wrote:

Hoe bedoel je, via FTP programma? Zoja, ik heb er anders nog nooit last van gehad...misschien betere uitleg en misschien kan je aangeven wat voor error je krijgt?

ja idd ik begrijp ook neit echt wat je bedoelt
justin25514
ik bedoel dat als je een map op je ftp maakt met geen index file er in

dat je dan als je die map via http bezoekt een error ofwel 403 krijgt .. dus dat s we lkut vind ik
rvec
lees dan wat hierboven staat dan heb je een oplossing Wink
justin25514
i get it Very Happy Smile Smile Smile Embarassed Embarassed stomme fout Razz
justin25514
hier kan slotje op trouwens,,..

Code:
SLOTJE GRAAG
James007
Is het een modetrent dat mensen hun topics per se gesloten willen hebben?

-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.