FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Ben jij 17??

Wat is het leukst????
festival
8%
 8%  [ 2 ]
bioscoop
0%
 0%  [ 0 ]
dvd's kijken
12%
 12%  [ 3 ]
chatten
4%
 4%  [ 1 ]
gamen
25%
 25%  [ 6 ]
uitgaan
20%
 20%  [ 5 ]
blowen
16%
 16%  [ 4 ]
tv kijken
8%
 8%  [ 2 ]
lezen
0%
 0%  [ 0 ]
studeren
4%
 4%  [ 1 ]
Total Votes : 24

pipkoli
Hee!
Ik ben 24 en ik ben benieuwd naar zeventienjarigen. Wat houdt je bezig? Films, sms, chatten, weblogs, forums, games.. Wat is tegenwoordig leuk en wat kan ECHT niet meer???

Groetjes van Pip
dark inca
Ik ben 17 (bijna 1Cool en ik game elke dag, a real freak :p

Een paar vrienden gaan naar veel festivals, sommige zitten achter de pc, sommige chatten voor 10tallen euro's de maand Confused
Lezen doen er dan ook weer een paar, en TV gebeurd ook veel door sommige EN
Ik ben van plan vandaag te vragen om naar een bioscoop te gaan :p

Conclusie:
Alles is mogelijk, en iedereen doet wel iets anders, maar bijna nooit allemaal.

Ik ben 17 (bijna 1Cool en ik game elke dag, a real freak :p

Een paar vrienden gaan naar veel festivals, sommige zitten achter de pc, sommige chatten voor 10tallen euro's de maand Confused
Lezen doen er dan ook weer een paar, en TV gebeurd ook veel door sommige EN
Ik ben van plan vandaag te vragen om naar een bioscoop te gaan :p

Conclusie:
Alles is mogelijk, en iedereen doet wel iets anders, maar bijna nooit allemaal.

Hahahaha, helemaal mee eens....ik weet had eigenlijk ook niet echt iets speciaals wat ik deed (ben nu namelijk 19 en jouw vraag gaat over 17 jarigen)..ja op de pc maarja ook weer buiten chillen met vrienden enzo en bios kon er ook wel keertje bij.
wanroij
Helaas.. Ben 23.. Ik mag niet meedoen Wink

Als je het toch wilt weten hou ik me bezig met bier drinken, uitgaan, voetbal, school en nog vanalles... Wink Wink
Klaw 2
Okee,...

WIE HEEFT STUDEREN ALS LEUKSTE INGEVULD!!!????? ik weet niet maar ik heb wel betere manieren om mijn tijd door te brengen als het gaat om leuk. Ik zelf game (te) veel. Studeren moet wel maar of het nu zo ongelovelijk super geweldig is om de hele dag met je neus in de boeken te zitten betwijfel ik.

PS ik ben bijna zeventien nog 20 dagen.
Museobanus
ik ben 17, 18 in december, en kijk heel graag naar dvd's, ga graag naar festivals, kijk soms graag naar tv, lees graag, chat veel, ik vind eigenlijk bijna alles in die lijst leuk, behalve dat blowen dan, die brol moet ik niet hebben Cool
BCP88
Waarom juist 17 jarigen? En bv niet 16 of 18 jarigen?

Het maakt ook niet uit.

Ik ben 18, ik vind de meeste van die dingen wel leuk alleen dat studeren vind ik maar niks. En ik zal het toch nog enkele jaren moeten doen.
wimvpetegem
Waarschijnelijk is dat de opdracht.
Hij zal waarschijnelijk een opdracht voor school moeten maken en een enquette onder 17-jarige houden.
Dit is dan tamelijk niet representatief, maar goed dat is het probleem van de topic-starter.

Ik voor een maandje nog 17 dus ik kan nog meedoen, ik heb op uitgaan gestemt.
Het was wel lastig om te kiezen omdat de keuze mogelijkheden erg beperkt waren en uitgestrekt.
Kijk: als je moet kiezen tussen "dvd's kijken" en "uitgaan" en je vindt het beide leuk Razz
Dan wordt het dus lastig.

Maar ik hoop dat ik je heb geholpen bij je onderzoek.
Tatsumaru
Ik ben 17 plus 1 Laughing

Uit jouw rijtje is gamen het meest vermakelijk, en lezen het minst (als ik van een boek uitga dan, bladen lezen wat makkelijker).
zaima
lezn is het tweed na saaiste en studeren helemaal ik zou liever de boeken gebrueken om een vuurtje mee aan te steken,maar dat mag ik niet van thuis en die ruiken dat direct wanneer ik vuurtje gestookt heb dus dat doe ik niet.
Gamen is echt helemaal top ik mag er eigenlijk maar een uur per dag op en dat is veel te weinig. over twee jaar heb ik een laptop en dan is dat probleem ook weer van de baan.
Bengt
festival, ...
zoveel dingen zijn leuk
justin25514
uitgaan en gamen

ben 14 jaar maja
gangie33
gamen en bios.......................
ben ook 14 net als justin25514 maar boeit het?
Yjaxygames
gangie33 wrote:
gamen en bios.......................
ben ook 14 net als justin25514 maar boeit het?

Ja idd. Bios is ook een beetje uitgaan, maar er zijn zoveel deingen op die lijst die ik leuk vind.
James007
Al wie zich aangesproken voelt, moet dit topic er eens op nalezen.
v-d-online
Gamen zal na je 17e toch echt minder moeten gaan worden! Anders heb je echt geen leven Wink
jovo
Ik heb op "tv kijken" gestemt, maar het is niet echt mijn lievelings-bezigheid.
Ik heb ook andere hobby's, denk daarbij aan:
- piano spelen;
- websites bezoeken;
- websites maken;
- op forums posten;
- sporten (hardlopen);
en eigenlijk nog veel meer.
Het was dus ook lastig om effe iets uit de lijst uit te kiezen, dus ik heb maar wat gedaan eigenlijk.
Verder is dit niet zo'n heel erg representatief onderzoek, wie zegt dat ik 17 ben?
Nah ja, ik zelf dus, ik ben wel 17 maar niet iedereen hier maar wel iedereen kan stemmen.
Maar goed, dat is jou pakkie aan, dacht ik zo... Wink
Ivooo
Ik ben 15,
dus ik zal maar nie stemmen.

Ivooo
Arnie
Je zit hier natuurlijk wel met een bepaalde groep zeventienjarigen. Mensen op het forum van een webhost zijn toch niet altijd helemaal representatief - over het algemeen, statistisch genomen, ook al zijn er uitzonderingen waar je me niet op hoeft te wijzen...

Het verbaast me dan ook weinig dat er veel op gamen is gestemd.
GamingParadise
Gwoon afwisselende dingen zijn wel leuk.
geeren
pipkoli wrote:
Hee!
Ik ben 24 en ik ben benieuwd naar zeventienjarigen. Wat houdt je bezig? Films, sms, chatten, weblogs, forums, games.. Wat is tegenwoordig leuk en wat kan ECHT niet meer???

Groetjes van Pip

Ik doe bijna alles wat hier vermeld staat. Embarassed
Reyntjensw
ik ben 17 eigenlijk bijna 18 en ik vin dat je moet geniete van het leve, chille, feestje meepikken hier en daar, centje bijverdienen, en slapen.
Da laatste is het belangrijkste en het is nog heerlijk bovendien:p
ik ben een echt slaapbeest dusja niet echt een gamerke ofzo
GamingParadise
Jah inderdaad, waarom zou je heel de dag gaan gamen, je kan toch gewoon beter uitgaan ofzo.
Timonator
ik ben al een maandje van men 17de af zo zal ik het maar zeggen en ik hou me eigenlijk bezig met het hele lijstje Laughing
kansloos
ha!, ik moet nog een jaartje ben sinds gisteren 16
sstteeffaann
ik moet nog 2 jaartjes ik ben net 15 geworde,
maar ik vind internette en chatten kei leuk.

,
sstteeffaann
confu
Ik ben 16, en hou toch het meest van uitgaan, ga minstens 1 keer in de 2 weken op stap, discotheken , festivals, maakt mij niet uit, als het maar gezellig is, en als ze maar goede muziek draaien. Ik dacht daar 2 jaar geleden heel anders over, toen zat ik volle bak achter de pc, was er amper achteruit te krijgen, ik vond het helemaal tegek, zat altijd te gamen (Enemy Territory). Maar ben veranderd, en dit bevalt me goed, ik game niet meer, maar gewoon internetten doe ik natuurlijk wel, en msn ook nog volop. Voor de rest is het school waar ik me mee bezig houdt. Cool
James007
Ik denk dat ik dit topic maar eens ga sluiten. De topic starter heeft maar één post geplaatst op heel het forum, het topic zou alleen bedoeld zijn voor 17-jarigen wat ik heel vreemd vind, en de poll slaat al helemaal op niks.

-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.