FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

wachtwoord kwijt?

redtigris
probleem met inloggen naar me controlepanel

Mensen, volgens mij ben ik me wachtwoord van me controle panel kwijt. Het is niet dezelfde als die van mijn normale login he? kan iemand mij even helpen en zeggen hoe ik deze opvraag?

alvast bedankt Smile
traxion
heb je daar niet zon mail van gehad toen je de webhosting aanvraagde??

en je kan wachtwoorden proberen.. volgens mij wordt hij niet geblokeerd. en anders kunnen ze het wel deblokeren:P
rvec
kijk eens bij je pm berichten
daar krijg je een bericht als je nieuwe hosting hebt, met je wachtwoord erbij
zoek wel naar het nieuwste bericht met je wachtwoord erin want hij is een paar keer gereset. En ik hoop voor je dat je het wachtwoord niet hebt verandert.

Als dit alles niet lukt kan je altijd contact met bondings opnemen, en volgens mij zijn er nog meer die je wachtwoord wel kunnen resetten.
Bondings
Redtigris, als je het niet vindt bij je pm's of emails, vraag dan een password reset aan in het "request and account change" forum en ik zal het zo snel mogelijk proberen te doen.

Je kan me ook een pm sturen, maar die worden vaak vergeten of gaan verloren. Wink
marocsite
Bondings wrote:
Redtigris, als je het niet vindt bij je pm's of emails, vraag dan een password reset aan in het "request and account change" forum en ik zal het zo snel mogelijk proberen te doen.

Je kan me ook een pm sturen, maar die worden vaak vergeten of gaan verloren. Wink

dan weten we dat ook weer Razz
SgtGarcia
Redtigris, mag ik je er nog even op wijzen dat je op dit moment onder de -10 punten staat. Dit betekent dat je webhosting ieder moment verwijdert zou kunnen worden. Probeer dus ook wat meer te posten op het forum zodat je punten ook op niveau blijven
shuatee
marocsite wrote:
Bondings wrote:

dan weten we dat ook weer Razz

net alsof iedereen het weet Very Happy
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.