FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Frihost Onstabiel

fromegame
Ik heb nu een Frihost account maar om de 2 uur ligt de server ofzo er 5 minuten uit. Nou in ieder geval kan ik dan 5 minuten niet meer op mijn site er staat dan gewoon die 404 error van Internet Explorer zelf. Ligt dit aan mij of komt dit door Frihost.

Mijn account is http://frome.frih.net/phpBB2/

Alvast bedankt!!! Wink
Egmond
Hmm, dat had ik in het begin ook een paar keer. Soms kreeg ik 404 errors, maar na een paar keer refreshen deed de site het toch altijd.

Maar nu heb ik daar geen last meer van, en jouw site laadde bij mij ook een aantal keer zonder problemen...

Ik denk dat je het gewoon moet accepteren en altijd blijven refreshen :S
timerecords
Ik had het probleem ook (nog steeds) en toen zei Bondings dat hij er aan werkte en dat het (waarschijnlijk) ergens in september opgelost zou (moeten) zijn
fromegame
Ow, ok, dan moet ik nog eventjes geduld hebben Laughing ...
Lord Klorel
Ik heb dergelijk problemen ook, maar zoals hierboven word geschreven moet je een aantal keer refreshen en dan lukt het weer.

De server waar de accounts van frih.net opstaan draait met een speciale applicatie waardoor deze om de zoveel tijd even een reboot moet doen.
Dat heb ik eens gelezen in een topic van Bondings.

Zolang de server maar niet in de knoop gaat zoals een half jaar geleden, dan ben ik al tevreden.

Deze problemen moet je erbij nemen als je voor een gratis host kiest.
rein
Daar ben ik het volmondig mee eens, Klorel. De server ligt er af en toe wel es uit maar het is tenslotte een gratis service; en waar vind je dat nog tegenwoordig?

Neenee, frihost blijft de max.
dark inca
Lord klorel heeft gelijk, is soms wel irriterend, maar is vrij snel opgelost, je moet geen uren wachten voordat het weg is dus, NO PROBLEM.

FTP werkt nog wel, dus bij het uploaden heb je nooit problemen. Anders zou het wel zeer oninteressant (als dit woord juist is Laughing )zijn.

Museobanus
Ik heb der af en toe eens last van, maarja, wat wil je met een gatis host, ik vind het voorlopig niet hinderijk
timerecords
Museobanus wrote:
Ik heb der af en toe eens last van, maarja, wat wil je met een gatis host, ik vind het voorlopig niet hinderijk

Ik niet super irritant ofzo maar het is niet echt leuk, ik heb namelijk forum en soms als ik iets post dan werkt het even niet maarja is inderdaag niks aan te doen aangezien het gratis server is en met veel mogelijkheden zoals php en msql etc etc dus niks te klagen.
Yjaxygames
timerecords wrote:
Museobanus wrote:

Ik niet super irritant ofzo maar het is niet echt leuk, ik heb namelijk forum en soms als ik iets post dan werkt het even niet maarja is inderdaag niks aan te doen aangezien het gratis server is en met veel mogelijkheden zoals php en msql etc etc dus niks te klagen.

Ja dat probleem heb ik ook een keer gehad toen ik poste bij iemands forum Sad Maar ja...als het maar gauw opgelost wordt vind ik het niet zo erg hoor. Er zijn ergere dingen in het leven.
Bengt
af en toe inderdaad een probleempje, maarja Smile
fromegame
best vervelend met mijn forum... maarja... als het niet oplosbaar is...
Gieter
Tja, voor wat, hoort wat, en als je niets betaald.. Wink Als je er echt heel veel last van hebt, dan zal er niets anders opzitten dan een andere host te zoeken, maar Frihost biedt toch het meeste waar voor wat je er in moet investeren (wat tijd.)
Lord Klorel
Toen ik op zoek was naar een gratis host, dacht ik: "oh nee" dat ga ik nooit vinden tot ik plots op Frihost botste en voor al datgene dat je krijgt en je hoeft alleen actief zijn op het forum.

Toen was de beslissing snel gemaakt.
Een gratis host heeft altijd wel eens enkele problemen, maar ja wat wil je?

Daarom zolang het bij deze kleine foutjes blijft, ben ik zeer tevreden.
geeren
Ik heb er niet echt vaak last van gehad. Op het begin wel, dat was erg irritand. Evil or Very Mad
James007
"Neem het er bij" is niet genoeg, het moet opgelost worden!
Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van onze oppermiep, want als het echt zo'n grootschalig probleem is... (ik bedoel elk uur 5 minuten is best veel)
fromegame
Ah, eindelijk een moderator die ernaar kijkt (grapje Laughing ), maar fijn dat het opgepakt wordt. Wink
Museobanus
Inderdaat, heel leuk, ik hoop dat het opgelost kan worden

bij mij is het niet iedere 5 minuten, maar 1 a 2 keer per dag (volgens mij)
fromegame
Nou, bij mij zeker meer Surprised
zaima
Ja met mijn forum heb ik dat ook al aan de hand gehad maar een paar keer vernieuwen en alles is terug ok
justin25514
ik heb dit probleem ook gehad en nog steeds

kan iemand uitleggen waarom dit is ?
Museobanus
Heb eens wat geduld, James007 gaat het melden aan den chef, wacht gewoon tot die meer weet, en bleit zo nie alemaal, wacht gewoon af
j0zman
Nooit problemen gehad eigenlijk! Frihost ruleert gewoon Cool
James007
Dan zou ik beginnen te denken aan het stelselmatig terug opbouwen van je punten, want zoals ze nu zijn, ben je je account zo goed als kwijt. Wees niet bang, dat gebeurt niet door een automatisch systeem. Probeer gewoon af en toe terug wat te posten. (niet spammen, geen oude topics omhoog halen, spreiden over verschillende dagen)
timerecords
Museobanus wrote:
Inderdaat, heel leuk, ik hoop dat het opgelost kan worden

bij mij is het niet iedere 5 minuten, maar 1 a 2 keer per dag (volgens mij)

Elke dag toch wel om de paar minuten bij mij, soms vaker dan anders maar echt maar dan ook echt niet 1 of 2 x per dag....zeker wel paar keer per kwartier
GamingParadise
Ik heb er eigenlijk nooit echt last van ik weet wel dat er eerst veel problemen waren met frih (maar ik heb gewoon frihost geen frih) maar ik heb eigenlijk bijna nooit last met frihost gaat bijna altijd vlekkeloos bij mij.
geeren
fromegame wrote:
Ik heb nu een Frihost account maar om de 2 uur ligt de server ofzo er 5 minuten uit. Nou in ieder geval kan ik dan 5 minuten niet meer op mijn site er staat dan gewoon die 404 error van Internet Explorer zelf. Ligt dit aan mij of komt dit door Frihost.

Alvast bedankt!!! Wink

nou hij ligt wel wat heel vaker plat, drm stop ik erook binnenkort mee. Zo schiet het namelijk niet echt veel op. Twisted Evil
Lord Klorel
Je gaat toch niet opgeven vanwege kleine en stomme probleempjes.

Je moet wel goed beseffen als je een gratis host kiest, dat dergelijke problemen zich kunnen voordoen.

Ik heb ervoor gekozen om een gratis host te nemen, daar ik geen geld wilde investeren in een betaald hosting pakket om dan later te concluderen dat mijn pakket zo goed als niets rendeerde.

Als jij zo nodig wil opstappen, dan doe je maar. Maar denk erwel bij na, dat je geen beter hosting gaat vinden als frihost op gebied van gratis hosting.

Dus als jij je portemonee wil leegmaken tegen die afschuwelijke prijzen van betaal hosting pakketten. So be it.

Nog veel geluk,
kansloos
Wel ik heb er nooit last van.
of wat hiervoor al is gezegd:
Dan moet je maar geen gratis host nemen.

Wees blij met wat je krijgt.
Kijk een gegeven paard niet in de bek Wink
v-d-online
Er zijn inderdaad wel eens wat storingen, maar die zijn normaal gesproken al wel weer snel opgelost... verder werkt het allemaal wel prima.
Reyntjensw
om eerlijk te zijn heb ik van deze problemen niets gemerkt! helemaal niet zelf, het is een gratis host, maar een hele goeie! je hebt van die hosts die om de 5 minute crashe of gehackt worden, daarom is deze heel goed en heel veilig
marocsite
fromegame wrote:

Alvast bedankt!!! Wink

Ik hebd aar nooit echt last van gehad maar frihost is wel onstabiel het ligt wel eens plat en als je soms meerdere bezoekers tegelijk online hebt dan valt de website weg
GamingParadise
marocsite wrote:
fromegame wrote:

Alvast bedankt!!! Wink

Ik hebd aar nooit echt last van gehad maar frihost is wel onstabiel het ligt wel eens plat en als je soms meerdere bezoekers tegelijk online hebt dan valt de website weg

Ja is wel zo ja maar ik heb dat probleem niet bij Frihost, ik merk wel dat het eerst vaak bij Frih voorkwam.
Reyntjensw
Nu is het beter, ik denk zelf dat het probleem is opgelost!
fromegame
Het is ook alleen maar op Frih (server 2 dus)
GamingParadise
Ja ik denk het ookja, maar hierboven zeggen ze dat het probleem al is opgelost dus dat zou wel goed zijn.
fromegame
Bij mij is het nog NIET opgelost Crying or Very sad
tom69
Edit!

Last edited by tom69 on Wed Sep 27, 2006 7:28 pm; edited 1 time in total
fromegame
Ehm... kweet niet of je het weet, maar als je de inleiding had gelezen zie je dat we een MMORPG maken... je moet elkaar dan in het NEP hacken. En dan zijn er manuals...
Rustig maar Wink

Nu weer ontopic Arrow
tom69
Mijn verontschuldegingen...zelf een MMORPG maken! woot. Zal zeker eens kijken.
SBrian
Daar zit wel wat in Wink

maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er tot nog toe geen last van gehad heb, hoewel ik Frihost ook niet meer zo intensief gebruik als voorheen...
GamingParadise
Vanmiddag lag volgens mij frih ook weer heel even plat.
fromegame
De laatste dagen is het al een stukje minder... Maar vandaag is het wel weer erg veel... Rolling Eyes
Drodr
hier heb ik dus ook last van! om de 10 minuten ofzo licht de hele server weer plat, ik zeg niet niet om dat ik kritiek wil leveren ofzo, want een gratis host aanbieden is erg veel werk, en daar heb ik respect voor! ik dacht dat ik de enige was maar dat is dus niet zo.. volgens mij is dit probleem er bij mij altijd al geweest. ik hoop dat frihost het snelprobeert op te lossen!!
rvec
bij mij licht hij wel vaak plat maar het is altijd maar heel even.(paar seconden) mijn uptime zit volgens siteuptime.com op 98.880%