Hallo allemaal,
Mijn domeinnaam van .nl is sinds kort verlopen ik ben er achter gekomen dat ik best wel te veel betaalde nou is mij vraag aan jullie weten jullie mischien niet een website waar ik een domein naam kan aanvragen gwn .nl eh maar dna best wel goedkoop ik hoop op snelle reacties want ik heb die domein naam snel nodig en dan ook gelijk of je erbij kan vertellen hoelang het ongeveer duurd voordat die domein naam binnen is.
| marocsite wrote: |
| en dan ook gelijk of je erbij kan vertellen hoelang het ongeveer duurd voordat die domein naam binnen is. |
met tpg duurt het 1 werkdag
meestal duurt het niet al te lang, binnen een dag is het altijd wel geregeld
voor 9 euro per jaar moet je hier zijn
Nou heb ik een klein probleem en dat is dat mijn domein sinds kort verlopen is en als ik probeer die domeinnaam ergens anders wil bestellen zeggen ze dat die in gebruik is ?
www.1eurohosting.nl is een goedkope. Die hebben we nu ook voor mijn voetbalteam ghehe
Last edited by wanroij on Mon Sep 18, 2006 12:59 pm; edited 1 time in total
| Nou heb ik een klein probleem en dat is dat mijn domein sinds kort verlopen is en als ik probeer die domeinnaam ergens anders wil bestellen zeggen ze dat die in gebruik is ? |
Misschien heeft iemand anders hem gekocht..!! 
www.mijndomein.nl vind ik betrouwaar en goed.
| wanroij wrote: |
| www.1eurohosting.nl is een goedkope. Die hebben we nu ook voor mijn voetbalteam ghehe |
zo goedkoop, 1 euro echt waar. Denk zelf van niet!
| maghreb wrote: |
| mooi vraag ik weet niet.. |
Hou je van kebab?
www.1eurohosting.nl is niet echt goedkoop. Het 1 euro paket is zonder domeinnaam. En het paket is ongeveer net zo goed als wat je hier bij frihost krijgt. Ook staat er nergens uptime garantie bij.
http://www.hosting2go.nl/ lijkt me beter. Die hebben vorig half jaar 99% uptime gehaald. En je krijgt er een domeinnaam bij. Let wel op dat er nog BTW over die 2 euro komt.
hosting2go is goed
en mijndomein.nl 
| rvec wrote: |
| maghreb wrote: | | mooi vraag ik weet niet.. |
Hou je van kebab?
www.1eurohosting.nl is niet echt goedkoop. Het 1 euro paket is zonder domeinnaam. En het paket is ongeveer net zo goed als wat je hier bij frihost krijgt. Ook staat er nergens uptime garantie bij.
http://www.hosting2go.nl/ lijkt me beter. Die hebben vorig half jaar 99% uptime gehaald. En je krijgt er een domeinnaam bij. Let wel op dat er nog BTW over die 2 euro komt. |
99% uptime lijkt veel, maar dit is nog steeds een gemiddelde van 24 minuten per dag dat je site niet bereikbaar is...
| shuatee wrote: |
| wanroij wrote: | | www.1eurohosting.nl is een goedkope. Die hebben we nu ook voor mijn voetbalteam ghehe |
zo goedkoop, 1 euro echt waar. Denk zelf van niet! |
Zo heet die site slimmerd. Je kan zelf paketten kiezen. Domein kost 1 malig 6 euro dacht ik en de goedkoopste hosting 1 euro per maand maar dat moet je daar maar ff bekijken.
| CreepingD wrote: |
| rvec wrote: | | maghreb wrote: | | mooi vraag ik weet niet.. |
Hou je van kebab?
http://www.hosting2go.nl/ lijkt me beter. Die hebben vorig half jaar 99% uptime gehaald. En je krijgt er een domeinnaam bij. Let wel op dat er nog BTW over die 2 euro komt. |
99% uptime lijkt veel, maar dit is nog steeds een gemiddelde van 24 minuten per dag dat je site niet bereikbaar is... |
99% up is 1 % down
24 uur per dag, 60 min
is 1440 minuten per dag
1% van 1440 is 1,4 minuut per dag
24/ 1,4=17,14
ze doen er dus gemiddeld 17 dagen over om jou 24 minuten te halen.
of 1 % van 365 is 3,65 dagen per jaar offline
Waar heb jij leren rekenen?
volgens siteuptime zit mijn (frihost) site trouwens op 98.880% uptime sinds 6 mei.
www.gf-tec.nl
daar ga ik mijne ook registreren
en je hebt er ook gelijk alle controle over
| wanroij wrote: |
| www.1eurohosting.nl is een goedkope. Die hebben we nu ook voor mijn voetbalteam ghehe |
ben je tevreden van dat bedrijf? Ook ervaring met hun hosting?
Ik zit nu al een kleine 2 jaar bij Sohosted en deze host is prima. Goede snelheid, severs lekker snel bij uploaden. Noen het maar op, en helpdesk is top. Als kunnen ze je direct helpen. Ik zou zeker even bekijken
Het is de moeite waard
.
Ik ben erg tevreden met mijndomein.nl
| etienne wrote: |
| wanroij wrote: | | www.1eurohosting.nl is een goedkope. Die hebben we nu ook voor mijn voetbalteam ghehe |
ben je tevreden van dat bedrijf? Ook ervaring met hun hosting? |
Ik ben erg tevreden bij dat bedrijf ja.. We hebben zelf het goedkoopste pakket en nog nooit problemen mee gehad.. Wel goede hosting volgens mij..
@marocsite,
Misschien mag je van je internet provider wel een gratis adres, met XS4all kan je een gratis adres aanmaken en doorlinken naar Frihost zodat je ook ruimte genoeg hebt.
Greetz,
Wolfie
Als je je eerst registreert bij lycos partnershop (www.partnershop.nl) en dan in je eigen shop/winkel je domeinnaam koopt, krijg je als eigenaar een commissie van 12 euro (alleen voor de eerste keer.) Een domeinnaam kost 4,99 EUR. Op die manier maak je dus, jawel, winst! (Ik heb dit gelezen op een site, ben eens naar de site van partnershop.nl geweest maar ik heb het nog niet in de praktijk geprobeerd.
ik ben het aan het uitproberen. Ik moet nu alleen nog een naam bedenken.
ik heb bierkip.nl gekocht bij mijn eigen partnershop. Ik heb een mailtje gekregen dat het maximaal 90 dagen kan duren voordat de 12 euro commissie op mijn rekening wordt gestort en een ander mailtje dat van dezelfde rekening 9.98 wordt afgehaald (2 jaar).
Ik heb voor de zekerheid wel 2 verschillende accounts gebruikt, ik weet niet of het met 1 ook zou kunnen.
uit de mail:
| Quote: |
Houd er rekening mee dat we de commissie 1 keer per maand uitbetalen. Indien een order 48 uur voor uitbetaling van de commissie wordt bevestigd dan wordt de betaling verschoven naar de volgende maand.
In het ergste geval zul je dus 90 dagen moeten wachten voordat je je commissie op je bankrekening terug ziet. Een betaling wordt alleen uitgevoerd bij een minimale commissie van 10 Euro. |
99% uptime, heeft 2 significante cijfers het had dus ook net zo goed
99.342% kunnen zijn of minder: 98.543%
omdat het topic niet over hosting gaat maar over een domeinnaam. Tenminste dat is de bedoeling van de topic-opener en volgens mij is de titel ook zo bedoeld.
jeah, 't gaat om een domeinnaam.
En op de site's staan het duidelijk genoeg denk ikzo.
er staat al een manier om hem gratis te krijgen, lijkt me genoeg.. niet?
Een gratis domeinnaam? Dat via Lycos?
Of dat nou is wat je zoekt....
Hij zoekt een goedkope webhost. That's it.
DUs laten we gewoon meer goedkope domeinnaam aanbieding neerplempen. Hij blij, anderen blij, wij blij 
1. hij zoekt wss niet meer
2. Bij een domeinnaam maakt het niet uit waar je hem vandaan haalt dus waarom niet via lycos als je hem daar gratis kan krijgen.
3. | Quote: |
| Hij zoekt een goedkope webhost. That's it. |
nee een domeinnaam
4. | Quote: |
| DUs laten we gewoon meer goedkope domeinnaam aanbieding neerplempen. |
Bij lycos had ik 2,02 euro winst, is dat niet goedkoop genoeg?
<verwijderd door James007>
99% up is 1 % down
24 uur per dag, 60 min
is 1440 minuten per dag
1% van 1440 is 1,4 minuut per dag
24/ 1,4=17,14
ze doen er dus gemiddeld 17 dagen over om jou 24 minuten te halen.
of 1 % van 365 is 3,65 dagen per jaar offline
Waar heb jij leren rekenen?
volgens siteuptime zit mijn (frihost) site trouwens op 98.880% uptime sinds 6 mei. |
nog maar eens het bewijs hoe goed frihost wel is 
Hostway verkoopt ook domeinnamen voor 15 euro per jaar. Ik ben daar ook en ik mag alltijd en voeral bellen al sik een probleem heb. Zelf om 2 uur snacht's hiervoor betaalt toch iedereen 5 euro meer?
Note: wel 9 euro betalen voor doorverwijzing.
Hallo allemaal,
Mijn domeinnaam van .nl is sinds kort verlopen ik ben er achter gekomen dat ik best wel te veel betaalde nou is mij vraag aan jullie weten jullie mischien niet een website waar ik een domein naam kan aanvragen gwn .nl eh maar dna best wel goedkoop ik hoop op snelle reacties want ik heb die domein naam snel nodig en dan ook gelijk of je erbij kan vertellen hoelang het ongeveer duurd voordat die domein naam binnen is. |
www.Hostnet.nl 2,50 voor een jaar .nl domeinnaam. (prijs is excl. btw) 
| LeukeFilmpjes wrote: |
www.Hostnet.nl 2,50 voor een jaar .nl domeinnaam. (prijs is excl. btw)  |
| Quote: |
Kleine lettertjes
- Deze actie loopt tot en met 28-2-2007.
- Na het eerste jaar betaalt u de normale prijs voor een .nl domeinnaam. |
Misschien wel handig om erbij te vermelden...
Ik heb een vrij goedkope gevonden voor als je niet heel veel bezoekers verwacht of andere activiteiten erop doet die veel banbreedte slurpen.
Dit is de link erna:
www.mijndomein.nl
Voor slechts €30.00 euro incl. BTW krijg je 500mb, een server die alle formaten ondersteunt (php enz.) en een ftp server die je in Windows Verkenner kunt openen.
500mb is echt niet genoeg tegenwoordig. Ik heb 2gbspace 20gb bandbreedte gewoon gratis ( geen advertenties of posting, gewoon wat regelen op een ander forum
).
| FireFoxDB wrote: |
500mb is echt niet genoeg tegenwoordig. Ik heb 2gbspace 20gb bandbreedte gewoon gratis ( geen advertenties of posting, gewoon wat regelen op een ander forum ). |
Dat hangt af van je eisen en welk soort site je hebt...
Beter kan altijd
| FireFoxDB wrote: |
500mb is echt niet genoeg tegenwoordig. Ik heb 2gbspace 20gb bandbreedte gewoon gratis ( geen advertenties of posting, gewoon wat regelen op een ander forum ). |
Nou vaarwel dan. 
ik heb bierkip.nl gekocht bij mijn eigen partnershop. Ik heb een mailtje gekregen dat het maximaal 90 dagen kan duren voordat de 12 euro commissie op mijn rekening wordt gestort en een ander mailtje dat van dezelfde rekening 9.98 wordt afgehaald (2 jaar).
Ik heb voor de zekerheid wel 2 verschillende accounts gebruikt, ik weet niet of het met 1 ook zou kunnen.
uit de mail:
| Quote: | Houd er rekening mee dat we de commissie 1 keer per maand uitbetalen. Indien een order 48 uur voor uitbetaling van de commissie wordt bevestigd dan wordt de betaling verschoven naar de volgende maand.
In het ergste geval zul je dus 90 dagen moeten wachten voordat je je commissie op je bankrekening terug ziet. Een betaling wordt alleen uitgevoerd bij een minimale commissie van 10 Euro. |
|
Ik reageer nog even op dit topic om te vertellen dat ik de 12 euro net op mijn rekening heb gekregen. Mijn 2,02 euro winst is dus eindelijk binnen. Maar dan heb ik ook een 2 jarig .nl domein.
Ik ken een meisje dat bij 1-eurohosting zat, en ze vond het helemaal niets. Haar site was veel te vaak down, hun site was veel te vaak down (doet me denken aan het Freewebs drama. Meer slachtoffers hier?) en het was gewoon te goedkoop voor een goede service. Dus zoek een andere host, deze is echt helemaal niks. Maar je zocht toch alleen een domeinnaam?
of je nou 7 of 10 euro moet betalen voor 1 jaar (356 dagen).. wat maakt dat nou weer uit
als je site een beetje loopt haal je best wel 1 euro per maand.. dus het domein is dan altijd gratis
inderdaad je moet gewoon zorgen dat je genoeg reclame op je site hebt staan om te zorgen dat hij bijv 3 euro per maand binnen haalt dan zou je ook over kunnen stappen of een host met meer ruimte al lijkt me dat meestal on nodig.
je hebt inderdaad voor 10 euro een domein je moet alleen zorgen dat er genoeg ip's op je site komen 
www.hosting2go.nl ziet heel netjes uit. Een totaal pakket voor niet eens zoveel geld. Zelf host ik nu bij www.pcextreme.nl maar ik vind dat ze wat te duur zijn.
Let op bij goedkope, soms is de service echt slecht, slechte uptime...
Liever 5€ meer en betere service en normaal heb ze dan zelf ook meer controle over alles. bv dns, php.ini-file etc..
om de php-ini file aan te kunnen passen moet je volgens mij wel wat meer betalen. Je hebt dan een eigen server of virtuele server. Hierbij hoort dan ook ssh en volgens mij zit dat niet bij de abo's die interessant zijn voor de bezoekers van dit forum.
En DNS heb je meestal wel bij een domein naam.
Meestal betaal je meer voor snellere servers, snellere verbinding, meer databases, meer ruimte, meer bandbreedte en meer betrouwbaarheid door bijvoorbeeld backups en duurdere data centers.
Hier een aantal goedkope:
http://www.start-hosting.nl/webhosting_pakketten.html
http://www.1eurohosting.nl/default.php?page=webhosting&set_language=nl
www.mijndomein.nl
www.one.com
Naar mijn mening lijken me deze twee het meest betrouwbaar:
one.com
mijndomein.nl
Bij mijndomein.nl zit ik, die heeft een vrij breed pakker naar mijn mening. Het enige verschil tussen mijndomein.nl en one.com is dat one.com 1Gb heeft aan ruimte voor slechts 5 euro meer en mijndomein heeft 500mb.
Volgens mij zit bij allemaal de domeinnaam al inbegrepen.
1 grote tip, ga nooit maar dan ook nooit naar cheapass.be, zeer slechte service 
mijn tip; ga naar [url]freewebspaces.net[/url] zoek iets wat je leuk lijkt en neem evt een veel betere betaalde versie. En als er geen domein bij zit neem je bij lycos.nl er één van 5 europer jaar
| atleetalie wrote: |
| mijn tip; ga naar [url]freewebspaces.net[/url] zoek iets wat je leuk lijkt en neem evt een veel betere betaalde versie. En als er geen domein bij zit neem je bij lycos.nl er één van 5 europer jaar |
jah voor 5 euro is inderdaad niet veel maar hoeveel ruimte heb je en hoe groot mag je dataverkeer zijn want voor 10 euro heb je namelijk al een redelijk goede(1,5GB ruimte dataverkeer van 20GB)