FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Ik kan geen muziek op mijn website van freewebs zetten

zeppak
Ja ik zit met een probleem , we hebben een groep en willen graag zo een intro tune (van onze groep zelf) erop zetten op de hompepage.
Maar waar moet je dat nu in godsnaam doen.? Ik heb het al eens geprobeerd , maar denk dat het zo niet moet , want ik kreeg het niet open, er was iets met men emailadres ofzo.....

En kan je die reclame boven op de site niet verwijderen , dat stoort...

MERCIIII
rvec
zet het op deze site. Op freewebs kan je de reclame niet weg krijgen, op frihost heb je geen reclame. En op frihost sta je nu ingeschreven, nog een paar posts en je kan webruimte aanvragen.

Voor muziek moet je trouwens wel even contact opnemen met bondings en hem vertellen dat het je eigen muziek is maar ik denk niet dat dat een probleem wordt.
Yjaxygames
Volgens mij is het niet mogelijk je eigen muziek op een freewebs site te zetten, ik had ook een frihost site maar toen ik het probeerde (ik wilde ook zoiets doen) was het mij ook niet gelukt
rvec wrote:

Voor muziek moet je trouwens wel even contact opnemen met bondings en hem vertellen dat het je eigen muziek is maar ik denk niet dat dat een probleem wordt.

Je bent nieuw hier, dus als je je afvraagt waarom: Je mag geen mp3's op je webspace zetten op frihost, omdat je dan illegaal mp3's kan verspreiden enzo. Maar als het je eigen is, mag het wel, maar dan moet je Bondings (de administrator van frihost) even een persoonlijk berichie sturen dan het van jouw is.
marocsite
zeppak wrote:
Ja ik zit met een probleem , we hebben een groep en willen graag zo een intro tune (van onze groep zelf) erop zetten op de hompepage.
Maar waar moet je dat nu in godsnaam doen.? Ik heb het al eens geprobeerd , maar denk dat het zo niet moet , want ik kreeg het niet open, er was iets met men emailadres ofzo.....

En kan je die reclame boven op de site niet verwijderen , dat stoort...

MERCIIII

waarom vraag je gwn geen acount aan bij frihost dan ben je er gelijk vanaf want freewebs is zoiezo klootte
GamingParadise
Jah inderdaad bij Freewebs heb je heel veel reclame, zoals je zegt kan jet het beste bij iemand anders op een Frihost accountz etten of desnoods op je eigen account.
wimvpetegem
Frihost kent een hoop voordelen vergeleken bij Freewebs.
Voor mij sprak de SMTP server het meest aan, want veel gratis hosts hebben dat niet.
Verder de ongelimiteerde database/emailaccounts natuurlijk.
En niet te vergeten het DirectAdmin controle programma.
Jammer dat je wel actief moet zijn op forums, maar goed, daar is overheen te komen.