FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Het vuurwerk topic!!

Drodr
Je kan het bijna niet geloven maar er zitten jaarlijks meer dan 20.000 nederlanders op vuurwerk sites. En dat gaat bij de meeste het hele jaar door.

Ook ik ben een groot liefhebber van vuurwerk, en dat gaat het hele jaar door. Neem nou bijvoorbeeld www.arjanuitman.com , daar zitten nu al meer dan 2000 nederlanders per dag op, allemaal aftellend tot oud en nieuw.

Deel in dit topic al je ervaringen over legaal/illegaal vuurwerk Very Happy . Hieronder nog wat bruikbare links;

www.pyromovies.com
www.freakpyromaniacs.com
www.arjanuitman.com
www.vuurwerklook.com
www.vuurwerkpalace.nl
www.vuurwerkcrew.nl
www.heavyfireworks.com
www.vuurwerkbelgie.com
www.vuurwerkpunt.com
www.pyroworld.nl
www.jekovuurwerk.nl
www.langelont.nl

etc.
etc.

Groeten,
Drodr Wink
Yjaxygames
Laat dat illegale vuurwerk maar zitten, we mogen het niet over illegale dingen hebben hier Sad
Drodr
In Belgie is het niet illegaal hoor Very Happy alleen in Nederland Mad
Boles Roor
Ik tel ook af naar oud en nieuw. ^^ We hebben hier altijd wel wat illegaals, maar nooit zo veel jammer genoeg. Dit jaar gaan we hopelijk eens wat filmpjes schieten, vorig jaar ons eerste gemaakt, maar die ben ik alweer kwijt. Rolling Eyes Staat hopelijk nog bij een vriend ofzo.
Bondings
Quote:
Alles over zwaarder vuurwerk (zoals mortieren, flowerbeds, lawinepijlen) dat alleen te koop is met de benodigde papieren in België.

Wel ik ben een Belg. Lekker legaal dus. Very Happy
wanroij
Vroeger vond ik vuurwerk wel leuk. Nu ga ik met oud en nieuw alleen nog maar mezelf kapotzuipen en feestend het nieuwe jaar in. Bier kost ook al genoeg Wink ghehe
v-d-online
Klopt!! zuipen heeft nu een hogere prioriteit!! (prioriteiten zou arie zeggen)! Al is vuurwerk kijken soms nog wel leuk, vooral het hele foute vuurwerk! Ik heb nog mooi filmpje op me youtube staan over bizarre vuurwerkbommen! Ook erg vet!
Bizarre vuurwerkbommen
marocsite
Drodr wrote:
Je kan het bijna niet geloven maar er zitten jaarlijks meer dan 20.000 nederlanders op vuurwerk sites. En dat gaat bij de meeste het hele jaar door.

Ook ik ben een groot liefhebber van vuurwerk, en dat gaat het hele jaar door. Neem nou bijvoorbeeld www.arjanuitman.com , daar zitten nu al meer dan 2000 nederlanders per dag op, allemaal aftellend tot oud en nieuw.

Deel in dit topic al je ervaringen over legaal/illegaal vuurwerk Very Happy . Hieronder nog wat bruikbare links;

www.pyromovies.com
www.freakpyromaniacs.com
www.arjanuitman.com
www.vuurwerklook.com
www.vuurwerkpalace.nl
www.vuurwerkcrew.nl
www.heavyfireworks.com
www.vuurwerkbelgie.com
www.vuurwerkpunt.com
www.pyroworld.nl
www.jekovuurwerk.nl
www.langelont.nl

etc.
etc.

Groeten,
Drodr Wink

waarom zou ik zoveel geld gaan verspillen aan vuurwerk ? Rolling Eyes
Skippers
Quote:
Vroeger vond ik vuurwerk wel leuk. Nu ga ik met oud en nieuw alleen nog maar mezelf kapotzuipen en feestend het nieuwe jaar in. Bier kost ook al genoeg ghehe

die mening deel ik met je.

vroeger kocht ik nog wel vuurwerk maar nu vind ik het persoonlijk toch geldverspilling ik drink liever een paar biertjes extra om het goede jaar daardoor goed te beginnen. Razz
Babi
Daarbij is vuurwerk ook erg milieuvervuilend en je bierje zzzzuipt niet lekker weg met zo'n brandlucht in je neus. Razz
gangie33
waarom kopen de mensen eigenlijk vuurwerk?
het is miljeu vervuilend en het enige wat je terug krijgt is wat geknal en wat lichtshowtjes.(soms toch best leuk om naar te kijken)
mja met goeie muziek en veel drinken (bier,cola etc geen limonade) kom je de nacht ook wel door.
GamingParadise
marocsite wrote:
Drodr wrote:

www.pyromovies.com
www.freakpyromaniacs.com
www.arjanuitman.com
www.vuurwerklook.com
www.vuurwerkpalace.nl
www.vuurwerkcrew.nl
www.heavyfireworks.com
www.vuurwerkbelgie.com
www.vuurwerkpunt.com
www.pyroworld.nl
www.jekovuurwerk.nl
www.langelont.nl

etc.
etc.

Groeten,
Drodr Wink

waarom zou ik zoveel geld gaan verspillen aan vuurwerk ? Rolling Eyes

Jah inderdaad, een beetje vuurwerk is wel leuk maar om nou voor honderden euro's aan vuurwerk te gaan verspillen is gewoon je geld weggooien.
maghreb
Bondings wrote:
Quote:
Alles over zwaarder vuurwerk (zoals mortieren, flowerbeds, lawinepijlen) dat alleen te koop is met de benodigde papieren in België.

Wel ik ben een Belg. Lekker legaal dus. Very Happy

Vuurwerk betreft is wel leuk , maar het is ergstig gevaarlijk ,,voor de mensen die iligale vuurwerk kopen dus ik pas er heel erg op Wink
SomaQan
Wij kopen zo ook altijd in belgie Very Happy
BCP88
Ik (Belg) vind vuurwerk mooi om naar te kijken. Ik woon vlak aan de grens met nederland. Over de maas (Nederland) is altijd veel meer vuurwerk dan hier in België. Ik denk dat het meeste vuurwerk wel uit België komt.

Zelf koop ik nooit vuurwerk, ik vind het eigenlijk maar duur. En je kan het veel beter gebruiken om bijvoorbeeld drinken te kopen Very Happy
Hier een straat verder zijn 2 café's waar altijd vuurwerk is. Die moeten dat wel hebben vind ik.
justin25514
hey lijpe links

ik ga naar me neef in krabbedijke die haalt ook alles in belgie

daar gaat het er hard aan toe Razz
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.