FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

upload site

jbowie
Hallo iedereen,

Een vraagje dat misschien al meerdere malen is gesteld, maar de search leverde me geen antwoord op : als je eenmaal bericht hebt gekregen tot aanvraag voor de webruimte, hoelang dien je dan te wachten vooraleer je werkelijk met de upload van de site kunt beginnen? Ik heb zaterdag het bericht gehad, maar tot op heden zie ik altijd "uw aanvraag is nog niet behandeld" verschijnen.

't is maar dat ik er aan wil beginnen!
timerecords
jbowie wrote:
Hallo iedereen,

Een vraagje dat misschien al meerdere malen is gesteld, maar de search leverde me geen antwoord op : als je eenmaal bericht hebt gekregen tot aanvraag voor de webruimte, hoelang dien je dan te wachten vooraleer je werkelijk met de upload van de site kunt beginnen? Ik heb zaterdag het bericht gehad, maar tot op heden zie ik altijd "uw aanvraag is nog niet behandeld" verschijnen.

't is maar dat ik er aan wil beginnen!

Tot dat Bondings of een Moderator (die er de bevoegdheden voor heeft) tijd heeft en het ziet, ze zullen je heus niet express extra lang laten wachten Laughing
wietn
Je moet een beetje geduld hebben Very Happy Niet alles gaat automatisch he.
Maar ik heb van gisteren mijn hosting en ik had het ook een tijdje geleden aangevraagd hoor. Dus gewoon geduld hebben Smile
Drodr
Nee natuurlijk niet niet alls gaat vanzelf je mot gedult hebbe jong. De hest dien petske nog oppe en dgaats al zjeure fan de van die uplood gesijk he must goed luusterje naa de evraarje webmasters Wink
the666bbq
geduld brave jongen, het is een mooie deugd; wees al maar tevreden dat je deze gratis account hebt kunnen strikken - echt de moeite hoor. Heb er al verschillende achter de rug en deze doet het echt wel goed : stabiel/lange termijn:...

dus : GEDULD Wink
jbowie
Geduld is een schone deugd (zeggen ze hier bij ons), et voila, vandaag toch wel bevestiging gekregen zeker Laughing

@Drodr : heb er geen woord van begrepen, maar vermoed dat je overschot van gelijk hebt Wink
wanroij
Topic nr 23456445434 over dit onderwerp Rolling Eyes
Yjaxygames
wanroij wrote:
Topic nr 23456445434 over dit onderwerp Rolling Eyes

Weet je zeker dat het niet meer is?
SgtGarcia
Je moet niet vergeten dat deze site op volledig vrijwillige basis draait, Bondings zelf is ook gewoon een student en heeft dus ook andere zaken aan zijn hoofd. Dat geld ook voor alle andere moderators. Je kan dus niet verwachten dat ze ieder moment van de dag gebruiken om jou aanvraag te behandelen. Geduld is een schone zaak, als je de hosting eenmaal hebt zul je er des te meer van genieten.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.