FRIHOST ē FORUMS ē SEARCH ē FAQ ē TOS ē BLOGS ē COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

De Pedopartij.

Pedofielenpartij: ja of nee?
Nee, een pedofielenpartij moet niet worden toegestaan, want dit kan niet naar mijn mening.
83%
 83%  [ 26 ]
Ja, een pedofielenpartij moet worden toegestaan, en ik ga er ook op stemmen.
3%
 3%  [ 1 ]
Ja, een pedofielenpartij moet worden toegestaan, maar ik ga er niet op stemmen.
12%
 12%  [ 4 ]
Total Votes : 31

RoomRooz
Wat ik zonet hoorde op de radio... Er zijn een paar totaal geflipte mensen die een pedofielenpartij willen oprichten. Volgens de wet van meningsuiting is dit toegestaan. Wat ik me dan weer afvraag is waar de verstandige mensen zijn. Ligt het aan mij of is dit een totaal mesjogge plan? Dit is toch hartstikke in strijd met de Kinderrechten dat ze niet mogen worden misbruikt op seksueel gebied door volwassenen, maar ook in strijd is met het feit dat volwassenen gewoon geen seks mogen hebben met minderjarigen. Ik snap niet dat hier niet tegen wordt opgetreden. Iedereen hoopt nu dat er geen idioten zijn die op deze geschifte partij gaan stemmen, maar het is dus wel toegestaan dat er een partij van pedofielen mag komen. Waar gaat het heen met Nederland? Daarom dus een poll. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die er zo over denkt. Stel je voor dat er zulke mensen aan de macht komen in Nederland? Eerlijk gezegd vind ik dat er zat mensen rondlopen die best berijd zijn om op zo'n soort partij te stemmen. Toch hoop ik van harte dat er niemand op 'ja' stemt, want ik vind dit absoluut niet kunnen.
wietn
Helemaal mee eens... Als je een PD partij begint op te starten, ben je wel helemaal zot Confused Waarom zou je dat in godsnaam doen. Je kan evengoed kleine kinderen een partij laten oprichten, die zouden nog betere ideŽn hebben.
Maar dat is mijn mening he Wink
RoomRooz
Ben ik het helemaal mee eens! Serieus, ik mail wel met een klasgenoot, en volgens ons zou onze klas net zo goed de regering kunnen runnen. Hoewel, Nederland heeft nu toch geen regering meer? Het kabinet was toch gevallen? In ieder geval zouden wij pleiten voor de belangrijke dingen. Bijvoorbeeld de treintijden, die hier in het Noorden totaal niet aansluiten. Veel kinderen zouden het beter doen dan het huidige kabinet, serieus. Alleen worden de kinderen er alleen maar bijgehaald (in het Kinderparlement, bijvoorbeeld) als het over de natuur of over speelplaatsen gaat. Net alsof we daar alleen maar verstand van hebben. Er is meer in de wereld dan natuur en speelplaatsen. Serieus, Nederland gaat echt achteruit vind ik.
rvec
volgens mij is dit best wel oud nieuws. Maar een pedopartij is volgens mij net zo legaal als die extreem rechtse partijen in limburg en de partij van het feest ofzo. Deze partijen komen allemaal voor hun mening op en ik vind dat dat ook moet kunnen. Ik vind dat iedereen een eigen partij moet kunnen oprichten met eigen standpunten, als deze standpunten niet met die van de rest van nedeland samengaan wordt er niet op ze gestemt en komen ze niet in de kamer, valt het wel goed samen of kunnen de leiders gewoon goed praten dan krijgen ze veel zetels.

Dit heet democratie! En zolang nederland een democratisch land is vind ik dat dit soort dingen erbij horen.
RoomRooz
Maar toch, deze partij is van mensen die pedofiel zijn, ze willen seks met minderjarigen. Dit is in strijd met de Kinderrechten, en volgens mij zijn de ideeŽn van de extreem Rechtse partijen dat niet. Je hebt wel gelijk wat de democratie betreft, en dat zou ook zo moeten blijven, maar alles heeft een grens, vind ik, zo ook democratie. Het ligt er natuurlijk ook aan wat deze partij voor standpunten heeft, wat voor wetten ze erdoor willen krijgen, maar ik denk dat iedereen daar wel een voorstelling van kan maken. En bij mij is die zeer negatief. Dat is dan ook de reden tot oprichting van hun eigen politieke partij, omdat zij ideeŽn hebben over dingen die de andere partijen niet hebben, en daar dus ook niks aan doen. Er zijn vroeger allemaal politieke partijen ontstaan. De liberalen, nu bekend als de VVD, is eigenlijk van de rijken. Zij willen zoveel mogelijk mogelijkheden en vrijheiden voor de rijke mensen in de Nederlandse bevolking, zodat zij ook weer zoveel mogelijk winst kunnen maken. Zo hebben de PvdA en de CDA en alle andere partijen ook weer hun eigen standpunt (en eigenlijk zijn het allemaal variaties opelkaar), maar ik heb nog nooit van een politieke partij gehoord die volstaat voor de seksuele lusten van een groep mensen.
Yjaxygames
rvec wrote:
volgens mij is dit best wel oud nieuws. Maar een pedopartij is volgens mij net zo legaal als die extreem rechtse partijen in limburg en de partij van het feest ofzo. Deze partijen komen allemaal voor hun mening op en ik vind dat dat ook moet kunnen. Ik vind dat iedereen een eigen partij moet kunnen oprichten met eigen standpunten, als deze standpunten niet met die van de rest van nedeland samengaan wordt er niet op ze gestemt en komen ze niet in de kamer, valt het wel goed samen of kunnen de leiders gewoon goed praten dan krijgen ze veel zetels.

Dit heet democratie! En zolang nederland een democratisch land is vind ik dat dit soort dingen erbij horen.

Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant, stel dat de pedopartij de meeste stemmen krijgt en ze legaliseren sex met kinderen off iets anders achterlijks waar ze voor pleiten dan denk ik dat er veel mensen (niet alleen in Nederland maar ik denk ook de V.N enzo) in opstand zullen komen en dit niet zullen tolereren. Het zou toch belachelijk zijn als kinderen van 11 achter de rode gordijnen zouden komen staan Shocked

En RoomRooz, wat jij zei, over de VVD, van dat ze van de rijken zijn en dat ze zoveel mogelijk willen doen voor de rijkere mensen, klopt wel met het nieuwe plan van de VVD Smile

Van mij mag die pedopartij niet meedoen aan de verkiezingen want het komt er gewoon op neer dat sex met kinderen mag en dat gaat (zoals zoveel mensen hier al zeiden) in strijd met de Kinderrechten.
timerecords
RoomRooz wrote:

Wat ik zonet hoorde op de radio... Er zijn een paar totaal geflipte mensen die een pedofielenpartij willen oprichten. Volgens de wet van meningsuiting is dit toegestaan. Wat ik me dan weer afvraag is waar de verstandige mensen zijn. Ligt het aan mij of is dit een totaal mesjogge plan? Dit is toch hartstikke in strijd met de Kinderrechten dat ze niet mogen worden misbruikt op seksueel gebied door volwassenen, maar ook in strijd is met het feit dat volwassenen gewoon geen seks mogen hebben met minderjarigen. Ik snap niet dat hier niet tegen wordt opgetreden. Iedereen hoopt nu dat er geen idioten zijn die op deze geschifte partij gaan stemmen, maar het is dus wel toegestaan dat er een partij van pedofielen mag komen. Waar gaat het heen met Nederland? Daarom dus een poll. Ik ben benieuwd of ik de enige ben die er zo over denkt. Stel je voor dat er zulke mensen aan de macht komen in Nederland? Eerlijk gezegd vind ik dat er zat mensen rondlopen die best berijd zijn om op zo'n soort partij te stemmen. Toch hoop ik van harte dat er niemand op 'ja' stemt, want ik vind dit absoluut niet kunnen.

Dat mag wel maar als paar moslims een partij oprichten met dingen over homo's mogen niet blabla is het discriminatie en worden het gelijk terroristen genoemd.. Rolling Eyes

wietn wrote:

Helemaal mee eens... Als je een PD partij begint op te starten, ben je wel helemaal zot Confused Waarom zou je dat in godsnaam doen. Je kan evengoed kleine kinderen een partij laten oprichten, die zouden nog betere ideŽn hebben.

haahaaaha, precies...mijn kleine broertje van 4 gaat BalkenEllende opvolgen Laughing pas wel op, hij is moslim Rolling Eyes
Yjaxygames
timerecords wrote:
RoomRooz wrote:

Dat mag wel maar als paar moslims een partij oprichten met dingen over homo's mogen niet blabla is het discriminatie en worden het gelijk terroristen genoemd.. Rolling Eyes

wietn wrote:

haahaaaha, precies...mijn kleine broertje van 4 gaat BalkenEllende opvolgen Laughing pas wel op, hij is moslim Rolling Eyes

Nou dat valt wel mee hoor dat het meteen terroristen worden genoemd Confused Wat jij als voorbeeld geeft is discriminatie, en dat heeft (bijna) niks te maken met kinderseks.
geeren
Dit is al heel oud nieuws, zelf sta ik het toe om iemand de kans te geven een pedofielenpartij te stichten, dat moeten ze zelf maar weten.
timerecords
Yjaxygames wrote:
timerecords wrote:
RoomRooz wrote:

wietn wrote:

Nou dat valt wel mee hoor dat het meteen terroristen worden genoemd Confused Wat jij als voorbeeld geeft is discriminatie, en dat heeft (bijna) niks te maken met kinderseks.

Niet? het gaat beide tegen onze menselijke principes in vind je niet?
Yjaxygames
timerecords wrote:
Yjaxygames wrote:
timerecords wrote:
RoomRooz wrote:

wietn wrote:

Niet? het gaat beide tegen onze menselijke principes in vind je niet?

Ik snap niet dat jij homoseksualiteit kunt vergelijken met pedofilie Confused
Homoseksualiteit is een relatie, maar pedofilie is dat een volwassene een kind sekueel misbruikt.

En onze 'menselijke principes' zijn blijkbaar anders want ik ben niet tegen homoseksualiteit en wel tegen pedofilie.
RoomRooz
Inderdaad. Als er mensen zijn die partijen oprichten omdat ze willen dat 'homo zijn' verboden wordt in Nederland, dan vind ik dat discriminatie. Homo's zijn mensen die op mensen van hetzelfde geslacht vallen, en daarmee hebben ze niks kwaads in de zin, en ook niet iets wat in strijd is met de wet. Maar als er mensen zijnd ie partijen oprichten omdat ze zo voldoening kunnen krijgen op seksueel gebied, dan vind ik dat kortweg asociaal. Deze mensen gaan wel degelijk anderen kwaad doen als zij de wet zo gaan aanpassen dat seks hebben met minderjarigen legaal wordt. Je bent als kind niet meer veilig, want je kunt worden verkracht omdat het dus tegen je wil is, maar is het nog wel verkrachten als er een wet is die zegt dat seks hebben met minderjarigen mag als je meerderjarig bent? Je kunt de politie er niet meer op afsturen, omdat het illegaal is. Je kunt dat alleen doen omdat het verkrachten was, tegen je wil. En daar wordt de straf dus een stuk milder op, maar wat heb je eraan als kind? Dat lever een trauma van hier tot gunder op.
Bondings
Waar eindigt vrije meningsuiting en begint discriminatie en schaden van andere mensen? Ik zou het ook niet weten in dit geval. Enerzijds is dit inderdaad vrije meningsuiting en zou dus theoretisch toegelaten moeten zijn, anderzijds hebben ze nogal gevaarlijke mesjogge plannen.

Maar denken jullie nu echt dat er ook maar iemand voor gaat stemmen, tenzij pedofielen zelf? Na Dutroux en gelijkaardige gevallen lijkt half Belgie te zitten springen om een lynchpartij. Ik heb geen idee hoe het in Nederland zit, maar het zal toch niet zo verschillend zijn.

Maar ja, wie weet is dit nu eens een slimme zet van de politie en staan ze achter de stemhokjes te controleren wie erop heeft gestemd. Kwestie van te weten waar ze eens een huiszoeking moeten doen. Volgens mij zijn er een paar nieuwe gevangenissen nodig binnenkort. Wink
Yjaxygames
Wie stemde voor optie 2?
RoomRooz
Geen idee. Misschien heeft degene verkeerd gekeken en wilde deze persoon stemmen op keuze 3, en anders ben ik blij dat ik achter de computer zit... Razz
Bondings
RoomRooz wrote:
Misschien heeft degene verkeerd gekeken en wilde deze persoon stemmen op keuze 3

Ah dus zo geraken die partijen aan stemmen. Laughing

Maar hoogstwaarschijnlijk zal het wel diegene zijn die de server probeerde te laten crashen vandaag. Het zit blijkbaar in de genen. Wink
timerecords
Yjaxygames wrote:

Homoseksualiteit is een relatie, maar pedofilie is dat een volwassene een kind sekueel misbruikt.

En onze 'menselijke principes' zijn blijkbaar anders want ik ben niet tegen homoseksualiteit en wel tegen pedofilie.

Ik had het niet over Homo's maar over het terrorisme, athans hoe terroristen over zichzelf denken...te handelen in de naam van god en dus mensen vermoorde, is dat niet tegen je mensenlijke principes? En ja pedofilie is ook iets wat iedergeval WEL tegen mijne principes is...hopelijk is het nu duidelijk voor je Yjaxygames
RoomRooz
Bondings wrote:
RoomRooz wrote:
Misschien heeft degene verkeerd gekeken en wilde deze persoon stemmen op keuze 3

Ah dus zo geraken die partijen aan stemmen. Laughing

Maar hoogstwaarschijnlijk zal het wel diegene zijn die de server probeerde te laten crashen vandaag. Het zit blijkbaar in de genen. Wink

Dus daarom wordt het altijd zo duidelijk uitgelegd over hoe je precies moet stemmen Wink . Al die partijen zitten in de piepzak omdat ze zo hun zetels niet krijgen Razz . Maar ja, het zit waarschijnlijk in de genen ja. De servers proberen te laten crashen? Wat aso zeg.
Skippers
Ik heb Nee gestemd

mijn persoonlijke mening is dat een pedopartij niet mag, punt.

ik vind ook dat hier niet eens over gediscusseerd hoeft te worden in de nederlandse politiek. als je een pedopartij toestaat ben je toch ziek of zie ik dat verkeerd?

(sorry dat ik zo kort ben maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand het in zijn hoofd haalt om serieus een pedopartij op te willen starten)
RoomRooz
Daar heb je echt helemaal gelijk in. Maar het probleem is dat de partij wel is toegestaan, en ja, dan zit er ook echt een steekje los. Je kunt dan wel weer naar de vrije meningsuiting wijzen, maar dit is toch niet menselijk? Wat doe je al die kinderen aan? En wat nou als er echt mensen zijn die erop gaan stemmen (doordat ze bijvoorbeeld beloven ook nog iets anders te gaan doen, wat veel mensen behaagt (zoals de treintijden weer aanpassen zodat het ook hier in het Noorden goed aansluit?), dan voel ik me niet meer veilig hoor. Kun je je kind dan nog vrij laten rondlopen? Staat er dan op verkrachting nog een zware straf? Is dat dan nog verboden? Je kunt seks met minderjarigen toch niet legaal gaan maken? De grens is hier echt wel mee bereikt. Trouwens, als er al mensen zijn die vinden dat seks met minderjarigen leuk is, beschikken ze dan wel over het geestelijke besef wat je van een normale Nederlander mag verwachten? Ik vraag me af of dat nog verantwoord is.
Yjaxygames
timerecords wrote:
Yjaxygames wrote:

Ik had het niet over Homo's maar over het terrorisme, athans hoe terroristen over zichzelf denken...te handelen in de naam van god en dus mensen vermoorde, is dat niet tegen je mensenlijke principes? En ja pedofilie is ook iets wat iedergeval WEL tegen mijne principes is...hopelijk is het nu duidelijk voor je Yjaxygames

Nee want nu buig je alles naar elkaar toe.
wanroij
Is wel erg oud nieuws.. Ik vind dat ze het niet mogen toestaan om zo'n partij op te richten. Het is te gek voor woorden.
wietn
wanroij wrote:
Is wel erg oud nieuws.. Ik vind dat ze het niet mogen toestaan om zo'n partij op te richten. Het is te gek voor woorden.

Idd, en ik vraag me af of dit hier in BelgiŽ ook zou kunnen?
Duck
Ik heb eigenlijk niet veel meer te zeggen, ik ben tegen zo'n pedopartij en de redenen zijn hetzelfde als de redenen die al gezegd zijn Smile
RoomRooz
Blijkt dus toch dat (bijna) iedereen het er wel mee eens is dat die partij er gewoon niet mag komen. Gelukkig maar Razz .
Bengt
Quote:
Volgens de wet van meningsuiting is dit toegestaan.

Fout,
er zijn een aantal beperkingen op de wet van vrije meningsuiting, oa. beperking mbt goede zeden, dit is een geval dat hieronder valt.
Vrije meningsuiting is geen absoluut recht !
Drodr
Natuurlijk kan dit niet!
<gecensureerd>

sorry voor het gescheld maar t moet maar ff ;()
007: Dit is geen Fok.nl
Yjaxygames
Lol drodr... Toch vind ik vrijheid van meningsuiting een van de belangrijkste rechten.
Gieter
Democratie betekent macht aan het volk, maar kinderen hebben geen stemrecht. Stel je nu eens voor dat die pedopartij op een of andere vreemde manier aan de macht komt (met meer dan 50%) en ze hun programma uitvoeren, dan wordt zogezegd wel met het volk rekening gehouden maar worden de kinderen wel het slachtoffer. Democratie is niet altijd het wondermiddel (Hitler was ook democratisch verkozen.)

Persoonlijk denk ik dat die partij niet echt gevaarlijk is, en mocht het wel zo zijn dat ze gevaarlijk worden, dan moet er opgetreden worden natuurlijk.
James007
Gieter wrote:
Hitler was ook democratisch verkozen.

Hitler heeft de andere partijen in een zodanig slecht daglicht gesteld en hen van vanalles beschuldigd en maar blijven roepen tot hij de enige was waar de mensen nog op konden stemmen, en toen hij een meerderheid behaalde heeft hij ook meteen de democratie afgeschaft, dus ik vind Hitler niet echt het meest geschikte voorbeeld. Alhoewel het inderdaad geschift blijft dat hij democratisch verkozen IS.

@timerecords: Laat het woord "homo" hier niet nog eens vallen want dit heeft er in GEEN ENKEL opzicht ook nog maar IETS mee te maken. Ik hoop dat ik mij duidelijk genoeg uitdruk.

@Drodr: Niet liggen schelden alsjeblieft.

@Bondings: Weet je dat je in vBulletin kan zien wie er gestemd heeft? Ik weet niet of admins dat ook kunnen zien in phpBB. Twisted Evil
the666bbq
er zijn grenzen aan democratie, en vrijheid van mening, en al die andere onzin waarmee moet gegoocheld worden om de massa de principes van de staat bij te brengen.

extreem rechts, daar kan ik electoraal nog mee leven; zij kunnen dan nog een extreme kant van de dingen belichten, ik zou niet weten welke bijdrage een pedofiel aan mijn maatschappij zou kunnen bieden.
Ik ben net zelf papa geworden van een extreem mooie dochter; de eerste mannelijke lafaard die niet een beetje van haar leeftijd is, en niet met haar toestemming je-weet-wel-dingen doet ... ik hoop voor hem dat hij er niet levend van afkomt want zijn andere toestand zal niet bepaald "leuk" te noemen zijn
Bengt
Yjaxygames wrote:
Lol drodr... Toch vind ik vrijheid van meningsuiting een van de belangrijkste rechten.

Het is de hoeksteen van onze democratie, maar het is geen absoluut recht, begrijp dat nu toch !

Quote:
Hitler was ook democratisch verkozen

dit moet je in zn context zien, en de situatie eens goed onder de loep nemen.
Museobanus
laat die mensen doen, ze streven er niet naar dat iedereen het met kinderen mag doen, maar eerder dat het beleid omtrend kinderporno wat laxer komt, (bijvoorbeeld een meisje van 15-16 die verliefd word op een man van 30, zou moeten toegestaan zijn als de liefde wederzijds is)

maar ik zou wel nooit op zo'n partij stemmen denk ik
Gieter
Bengt wrote:
Yjaxygames wrote:

Het is de hoeksteen van onze democratie, maar het is geen absoluut recht, begrijp dat nu toch !

Quote:

Ik weet heus ook wel dat er in de jaren '30 van de vorige eeuw er een economische crisis was, en dat communisme en facisme in vele landen furore maakten, feit is en blijft, hij is volledig democratisch verkozen. Democratie is dus niet perfect.
Yjaxygames
Bengt wrote:
Yjaxygames wrote:

Quote:

Geen recht? Wat is het dan?
Bondings
Ik vind het ook ťťn van de meest fundamentele rechten en heb het daarom ook moeilijk met het verbieden van een politieke partij. Dit zou echt wel enkel in de meest extreme gevallen mogen gebeuren.

En ik moet ook akkoord gaan met Gieter. Onze huidige vorm van democratie is verre van perfect. Er zijn zeker meer geavanceerdere en betere vormen mogelijk, maar die zijn heel moeilijk te realiseren in onze huidige maatschappij.

Het probleem is eerder dat onze maatschappij/de mensen veel minder geciviliseerd zijn dan algemeen wordt aangenomen. Het gros van de mensen is heel egocentrisch en geeft niets of weinig om andere mensen. Beschaving is op dit moment echt niet veel meer dan een laagje vernis. Kijk gewoon wat er gebeurt in een stad als New Orleans bij een ramp. Mensen beginnen te stelen en alle orde is zoek. En dat in een land als de USA.

En om terug te komen op de partij in kwestie. Een goede discussie kan nooit kwaad en is meestal nodig doordat niets perfect is. In tegenstelling tot sommige extreem rechtse partijen is deze (denk ik) niet in staat om een land naar de knoppen te helpen en discriminatie/racisme in gang te zetten. Ze gaan ook niet of amper verkozen worden en het enige dat ze kunnen doen is een discussie op gang zetten (kijk naar dit topic).
rvec
ze kunnen niet eens gekozen worden omdat je geld nodig hebt om aan de verkiezingen mee te doen. En dat hebben ze niet, ze hopen het te krijgen van leden van de partij maar de enige leden tot nu toe zijn een aantal pedofielen van de website waar die man zonder tanden de baas van was en de familie ervan. Lang niet genoeg voor een politieke partij dus.

En partijen als deze laten mensen discussieren, en dus nadenken over zaken die ze tot dan toe als normaal beschouwen. Behalve die kinderporno en andere dubieuze voorstellen zitten er nog best wel goede punten in hun beleid.
Drodr
Mag ik mijn mening niet uiten ofzo?? Kijk wat die mensen hebben is niet goed, het zijn geen eens mensen. Zoals al vermeld op tv was, die mensen hebben iets in hun kop, een soort handicap, dit kan gewoon niet. Verbranden die lui, en dat is verdomme mijn mening!! Het is niet hun gevoel maar hun handicap die er voor zorgd dat ze zogenaamd op kinderen vallen. Want dit is gewoon walgelijk Shocked . Een Pedo party, kom op zeg. Welke kant gaat dit uit.

Straks komt er ook nog een necrofilie party, seks met overledenen. Dit gaat net goedkomen met ons.. Shocked
redtigris
Gelijk heb je. Dit kun je toch niet toestaan. Strax kom je erachter dat een pedo sex heeft gehad met jou eigen kind.

EN DAN? :@

Ga dat maar eens bij jezelf denken. En ga dan niet tegen ons het lulverhaal ophangen dat het je niks uitmaakt of erger nog. stemmen.

Als ik zo een gast tegenkom zou ik niets van hem overlaten Exclamation
rvec
Daar staat dus wel weer discriminatie en dat is een stuk erger. Het gaat er trouwens niet om dat ze kinderen neuken, maar het gaat om hun ideeŽn. Die mogen ze in de politiek vertellen, ook al waren ze necrofiel of weet ik veel wat. Zolang ze geen sex met minderjarigen hebben zolang de wet dat verbied zijn ze strafbaar en zullen ze de gevangenis in gaan. Dat is met necrofielen trouwens niet zo dacht ik.

<knip by James007>

Als je het hebt over het afmaken van deze mensen denk ik dat je eens naar die limburge partijen moet kijken, waar iedereen een hakenkruis op de kamer heeft hangen. Daar hebben ze dezelfde ideeŽn. Ook daar moet iedereen die anders is dood. Of ze nou op de verkeerde mensen vallen of uit het verkeerde land komen.
wimvpetegem
Het zelfde als een soort partij voor de misdadigers oprichten, gewoon ronduit belachelijk!
Timonator
Ik vindt pedo zijn niks met mening te maken hebben ik vindt het gewoon een zieke gedachte die mensen kunnen hebben. En dat zo een partij dan vol geschifte mensen moet zitten. Als zo een zooitje een regering gaat vormen nou dan kun je je kinderen inderdaad binnenshuis laten. Ze moeten dat hele zooitje opsluiten alleen al voor hun geschifte ideeen.
rvec
Ik snap het probleem niet. Ik snap dat het geen fijn gevoel is als er een pedo in je straat loopt en al helemaal niet als echt legaal is om seks te hebben met minderjarigen maar het eerste heeft hier in ieder geval niets mee te maken. Allerhande verwensingen die ik hierboven heb gelezen zijn volgens mij discriminatie, en al helemaal de doodsverwensingen.

Ten tweede als het legaal wordt om seks te hebben met minderjarigen (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt) mogen ze alsnog alleen seks hebben met kinderen van boven de 12 (dacht ik) die daar zelf mee instemmen, als het kind er niet mee instemt is het verkrachting en dat is dan nog net zo'n zware misdaad als het nu is.

De gemiddelde leeftijd waarop mensen nu voor het eerst seks hebben ligt volgens het cbs rond de 17 jaar, dit wordt elk jaar minder. Dit klinkt ver van de 12 en dat klopt ook wel maar je moet niet vergeten dat het een gemiddelde is en dat veel mensen "pas" seks hebben na de 25ste. Dat betekend dat er ook naar beneden dus veel mensen eerder seks hebben gehad.

Volgens mij is 12 jaar wel te jong maar ik denk wel dat de leeftijd van 18 jaar achterhaald is. Volgens mij kan iemand van 16 wel zelf kiezen of hij/zij seks wil met een oude iemand. Ik ben er zeker van dat ze niet meteen een oude man zullen neuken of door de eerste de beste pedofiel in bed worden gepraat.

Pedofielen zijn ook gewoon mensen, ze vallen alleen om jongeren. En dit is niet strafbaar. De gedachten van rechtse parijen zijn vaak wel strafbaar, al in het eerste artikel van de grondwet:
Quote:
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk
behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

In artikel 4 van de grondwet staat trouwens het volgende:
Quote:
Artikel 4
Iedere Nederlander heeft gelijkelijk recht de leden van algemeen
vertegenwoordigende organen te verkiezen alsmede tot lid van deze
organen te worden verkozen, behoudens bij de wet gestelde beperkingen
en uitzonderingen.

In de wet mag niet staan dat pedofielen niet mogen worden gekozen (net als extreem rechtse partijen) want dat is weer in strijd met artikel 1 .

En als laatste artikel 6.1:
Artikel 6
Quote:
1. Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging,
individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden,
behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

Kort samengevat, iedereen mag denken en doen wat hij/zij wil, zolang het maar niet in strijd met de wet is (wat gedachten nooit zijn).
Yjaxygames
Het probleem met pedofielen is juist dat ze kinderen verkrachten. En als je 17 bent en bijv. seks hebt met iemand die 20 is dan vind ik dat normaler dan iemand van 46 met iemand van 13 ofzo.
Duck
Ja wat Yjax zei Razz Kom op zo'n partij kan toch gewoon niet. Dit gaat niet alleen om wetten dit gaat om de waardigheid van de mensheid.
rvec
Volgens mij verkrachten ze geen kinderen hoor. En als ze dat wel doen dan heeft dat alsnog niks met die wetten te maken die deze parij voorstelt. Om verkrachting legaal te maken moeten ze toch wat meer wetten veranderen. En iemand van 45 kan best seks willen met iemand van 15 maar zolang dat andersom niet het geval is blijft het verkrachting.

En deze pedopartij is nog altijd tegen verkrachting. Dat betekend dus dat de jongere persoon ook met de oudere naar bed wil. Verkrachting zal dus als het aan deze partij ligt nog net zo hard gestraft worden.

@duck waardigheid? Discriminatie is een mens wel waardig en andere gedachten hebben niet?
Duck
Ik vind het verbieden van pedofielen geen discriminatie hoor...
wietn
Duck wrote:
Ik vind het verbieden van pedofielen geen discriminatie hoor...

Mee eens! Ik vind het nog altijd erger kinderen misbruiken dan zo'n partij afwijzen...
rvec
Kinderen misbruiken en pedofielie zijn niet hetzelfde. Jullie zien een pedofiel als een man van boven de 40 die kleine meisjes van 5 jaar uit een speeltuintje of een park meeneemt naar huis en ze verkracht.

Vergeet niet dat dit net zo strafbaar blijft als het nu al is. Kinderen van 12 jaar en ouder kan je huis wel leren niet met vreemde mannen naar huis te gaan, en ze zullen echt niet met een oudere man in bed duiken als ze dat zelf niet willen.

Verkrachting en seks met jongeren is heel wat anders, en dat wordt nu door jullie door elkaar gehaald.
wanroij
@rvec Je bent toch niet voor die partij hoop ik?? Ik kan het in ieder geval niet opmaken uit je posts of je tegen of voor bent. Ik snap wel wat je probeert te zeggen maar het opnemen voor deze mensen snap ik dan weer niet.
keempe
dit kan inderdaad absoluut niet, waar ben je mee bezig vraag ik me dan af?
rvec
ik probeer zo vaak mogelijk de kant van de minderheid te kiezen bij een discussie, en toen ik de discriminatie en de verwensingen zag al helemaal.
Yjaxygames
Ik vind het goed dat je ze toch verdedigt hoor, zo blijft er echt een discussie Smile En waarom probeer je de kant van de minderheid te kiezen? Het gaat erom wat je zelf vind.
rvec
mijn mening is dat ik het discriminatie vind om ze uit te sluiten van de verkiezingen, dat dit nik zou uitmaken omdat ze toch niet mee kunnen doen (ze zijn geld nodig en dat hebben ze niet, en ze hebben minder dan 10 leden).

Ook vind ik het discriminatie wat er hier nog meer voor meningen naar voren zijn gekomen over pedofielen en ik denk dat de meesten hier toch erg veel vooroordelen over pedofielen hebben die niet waar zijn.

Ik ben zelf trouwens geen pedofiel, ben niet lid van die partij en heb geen contacten met de partij en/of een pedofiel voor zover ik weet. Ik ben 17 jaar.
Skippers
je kunt er kort en lang over praten maar het is toch ziek om een pedofielenpartij (ja het heeft nu een andere naam) toe te laten tot de volgende verkiezingen en ze daarmee een kans geven om in de nationale politiek te komen en dit land eventueel te besturen

dit is wel een worst case scenario maar ik vind dat je zo'n partij onder geen beding moet toelaten al hebben ze genoeg geld en genoeg leden.

ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij dat zoiets hierin Nederland toegelaten wordt en dat iedereen maar toe zit te kijken.
rvec
Dat is democratie. En als er veel mensen op zouden stemmen, en het een partij wordt met zetels betekend dat dat er veel mensen achter staan. Wat is er ziek aan? Ik denk dat iedereen zijn/haar ideeŽn de politiek in mag proberen te brengen, en ik denk dat als je genoeg stemmen hebt gekregen en de kamer in komt het niet uitmaakt wat je ideeŽn zijn. Je bent gekozen door het volk en je zal de dingen die je hebt beloofd proberen uit te laten komen. Dat is democratie.

Trouwens, het kan ook anders, je zou partijen die je niet aan staan kunnen verbieden, en boeken, liedjes, teksten, posters......geloof.......huidskleur

O wacht dat is een gevoelig onderwerp daar mag ik niet aan komen. Dit heeft er natuurlijk niks mee te maken.
wanroij
rvec wrote:
ik probeer zo vaak mogelijk de kant van de minderheid te kiezen bij een discussie, en toen ik de discriminatie en de verwensingen zag al helemaal.

Ik snap wel dat je de minderheid wil kiezen en dat je waarschijnlijk ook geen pedofiel bent Wink Very Happy
Maar bij een discussie is het nodig om je eigen mening te behartigen en niet de minderheid kiezen. Anders komt niemand te weten wat je nu echt vind.
rvec
Is dat zo erg op een forum waar toch niemand weet wie je bent? Laughing
De kant van de minderheid kiezen zie ik gewoon meer als een uitdaging. Je gaat op die manier tegen de stroom in en laat iedereen nadenken, en doet dat zelf ook. Ik had voor deze discussie niet verwacht dat ik zo pro-pedo kon zijn Very Happy
shuatee
Nee, alsof vrijheid benut wordt door elke zieke geest
redtigris
Het gaat hier om de veiligheid van onze kinderen !!!!!
Wat komt er na een pedofiele partij? Een partij voor de rechten van moordenaars? Normen en waarden vervagen en ik vind dat er een grens gesteld moet worden Exclamation

En ga nou niet van die lulverhalen ophangen dat dit discriminatie is, want het zijn gewoon geestezieke mensen. En volgens mij is er niets mis met het uitroeien of in ieder geval indammen van een ziekte.
Skippers
Quote:
Trouwens, het kan ook anders, je zou partijen die je niet aan staan kunnen verbieden, en boeken, liedjes, teksten, posters......geloof.......huidskleur

Boeken kunnen verboden worden (denk aan Mein Kampf) liedjes worden gecensureerd net als teksten. geloof kan ook verboden zijn denk aan sektes en dergelijke, huidskleur is iets heel anders dat je niet in de hand hebt, helaas wordt daar in andere landen anders over gedacht.

ik vind het verbieden van boeken, liedjes, teksten, posters, geloof en /of huidskleur iets heel anders dan het verbieden van een politieke partij met pedofiele gedachtes.

daarbij zeg ik niet dat ze die partij moeten verbieden omdat het me niet aanstaat. pedofielie is bij de wet verboden.
rvec
het pedofiel zijn is bij de wet niet verboden, het hebben van pedofiele gedachten ook niet. Het uiten van deze gedachten ook niet. En het oprichten van een partij die vecht voor deze gedachten ook niet. Alleen het beŲevenen van pedofilie is strafbaar.

En boeken als mein kampf zijn verboden omdat ze zwaar discriminerend zijn en omdat ze geschreven zijn door de persoon die de 2e wereldoorlog heeft gestart en in dat boek verteld dat het een goede daad was dat hij miljoenen mensen de dood in heeft gejaagd. Het lijkt me sterk dat je dit kan vergelijken met een pedofiele partij.
Skippers
rvec
Quote:
Het lijkt me sterk dat je dit kan vergelijken met een pedofiele partij

skippers

Quote:
ik vind het verbieden van boeken, liedjes, teksten, posters, geloof en /of huidskleur iets heel anders dan het verbieden van een politieke partij met pedofiele gedachtes.

dat geef ik dus ook aan.
rvec
Vind je dan weer wel dat als er een boek uitkomt waarin pedofielen vertellen over hun leven dat dat dan verboden moet worden?
redtigris
Je kunt er donder op zeggen dat een pedofiele partij nog maar het begin is. Confused
rvec
lol denk je dat het de nieuwe rage wordt Laughing
Skippers
Quote:
Vind je dan weer wel dat als er een boek uitkomt waarin pedofielen vertellen over hun leven dat dat dan verboden moet worden?

nee maar een boek waarin pedofiele gedachtes in worden ge-uit vind ik heel iets anders en veel minder "gevaarlijk' dan een politieke partij die pedofiele gedachtes uit.
Gieter
Een boek over het leven van een pedofiel is inderdaad van een andere categorie dan een politieke partij die 'staat' voor pedofilie. Immers, een politieke partij wil meestal haar programma uitvoeren, terwijl een boek bijv. informatief kan zijn en dus geen gevaar is. Er zijn trouwens pedofielen die proberen af te raken van hun pedofiele gedachten, al lukt dat niet altijd even gemakkelijk: waarom zou je zo'n boek verbieden?
rvec
waarom zou je zo'n partij verbieden?
Flakky
Ik heb gestemt voor de derde omdat de wet het zo heeft bepaalt maar ik vind dit echt zwaar kansloos. Ik wil natuurlijk op de eerste stemmen.