FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


Sonun Başlangıcı[Star Wars]





maniac_ea
izmir fan film ekibinin yaptıgı filmi ilk fragmanı yayınlandı

http://www.youtube.com/watch?v=kTqK1PCZ1vA

ayrıca ayntılı bilgi için

http://sonunbaslangici.com/

http://blog.sonunbaslangici.com/

çok başarılı bir çalışma olmuş bence
BURAK_X
Hmm.Güzel olmuş.Teşekkürler paylaşımın için.
duckling
efektleri gerçekten güzel yapmışlar Very Happy bayağı uğraşmışlar yaparken belli oluyor ancak keşke orijinal bir senaryo üzerinde çalışsalardı daha güzel olurdu Very Happy yapanları tebrik etmek lâzım Smile
Dillian
Çok güzel olmuş yaf efektler harika olmuş =)
abone
yapanı tebrik ,mesajı yazanı da teşekkür ederek memnun etmek lazım.Teşekkürler maniac ..!
mcc
Bayağı güzel efekler ses oturmuş walla fan filminden çok daha orjinal bişe olmuş Very Happy (nasıl bir tabirse Very Happy) Artık fan ına fan yaparlar öle bişe Very Happy
tufansaba
ben haberlerde izlemiştim efektler güzel olmuş gerçektende

teşekkürler maniac Smile
Dillian
Keşke bizim de imkanımız olsa biz de yapsak bi film...
Garga
Dillian wrote:
Keşke bizim de imkanımız olsa biz de yapsak bi film...


Yaparız sen iste yeter ki Smile Benim telefon sınırsız film çekiyor biraz çekim kalitesi kötü ama olsun biz idare ederiz Smile
Dillian
Garga wrote:
Dillian wrote:
Keşke bizim de imkanımız olsa biz de yapsak bi film...


Yaparız sen iste yeter ki Smile Benim telefon sınırsız film çekiyor biraz çekim kalitesi kötü ama olsun biz idare ederiz Smile

Bende Handy cam var ama efektler ne olucak.Aha buldum yangın olucağu zaman kameranın önüne çakmak yakarız, sis olucaksa hohlar buharlaştırırız.yağmur için su damlatırız vs vs =)
tufansaba
efekt için program çokta onu kullanacak lazım

şu kafamı karıştırıyor efeği yapıyorsunda hareketlenince sen onu nasıl takip ettiriyorsun saniye saniye ilerletip her defasında ona göre döndürüp ileri gerimi yapacaz yaw Laughing
Dillian
tufansaba wrote:
efekt için program çokta onu kullanacak lazım

şu kafamı karıştırıyor efeği yapıyorsunda hareketlenince sen onu nasıl takip ettiriyorsun saniye saniye ilerletip her defasında ona göre döndürüp ileri gerimi yapacaz yaw Laughing

Adamlar boşu boşuna üniversite okuyup bitirmiyo ki.Bizde üniversite okusak o dalda biz de basit de olsa ilerleriz...Benim okuma ihtimâlim var ama benim hayallerim farklı...
b17
Teşekkürler.İyi paylaşım bence çok güzel yapmışlar.
loserk
hakkaten çok güzel olmuş yaa Laughing bu arada youtube un arayüzü mü değişmiş ne...?
b17
loserk wrote:
hakkaten çok güzel olmuş yaa Laughing bu arada youtube un arayüzü mü değişmiş ne...?

Evet değişmiş maalesef.Çok kötü olmuş.(Yani youtube) Confused Confused Confused
maniac_ea
efekleri kare kare yapıyorlar zahmetli bir iş yani
Related topics
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith leaked online
Favorite Star Wars Character
Favorite Star Wars Movie
Star Wars - Revenge of the siths
Star Wars Episode VI: The Return of the Jedi (Spoilers)
Star Wars III, The revange of the Siths
Whats your favorites movie series?
What is your favourite Star Wars game?
Star Wars 3 Revenge of the Sith
Any Star Wars fans here?
Star Wars vs Star Trek!
Qual seu filme preferido?
Star Wars vs Star Trek :Movies
Star Wars - Republic Command
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.