FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


Sayfa Bulunamadı Hatası





duckling
arkadaşlar son zamanlarda bu Sayfa Bulunamadı Hatası'nı çok almaya başladım. bi iki dakka bekledikten sonra refresh yapınca düzeliyor. Frihost'ta mı bir problem var yoksa alan adı için kullandığın uni.cc'de mi? Confused

diğer uni.cc ve frihost kullanıcıları siz de böyle bir sorun yaşıyor musunuz? Confused
abone
frihostta problem yok bildiğim kadarıyla
Garga
Bir problem var gibi ne zaman sql kayıt yapılsa server 1-2 dk çöküp geri geliyor gerçekten çok kötü Sad
duckling
evet arkadaşlar problem uni.cc'de değil frihost'taymış Sad

uni.cc kullanmadığım domainden bir sayfayı da açmıyor Wink

baktım resmî bir duyuru da yapılmamış Sad
selim06
arkadaşlar serverın yükünü hafifletmek için 512mb daha ram eklendi,bu biraz daha problemleri azaltacak ama bu sorunlar beni de üzüyor.Server 1 için problem yok ama Server 2
1 saatte bir kendini yeniliyor,bu aradaki sürede de sayfa ulunamadı hatası alabiliyorsunuz!
borabora
server 2 de yoğunlukmu var ? bir saat arayla yenilemesi gereklimi ? server 1 de bir saat arayla kendini yeniliyormu ? tşkrlr.
Seregwethrin
Server 1 üzerinde sorun yok. Bende hiç olmadı.

Ama sunucudan kaynaklı böyle şeyler olabilir. Bazen gözükmez sayfalar refreshleyince gelir.
selim06
borabora wrote:
server 2 de yoğunlukmu var ? bir saat arayla yenilemesi gereklimi ? server 1 de bir saat arayla kendini yeniliyormu ? tşkrlr.

Server 2'de yoğunluk var,bu yüzden kendini sürekli yenilemek zorunda kalıyor.Yani bir nevi mola veriyor.Fakat Server 1 deki hesapların çoğu kapandı yani yarısından fazlası boş bu nedenle o sorunsuz çalışıyor...Server 2'deki yoüğunluğun giderilmesi için RAM takviyesi ve İşlemcinin güncellenmesi çalışmaları var,fakat Bondings de bir insan Eylül ayına kadar bazı kişisel problemlerinden dolayı pek ilgilenemiyecek...Server 1 yenilemiyor kendini,yani çok az sıklıkta ama bu kısmi kısmi yapılıyor,bu ayede siz bişey anlamadan halloluyor..
bu arada eğer sürekli bir sayfada problem alıyorsanız FlushDNS yapınız..
Seregwethrin
ipconfig /flushdns ile dns önbelleğini temizleyebilirsiniz. Bunu komut satırına yada başlat > çalıştıra yazacaksınız.

Yalnız siteye birkere giriyor sonra girmiyor sonra yine giriyor ise bu dnslerden değildir.
duckling
selim06 wrote:
borabora wrote:
server 2 de yoğunlukmu var ? bir saat arayla yenilemesi gereklimi ? server 1 de bir saat arayla kendini yeniliyormu ? tşkrlr.

Server 2'de yoğunluk var,bu yüzden kendini sürekli yenilemek zorunda kalıyor.Yani bir nevi mola veriyor.Fakat Server 1 deki hesapların çoğu kapandı yani yarısından fazlası boş bu nedenle o sorunsuz çalışıyor...Server 2'deki yoüğunluğun giderilmesi için RAM takviyesi ve İşlemcinin güncellenmesi çalışmaları var,fakat Bondings de bir insan Eylül ayına kadar bazı kişisel problemlerinden dolayı pek ilgilenemiyecek...Server 1 yenilemiyor kendini,yani çok az sıklıkta ama bu kısmi kısmi yapılıyor,bu ayede siz bişey anlamadan halloluyor..
bu arada eğer sürekli bir sayfada problem alıyorsanız FlushDNS yapınız..


peki server2'deki ilk hesapların server1'e taşınması gibi bir eşitlemeyle "ne çekiyorsa iki server da çeksin" mantığı uygulanabilir mi? Razz

Bondings wrote:
Juparis wrote:
Sorry, I wasn't sure where to ask this, but has anyone else been experiencing slow servers? It seems every 2-3 minutes, the servers for my site are down or at least "are taking too long to respond." After about 30 seconds of refreshing, everything's back to normal (but only for 2-3 minutes). I'm just curious to see if I'm the only one experiencing this?
I've noticed it in the past, but it seems to be picking up frequency the more I try and improve my site (which is still poor at best because of this problem).

I'm testing out a new system to remove accounts faster and also trying it out. The problem is that every time I remove an account, the web server (Apache) needs to be (meaning is) restarted. And I was busy during your post. But I won't be doing this often, don't worry. Wink


gerçi Bondings alıntı yaptığım bu mesajında bunun hesap sildiği için böyle olduğunu belirtmiş, yakında düzelecekmiş Smile umarım Very Happy
mcini1
slm arkadaslar ben yeni uye oldum frihostu ilkkez goruyorum
cok hosuma gitti insallah su on pointi doldurup bir websitede biz acariz
selim06
mcini1 wrote:
slm arkadaslar ben yeni uye oldum frihostu ilkkez goruyorum
cok hosuma gitti insallah su on pointi doldurup bir websitede biz acariz

hadi hayırlısı bakalım,aramıza hoşgeldin.
mr.emre
mcini1 wrote:
slm arkadaslar ben yeni uye oldum frihostu ilkkez goruyorum
cok hosuma gitti insallah su on pointi doldurup bir websitede biz acariz


Sanırım başvuru yapmadın, yada kabul edilmedi, puanların duruyo yerinde Laughing
insolent1
bazen sunucu bulunamadı hatası veriyor.server 2 deki yoğunluk hala halledilemedi herhalde. server3 server4 vs. olacak mı ilerde acaba?(server2 de bi hafiflese yafff)

(reklamlara falan tıklayın da yeni server lar acılsın Razz )
selim06
Aslında Bondings büyük bir oranda problemleri düzeltiyor.Son 1 haftadır büyük bir problem var umarım yakında çözülecek.Server 3 Server 4 meselesi ise şimdilik uzak,zaten Server 1'in yarısı boş...
insolent1
selim06 wrote:
Aslında Bondings büyük bir oranda problemleri düzeltiyor.Son 1 haftadır büyük bir problem var umarım yakında çözülecek.Server 3 Server 4 meselesi ise şimdilik uzak,zaten Server 1'in yarısı boş...


ya bugun özellikle sürekli bağlantı kopuyor. duzelisinden 1saat bile gecmeden defalarca kopukluk oluyor.hayırlısı olsa..
yine de server 2 dekiler bilgilerini kopyalasa iyi olur.
Related topics
FORUM KURALLARI
form mail for php
Süper firefox eklentileri
Photoshop Dersleri e-kitap
Bedava Domain
PHP ve PHPNUKE kaynaklar
free menu
Boycott Danish
phpBB nasıl kurulur yardım lütfen
Mustafa Kemal ATATURK
IIS Hakkında...
<?php switch ($sayfa)
Server 3 Hizmetinizde
Sitelerinize ulaşılıyor mu?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.