FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

vraagje muziek mag niet op fri maar wel via ander?

Klaw 2
Ik had een vraag en ik wist het antwoord niet. Dus...
Je kunt op het frihost server stukje van jouw geen geluids/video bestanden zetten, ja kan wel mag niet, maargoed,, als je nu iets op www.putfile.com ofzo zet waar en dan dat dan weer in jouw site verwerkt, dus je site heeft een achter grond muziekje, maar het bestand zelf staat op andere site mag dat wel? Het gaat dan niet via de frihost server maar via een ander dus volgens mij beladt je daar de Frihost niet (veel) mee, maar het is beter zeker te weten.
rvec
het gaat er niet om dat je geen muziekbestanden op de server mag zetten maar dat er geen illegale bestanden op de server staan. Een link naar een illegaal bestand is trouwens bijna net zo erg.

Als je kan aantonen dat je het bestand zelf hebt gemaakt en alle rechten erop bezit, of toestemming hebt gekregen van de rechthebbende, weet ik bijna zeker dat bondings wel een uitzondering wil maken als je het hem lief vraagt Laughing
Gieter
Je blijft illegale content aanbieden via Frihost, en ik kan me voorstellen dat dat de mensen van Frihost daar niet zo mee opgezet zijn. Probeer trouwens als je een website maakt, zoveel mogelijk achtergrond geluid enzo te beperken, vele mensen vinden dat irritant en het maakt het laden van de pagina's nog een stuk trager ook. Als je toch achtergrondgeluid wilt gebruiken, zorg dan dat bezoekers het geluid makkelijk kunnen afzetten.
Klaw 2
Gieter wrote:
Je blijft illegale content aanbieden via Frihost, en ik kan me voorstellen dat dat de mensen van Frihost daar niet zo mee opgezet zijn. Probeer trouwens als je een website maakt, zoveel mogelijk achtergrond geluid enzo te beperken, vele mensen vinden dat irritant en het maakt het laden van de pagina's nog een stuk trager ook. Als je toch achtergrondgeluid wilt gebruiken, zorg dan dat bezoekers het geluid makkelijk kunnen afzetten.

nee, ik ga geen gratis muziek aanbieden ofzo, alleen een paar geluidjes ofzo, ik zie wel maar mag het nou wel als je je eigen muziek er op zetten? Want ik heb gelezen dat het helemaal niet mag dacht ik... Confused
timerecords
Klaw 2 wrote:
Gieter wrote:

nee, ik ga geen gratis muziek aanbieden ofzo, alleen een paar geluidjes ofzo, ik zie wel maar mag het nou wel als je je eigen muziek er op zetten? Want ik heb gelezen dat het helemaal niet mag dacht ik... Confused

Als het je EIGEN muziek is dus niet van iemand anders "gestolen" dan moet je het speciaal aanvragen en dan maar hopen dat Bondings toestemming geeft...maar meestal mag het wel als het alleen je eigen bestanden zijn, zoals als je een band hebt en je maakt muziek met je band en daarvoor maak je een site dan denk ik niet dat Bondings het erg vindt maar je moest het wel eerst aanvragen..!!
justin25514
ik heb ook de vraag ik heb dus zelf muziek gemaakt ben kleine 'dj' en dat mag ik mensen dus laten downloaden en zo en dat soort dingen ?
Gieter
justin25514 wrote:
ik heb ook de vraag ik heb dus zelf muziek gemaakt ben kleine 'dj' en dat mag ik mensen dus laten downloaden en zo en dat soort dingen ?

Dat is legaal, maar of het mag van Frihost, dat weet ik zelf niet zo goed, gewoon vragen aan Bondings en die zal wel zeggen of het mag of niet. Smile
James007
Puur theoretisch bekeken zijn bestanden die niet op de frihost-server staan niet onze zaak. Wat wel zo is, is dat het waarschijnlijk wel copyright beschermde bestanden blijven, en linkjes in enige vorm dan ook naar een frihost website zijn dan verboden.
marocsite
timerecords wrote:
Klaw 2 wrote:
Gieter wrote:

Als het je EIGEN muziek is dus niet van iemand anders "gestolen" dan moet je het speciaal aanvragen en dan maar hopen dat Bondings toestemming geeft...maar meestal mag het wel als het alleen je eigen bestanden zijn, zoals als je een band hebt en je maakt muziek met je band en daarvoor maak je een site dan denk ik niet dat Bondings het erg vindt maar je moest het wel eerst aanvragen..!!

ja ik denk ook wel dat dat zo is
GamingParadise
Jah Muziek van bekende artiesten met Copyright mag je niet op je site hebben, als je zelf je muziek maakt mag dat wel gewoon.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.