FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Wat gebeurdt er???

timerecords
Hallo iedereen,

Ik heb vaak dat als ik me site op frihost wil bekijken ik dit bericht krijg (ik gebruik FireFox):

Code:

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

*   Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
          enkele ogenblikken opnieuw.

*   Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

*   Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
          computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

En na paar keer klikken op de refresh knop werkt het meestal weer, alhoewel het soms voor korte duur is

Weet iemand hoe het komt en hoe ik het (als het kan) kan verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Time Records
Klaw 2
misschien staan een aantal instellingen verkeert ofzo, dat heb ik vaak, maar dat lijkt me niet, misschien zijn er problemen met je internetserver die frihost niet zo leuk vind, of mischien omdat de sites gewoon overbelast zijn, of misschien is het iets anders maar dan zou ik geen idee hebben wat er aan de hand is.
timerecords
Klaw 2 wrote:
misschien staan een aantal instellingen verkeert ofzo, dat heb ik vaak, maar dat lijkt me niet, misschien zijn er problemen met je internetserver die frihost niet zo leuk vind, of mischien omdat de sites gewoon overbelast zijn, of misschien is het iets anders maar dan zou ik geen idee hebben wat er aan de hand is.

Dus het ligt aan mij?

Hmm ik dacht namelijk dat het aan frihost lag vandaar mijn vraag, want ik heb ook een andere (gratis host) die ik in geval van nood inzet zeg maar en daar heb ik nog geen problemen mee gehad als ik die error zeg maar kreeg. Ik vindt frihost goeie host dus wil hier graag blijven vandaar dat ik wil weten hoe het komt want dan kan ik het welicht oplossen.

Mvg,
Time Records
Klaw 2
timerecords wrote:
Klaw 2 wrote:

Dus het ligt aan mij?

Hmm ik dacht namelijk dat het aan frihost lag vandaar mijn vraag, want ik heb ook een andere (gratis host) die ik in geval van nood inzet zeg maar en daar heb ik nog geen problemen mee gehad als ik die error zeg maar kreeg. Ik vindt frihost goeie host dus wil hier graag blijven vandaar dat ik wil weten hoe het komt want dan kan ik het welicht oplossen.

Mvg,
Time Records

kan ook aan frihost liggen ofzo of je internet provider, maar daar heb ik geen verstand van.
timerecords
Klaw 2 wrote:
timerecords wrote:
Klaw 2 wrote:

Dus het ligt aan mij?

Mvg,
Time Records

kan ook aan frihost liggen ofzo of je internet provider, maar daar heb ik geen verstand van.

Denk niet me internetprovider anders zou ik met andere website's ook problemen moeten hebben want is zelfde internet lijkt mij zo van zelfde provider...maarja hopelijk weet iemand antwoord
Bondings
Dit ligt inderdaad hoogstwaarschijnlijk aan de server. Ik ben aan het proberen het te repareren.

Op het moment dat je dit schreef was er iemand ( Evil or Very Mad ) spam aan het verzenden van de server en daardoor ging de server load natuurlijk de hoogte in en dat zorgde voor tamelijk veel problemen. Het zou nu wel opgelost moeten zijn gelukkig.
timerecords
Bondings wrote:
Dit ligt inderdaad hoogstwaarschijnlijk aan de server. Ik ben aan het proberen het te repareren.

Op het moment dat je dit schreef was er iemand ( Evil or Very Mad ) spam aan het verzenden van de server en daardoor ging de server load natuurlijk de hoogte in en dat zorgde voor tamelijk veel problemen. Het zou nu wel opgelost moeten zijn gelukkig.

Oke geen probleem man, doe rustig aan en hopelijk komt alles goed.
Ik dacht ik post het maar even misschien weet iemand waardoor het komt en zoals ik al verwacht had is dat zo, bedankt voor je persoonlijke post Bondings.

Mvg,
Time Records
Yjaxygames
Soms heb ik hetzelfde, maar iets later werkt de site dan wel weer. Refreshen helpt dan niet. omdat het een tijdelijke error is. Ik heb het dus ook wel eens, maar er is niets aan het handje, niet met de site (hoewel de site dan heel even niet beschikbaar is) en niet met FireFox.
rvec
Het gebeurt volgens mij wel vaker dat er spam wordt verstuurd of dat er meerdere mensen tegelijk een backup aan het maken zijn. Ik krijg in ieder geval wel vaker een timeout
timerecords
rvec wrote:
Het gebeurt volgens mij wel vaker dat er spam wordt verstuurd of dat er meerdere mensen tegelijk een backup aan het maken zijn. Ik krijg in ieder geval wel vaker een timeout

Ja ik de laatste tijd ook erg vaak, best hinderlijk maarja Bondings zei dat hij er mee bezig is/was
Bondings
rvec, dat ligt inderdaad aan de server, het is gewoon dat het erger is als er iets dergelijks gebeurt. Het zou normaal gezien helemaal opgelost moeten raken in september.
timerecords
Bondings wrote:
rvec, dat ligt inderdaad aan de server, het is gewoon dat het erger is als er iets dergelijks gebeurt. Het zou normaal gezien helemaal opgelost moeten raken in september.

Oke, geen probleem man...doe rustig aan, je hebt op moment wel belangrijke zaken aan je hoofd...alles komt wel goed Wink
marocsite
timerecords wrote:
Hallo iedereen,

Ik heb vaak dat als ik me site op frihost wil bekijken ik dit bericht krijg (ik gebruik FireFox):

Code:

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

*   Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
          enkele ogenblikken opnieuw.

*   Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

*   Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
          computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

En na paar keer klikken op de refresh knop werkt het meestal weer, alhoewel het soms voor korte duur is

Weet iemand hoe het komt en hoe ik het (als het kan) kan verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Time Records

ik denk dat het wel met jou te maken heb anders moet je dat maar op een andere website proberen
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.