FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

wedstrijd zwemmen

wat vind jij van wedstrijd zwemmen
heel erg leuk
0%
 0%  [ 0 ]
best leuk
30%
 30%  [ 3 ]
gaat wel
10%
 10%  [ 1 ]
saai
30%
 30%  [ 3 ]
heel erg saai
30%
 30%  [ 3 ]
Total Votes : 10

sstteeffaann
hallo allemaal,
ik zou graag willen weten wie er allemaal aan wedstrijd zwemmen doet

ik zwem zelf bij een reddingsbrigade en gewoon wedstijd zwemmen.
het is heel erg leuk om te doen Exclamation

ik wil dit namelijk graag weten omdat ik nooit zo veel mensen zie op wedstrijden.

(kan ik begrijpen met een NK of zo)

groetjezzz,
sstteeffaann
BlackSkad
Ik heb zelf een jaar of 5 gezwommen en deed af en toe mee aan competities. Er was niet altijd even veel volk, maar op regionaal niveau is dat nog redelijk begrijpelijk Smile
Ik vond die wedstrijden nog wel tof. Alleen zijn ze waarschijnlijk toffer als je er zelf aan meedoet, dan dat je ernaar moet kijken Smile (en het is helemaal leuk als je dan nog af en toe eens wint ook Wink )
Jammer dat'k heb moeten stoppen door tijdsgebrek. Soms 'dwingt' men vriendin me wel nog om mee te gaan zwemmen, maar dat is dan gewoon recreatiezwemmen.
Museobanus
Ik zwem niet zo graag (of toch niet verplicht lengtes zwemmen zoals in school)
ik doe liever gewon mn zin in het zwembad, als ik zin heb om zo snel mogelijk een paar lengtes te zwemmen doe ik dat, heb ik er geen zin in doe ik het niet
Egmond
Ik heb het een hele tijd gedaan, maar na een tijdje wordt het gewoon hardstikke saai... je bent de hele tijd baantjes aan het zwemmen
Duck
Ik doe niet aan wedstrijdzwemmen maar ik heb gehoord dat het af en toe best zwaar is. De wedstrijden zijn vroeg, veel trainen enzo.
wanroij
Ik heb vroeger ook wedstrijd gezwommen. Ben blij dat ik het niet meer hoef Laughing Laughing Ik vond het niet zo heel leuk.
Yjaxygames
wanroij wrote:
Ik heb vroeger ook wedstrijd gezwommen. Ben blij dat ik het niet meer hoef Laughing Laughing Ik vond het niet zo heel leuk.

Waarom deed je het dan?
Bengt
is best wel leuk, om naar te kijken dan Very Happy
ben zelf niet zo een snelle zwemmer Very Happy
Egmond
Duck wrote:
Ik doe niet aan wedstrijdzwemmen maar ik heb gehoord dat het af en toe best zwaar is. De wedstrijden zijn vroeg, veel trainen enzo.

Ja, da's waar... Af en toe moest ik om 5 uur op om te trainen... Geen wonder dat iedereen stopt...
timerecords
Egmond wrote:
Duck wrote:

Ja, da's waar... Af en toe moest ik om 5 uur op om te trainen... Geen wonder dat iedereen stopt...

Waarom zo vroeg opstaan om te zwemmen?
Met (bv.) voetbal trainen ze toch ook normale tijden en ik geloof niet dat zwembaden alleen zo vroeg open zijn..?
wanroij
Yjaxygames wrote:
wanroij wrote:

Waarom deed je het dan?

In het begin vond ik het wel leuk. Maar zondag 's morgens trainen en wedstrijden vond ik niet zo leuk. Ik had het ook erg druk altijd want ik voetbalde ook.
Ivooo
Ik doe alleen waterpolo. Maar 't is nu het begin van het seizoen, dus doen we veel conditietraining, dus we zwemmen bijna de hele training.
Klaw 2
Ik heb aan reddings zwemmen gedaan, en heb ook een paar keer wedstrijd gezwommen, maar ik vind waterpolo veel leuker om te doen, met het team samenwerken enzo.
wietn
Ik zwem niet graag... Zwemmen met school, saaaaaaaii.
Als ik zwem en zelf men zin kan doen, gaat het nog, maar echt zwemmen doe ik niet.
Babi
Alleen zwemmen op vakantie is leuk. Lekker beetje duiken, in een band liggen, lekker zonnen! Dan is het ideaal. Maar wedstrijden: nee, saai. Je moet veel te hard trainen om echt goed te worden. En dan vaak vroeg je nest uit. Is nix voor mij.
rvec
Ik heb ook een jaar op zwemmen gezetten maar ik vond er niks aan. Het zwemmen zelf wel maar het vroege opstaan niet en ik mocht die mensen ook niet.
Egmond
timerecords wrote:
Egmond wrote:
Duck wrote:

Waarom zo vroeg opstaan om te zwemmen?
Met (bv.) voetbal trainen ze toch ook normale tijden en ik geloof niet dat zwembaden alleen zo vroeg open zijn..?

Uhm... Voetbalvelden worden alleen voor voetbal gebruikt, maar zwembaden moeten ook voor vrijzwemmen worden gebruikt. Daarom moeten de wedstrijdzwemmers maar op onmogelijke tijdstippen Sad
Ivooo
Waterpolowedstrijden zijn meestal 's middags of 's avonds. Dus de zwembaden moeten voor waterpolo en vrijzwemmen worden gebruikt.
Zarock
Ik zwem nu al 8 jaar en ik vind wedstrijden wel redelijk leuk.
gangie33
dat je dat 8 jaar volhoudt Exclamation (srry Razz )
mja wedstrijdzwemmen nix voor mij
gwwn zelf zwemmen is wel wat leuker, als het rustig is dan.
als wij dan nou eens om 5 uur smorgens gaan zwemmen en jullie om 12:00 gaan trainen, hebbe jullie ook es wat rust niet zo vroeg je nest uit.
Gieter
Zwemmen is best wel hip, ik heb toen ik in het lager zat enkele lessen gevolgd, en ik was toen van plan om in een zwemclub te gaan maar jammer genoeg is het daar nooit van gekomen, tja.
joe_nl
Ik heb zo'n twee jaar op waterpolo gezeten, en daarbij mocht je als team ook meedoen aan wedstrijdzwem-wedstrijden. Ik was dr niet echt goed in, maar het was wel leuk om te doen.

Met wedstrijdzwemmen op tv heb ik helemaal niets, niet echt spannend om naar te kijken.

Op het moment doe ik volleybal, vind ik veel leuker om te doen, maar ook dit is niet echt een kijksport...

Grz. Joe.
Lady Elensar
Ik heb zelf vroeger wel aan wedstrijdzwemmen gedaan, en er ook wel is een medaille mee gewonnen (Gelderse kampioenzwemmen, volgensmij). Maar dat waren weer speedowedstrijden oid.. ik weet zo niet of dat hetzelfde is. Het komt wel op hetzelfde neer, toch Razz
the666bbq
ik vind wedstrijdje zwemmen alleen maar leuk als ik daarna nog mag fietsen en lopen (heb je hem)
volleybal doe ik ook maar dat doe ik maar op provinciaal niveau en meer om de alcohol houdende sportdrankjes na de training en wedstrijd dan om de lichamelijke deugden komende van sporten
Museobanus
ja, triathlon of biathlon is idd ook wel leuk, dat vind ik ook
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.