Ik zit zo af en toe hier op kot eens (op zielige wijze) mee te kijken naar Pukkelpop, maar ik vraag me af of ik nu moet opletten hoe lang, omdat onze bandbreedte/verbruikslimiet niet zo hoog licht. 't Is in elk geval de optie "low quality" die ik altijd neem... ik wil alleen niet ineens met een trage verbinding zitten!
Hoe zit dat?
het ligt ana je kwaliteit en hoe veel bandbreedte je hebt
en bij welke provider je zit.
als je normaal niet download ofzo.. dan maakt het volgens mij (tegenwoordig) niks meer uit.
als je wat meer info geeft over je internet verbinding dan kan ik er beter op antwoorden
livesteaming neemt nogal veel bandbreede vooral als je er lang naar kijkt
En hier in België kun je best niet te lang kijken. Hier heb je meestal maar iets van een 10GB bandbreedte per maand 
| BCP88 wrote: |
En hier in België kun je best niet te lang kijken. Hier heb je meestal maar iets van een 10GB bandbreedte per maand  |
10 gb is nog redelijk veel als ik kijk naar ons eerste adsl abbonement; 250mb
. Nu hebben we gelukking een beter abbonement.
Maar ff niet offtopic, je download video en video is nu eenmaal groot. Je moet namelijk beeld en geluid binnenhalen.
Je kan 2 dingen doen:
1. hoger abbonement
2. naar het festival gaan 
| devroom wrote: |
| 1. hoger abbonement |
Als je op kot zit is dat niet altijd mogelijk. Ik heb zelf in ieder geval geen keuze om te veranderen.
| devroom wrote: |
2. naar het festival gaan  |
Gaat nogal moeilijk als je examens hebt. 
All Areas op Studio Brussel dan maar 
| Bondings wrote: |
| devroom wrote: | | 1. hoger abbonement |
Als je op kot zit is dat niet altijd mogelijk. Ik heb zelf in ieder geval geen keuze om te veranderen.
| devroom wrote: | 2. naar het festival gaan  |
Gaat nogal moeilijk als je examens hebt.  |
Wat houd kot/is kot als ik vragen mag?
| timerecords wrote: |
| Wat houd kot/is kot als ik vragen mag? |
lol
Das je huis, crib, kot enz
Ik dacht dat als je op kot zat je op kamers woonde. 
Kot = studentenkamer, studentenresidentie. Als ik me niet vergis wordt het woord enkel in België gebruikt.
| Bondings wrote: |
| Kot = studentenkamer, studentenresidentie. Als ik me niet vergis wordt het woord enkel in België gebruikt. |
Denk het ook, ik ken wel het woordt "krot" maar dat heeft weer andere betekenis blijkbaar 
haha
. Maar goed, helaas hebben wij ook zo'n verschrikkelijk lage datalimiet (250 mb, kun je nagaan!) maar dat weerhoud me er niet van om als een gek te downloaden
dus komen er de hele tijd wat, hoge rekeningen...
als we over de datalimiet zijn heengegaan (en wat dus elke maand weer gebeurd). Nu pleit ik voor een ander ADSLabo, bij KPN, alleen dan kun je niet gebruikmaken van de e-mailservice, want je hebt dan geen datalimiet, maar ook geen e-mailboxen. En dat vindt m'n vader ietsje minder. In ieder geval, misschien makkelijk te onthouden met downloaden en uploaden, alles wat je bekijkt op internet, wil je naar je toehalen, dus niet alleen pagina's, maar ook afbeeldingen, filmpjes en dergelijke. Omdat livestreaming live is, moet er dus de hele tijd iets nieuws worden geladen, en al die nieuwe 'deeltjes' om het zo maar ff te noemen, kosten bandbreedte. En dus is het waarschijnlijk niet zo verstandig om met een lage datalimiet (ik heb meelij, eerlijk waar
) naar livestreaming te kijken.
| RoomRooz wrote: |
| Nu pleit ik voor een ander ADSLabo, bij KPN, alleen dan kun je niet gebruikmaken van de e-mailservice, want je hebt dan geen datalimiet, maar ook geen e-mailboxen. En dat vindt m'n vader ietsje minder. |
Je kan nog altijd de frihost e-mailservice gebruiken
Ik zit ook aan telenet vast denk ik. Ik woon te ver van de belgacom telefoon centrale om adsl te kunnen krijgen. Dus ik zal ook bij telenet (lage limiet) moeten blijven. Weet iemand als er ooit een andere kabel internet provider komt in oost-limburg (vlak bij de nederlandse grens)?