FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Probleem

RoomRooz
Ik heb met Limewire een kort filmpje (van een auditie) gedownload, en natuurlijk wilde ik hem eerst scannen met mijn virusscan, maar dat lukte niet. Het rechterknop-van-de-muis-menu was niet zoals het hoorde te zijn. En dus kon ik het bestand ook niet verwijderen. Daarom mijn vraag of iemand een programma kent of een truc heeft die ervoor kan zorgen dat ik dat bestand kan verwijderen.
timerecords
RoomRooz wrote:
Ik heb met Limewire een kort filmpje (van een auditie) gedownload, en natuurlijk wilde ik hem eerst scannen met mijn virusscan, maar dat lukte niet. Het rechterknop-van-de-muis-menu was niet zoals het hoorde te zijn. En dus kon ik het bestand ook niet verwijderen. Daarom mijn vraag of iemand een programma kent of een truc heeft die ervoor kan zorgen dat ik dat bestand kan verwijderen.

Er zit een knop op je toetsenbord (als goed is) die het zelfde doet als rechtermuisknop, hij zit naast de WINDOWS knop op je toetsenbord...Alhoewel het niet op alle toetsenborden zit maar de meeste wel.

Ook zou je kunnen proberen om SHIFT ingedrukt te houden plus de DEL knop, dan delete hij hem definitief van je PC.

Hopelijk helpt het.
RoomRooz
Helaas. De windowsknop bedoel je zeker met het logo van Windows? Tenminste, ik heb de ctrl-knop en de shift-toets ingedrukt, maar het zorgde er niet voor dat het menu werd weergeven. Ook heb ik geprobeerd om ze te verwijderen door shift en del ingedrukt te houden, en daarna ook shift en delete, en gewoon delete, maar het hielp niks. Maar bedankt voor je ideeën Wink .
kansloos
Hmmm...
Virusje??

Je kan altijd Knoppix downloaden
en daarmee je systeem booten
om vervolgens het bestand wegtedonderen

Hoe wel omslachtig werkt het altijd...
RoomRooz
Wat is booten precies?
Museobanus
Nee, hij bedoelt de knop rechts van de windows knop, maar niet ieder toetsenbord heeft dat

je kan gewoon hetgeen je wilt verwijderen selecteren, en dan simpelweg op delete drukken...
dark inca
kan nu niemand dat goed uitleggen???
De knop tussen linker CTRL en linker windows toets, tegenwoordig heeft elk toetsenbord dat, daarmee kan je je rechtermuisknop gebruiken zonder je muis te gebruiken.

Maar met unlocker kan je de meeste files verwijderen.
gewoon met je verkenner tot bij het bestand, rechtermuisknop en unlocker gebruiken, dan zou het bijna altijd verwijderbaar moeten zijn, en anders wordt de vraag gesteld dat te doen bij de eerste boot (herstart).
RoomRooz
Ik heb zonet Unlocker gedownload, en wilde het bestand verwijderen, maar dat lukte dus niet omdat het rechtermuisknopmenu maar beperkt was. Ik heb toen voor de optie Openen met gekozen, Unlocker gebruikt, en het zo verwijderd. Dat lukte niet, dus moest ik de hele map verwijderen, maar ik ben er heel erg blij mee dat het eindelijk gelukt is! Heel erg bedankt allemaal! Very Happy