FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSCOMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!

Smoothies (= fruitsap FYI)

Vlien
Nope, geen soort mensen dit keer - ik geef toe, het had gekund.
Neen. Daarstraks begaf ik mij naar de supermarkt voor een rondje "frustratiekopen" (sommige mensen sporten dan, ik ging VOEDSEL halen), waarbij ik mezelf zou toelaten dingen te kopen die ik me normaal gezien niet kan veroorloven met mijn studentenbudgetje.

Zag ik daar bij de verse fruitsapjes smoothies staan: allerlei fruit geperst en geplet zonder suiker erbij (en niet-geconcentreerd). Chiquita heeft zo ook verschillende drankjes uitgebracht? Ik vind ze zelf heel erg lekker, wel veel te duur (2,39 EUR voor ocharme 250ml!!). Wie hier wel/niet? Ik ken namelijk mensen die het afschuwelijk vinden.
Vergeef me als dit geen nieuwigheid is Cool
Code of Ruin
Ik vind smoothies wel lekker. Maar wat je zegt. In de supermarkt zijn ze erg duur. Het is veel goedkoper en lekkerder om zelf de smoothies te maken met het fruit dat in dat seizoen voor handen is. Gewoon door de blender gooien en wat magere yoghurt erbij. Je kunt er ook nog wat limonadesiroop doorgooien voor het zoet als je dat lekker vindt. Of wat suiker als je daar de voorkeur aan geeft.
v-d-online
Het idee is natuurlijk al eel oud, want je kunt inderdaad gewoon fruit met yoghurt/melk in een mixer doen en je hebt eigenlijk het zelfde eindproduct. Wel lekker inderdaad1 Very Happy
RoomRooz
Ik ken de smoothies van het spelletje op de Gameboy: de Sims Erop uit. Moet je smoothies roetsjen en daar krijg je dan geld voor. Een minigame. Maar goed, zelf heb ik nog nooit een smoothie gehad volgens mij, maar het lijkt me wel erg lekker. Ik denk dat ik het toch houd bij de milkshake. Daar zijn zelfs apparaten voor die je thuis kunt gebruiken, de Milkshaker van Princess! Helaas heb ik de popcornmaker (waarbij het zout niet eens blijft plakken, gevolg is dat er een hele zoutvoorraad op de bodem van de schaal blijft liggen) en de cookiemaker die ik nog nooit heb gebruikt. Maar goed, smoothies zijn volgens mij wel het proberen waard. En zelf maken is natuurlijk een stuk goedkoper met een studentenbudget Wink !
Yjaxygames
I drink smoothies af en toe, is wel lekker.
Vlien
Oh, yoghurt? Da's een idee. Dat zit nu wel niet in die flesjes van de supermarkt, maar lijkt me wel 't proberen waard... moet mezelf eens een blender aanschaffen Cool
Babi
Inderdaad een pittig prijsje voor zo'n smoothy. Dat komt toch harder aan dan in eerste instantie gedacht Wink
Ik heb het daarom ook maar rechts laten liggen.
RoomRooz
Haha. Soms haalt m'n moeder een milkshake in een soort van yoghurtverpakking uit de winkel. Het is niet zo'n groot pak waar ook wel melk in zit, maar meer driekwart van zo'n pak, en dan een soort van plastic bekertje met als bovenkant folie (bovenkant bedrukt, onderkant grijs/zilverachtig) waar je met een rietje dat op de verpakking geplakt zit doorheen kan prikken. Ik houd toch meer van de echte milkshake, maar ja, dit is wel een vervanger. O ja, als je dan een blender zou aanschaffen, is dat handig, maar Princess (geweldig merk (en daarnaast sponsor van musicals waar ik in heb gespeeld en toen het seizoen was afgelopen kregen we zomaar een apparaat van Princess! Jaaa!)) heeft ook een milkshaker. Is misschien ook iets voor jou (aangezien milkshakes er wel een beetje op lijken, toch? En volgens mij kun je er net zo goed smoothies mee maken, alleen moet je de ingrediënten eerst even goed mixen. Maar een mixer heb je vast wel... Wink ).