FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

[clan] runescape

sstteeffaann
hallo allemaal,

ik zoek lede voor mijn clan.
daarvoor heb ik nu ook dit frihost account en de site
<verwijderd> gemaakt

als jullie geintresseert zijn doe dan wat bij aanmelde staad
(dus mailtje sturen) ik zou dus ook graag wille wete hoe ik het formulier kan late werke.

sstteeffaann.

(rangerrr 2)
Yjaxygames
Ziet er georganiseerd uit als ik het nog speelde zou ik me aanmelden. Gelukkig ben ik over m'n runescape fase heen.
dark inca
Ik zal proberen (als ik tijd vind) je formulier te laten werken.

Wat ik wel mis, is een forum.
De layout is niet super (bg=rood en linker frame is geel :S )
ik zou .html gebruiken ipv .htm want htm is de oude tijd, omdat alle extenties toen 3 lang waren.

Mijn zussen spelen runescape (waarbij ik help). En die zijn een beetje hoger LVL. Razz
Dus wie weet joinen we wel.
RoomRooz
Ik zal de link doorsturen aan twee verslaafde klasgenoten. Als iemand van hen 'Runescape!' roept, dan zucht de hele klas Razz . De kleuren zijn iets te fel, maar voor de rest zit het wel goed. Ook al ben ik niet bezig met Runescape.
Roald
Ik you ook joinen als ik nog speelde, dat is ondertussen al een half jaar geleden.
wietn
hehe, kzal die link es doorgeven aan men broer :p is ook zon freakske Cool
SBrian
De site ziet er leuk uit... vooral de koppelingen aan de linkerkant vind ik wel wat hebben, alleen zou ik de gele achtergrond weghalen. Je ogen worden doodmoe van het lezen.

Lid worden van de clan? Runescape zegt mij totaal niets... ik ben nou eenmaal geen gamer Wink
James007
Bon,

Adverteren doe je in de Advertise my website sectie, en niet hier. Wat je wel kan doen is een opinie vragen over je website in het daarvoor bestemde topic in deze sectie. Maar reclame maken gebeurt hier niet.

En een runescape topic hoef ik hier al helemaal niet, dat brengt altijd een hoop spam met zich mee.

-close-
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.