FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Verborgen bestanden.

RoomRooz
Een familielid van mij heeft per ongeluk een bestand later verbergen (rechtermuisknop, eigenschappen, verborgen). Aan mij is vervolgens gevraagd of ik hem weer te voorschijn kan toveren. Zoeken op de computer helpt niet, op geen enkele manier. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat dit bestand niet meer de eigenschap 'verborgen' heeft?
Yjaxygames
Ergens bij 'zoeken' kan je ook aankruisen op verborgen bestanden en mappen te zoeken. Ik ben nu aan het testen of het werkt.\

EDIT: Ja, het werkt Very Happy
RoomRooz
Reddende engel! Bedankt Very Happy
timerecords
Of je gaat naar Extra --> Mapopties --> Weergave --> en dan klik je op: Verborgen bestanden en mappen weergeven (helemaal onderaan bij geavanceerde instellingen)
Code of Ruin
De optie van timerecords is misschien nog wat handiger want dan kun je meteen zien wat er allemaal voor verborgen bestanden zijn. De dingen die ik op die manier al heb teruggevonden lopen in de tientallen.
rvec
Ik zou die optie daarna wel weer uitzetten want vaak is het alleen maar iritant om al die bestanden te zien. De meeste bestanden die verborgen zijn zijn namelijk door het systeem verborgen. En aan deze bestanden moet je toch niet zitten dus alles wordt er alleen maar voller op.
SocratesX
Dit was wel een moeilijke bevalling precies. Razz
timerecords
SocratesX wrote:
Dit was wel een moeilijke bevalling precies. Razz

Moeilijke bevalling?
Verklaar je nader .. Exclamation Laughing
v-d-online
Probleem is wel dat vaak spyware ook als verborgen bestanden worden geplaatst. Maar normaal gesproken heb je natuurlijk ook geen spyware Wink
kansloos
Als je veel met je PC kloot is het weergeven van verborgen bestanden / extensies juist handig.

Maar of je daarmee je spyware er ook uit krijgt?
Denk het niet...
RoomRooz
Mij kennende zit er vaak spyware op. En dan heb ik dus Hitmanpro als effectieve verwijderaar erop staan, en Kaspersky Anti-virus als live virusscan. En toch vindt Hitmanpro steeds weer dingen... Ach ja.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.