FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Servers

RoomRooz
Ik heb weer even een vraagje. Ik ben namelijk benieuwd van wat voor servers Frihost gebruik maakt. Sorry als dit al ergens staat, maar ik heb gezocht en ik kon niks vinden. Het is trouwens omdat ik op internet las dat je een hele directory kunt beveiligen als er tenminste gebruik is gemaakt van een Apache-webserver. En ik vroeg me af of ik dat dan ook zou kunnen doen met een directory op mijn website.
timerecords
Volgens mij maken ze hier inderdaad gebruik van Apache.

PS. ben je mocro? Embarassed
jefry66
zal apache wel zijn.
RoomRooz
Ja, volgens mij ook. Maar wat is een mocro? Volgens mij ben ik dat niet, maar goed, ik weet niet wat het is Smile
redtigris
is dat niet een marokkaan?
Yjaxygames
Als je nie weet wat een mocro is zal je er wel geen een zijn, maar waarom vroeg je dat timerecords?
RoomRooz
Nee, ik ben geen Marrokaan, ik ben Nederlands. Fries nog wel, kun je nagaan Razz Wink .
timerecords
Yjaxygames wrote:
Als je nie weet wat een mocro is zal je er wel geen een zijn, maar waarom vroeg je dat timerecords?

Haha Mocro = Marokkaan jah Laughing .

Ik vroeg dat omdat ik een site heb voor die doelgroep, dus d8 ik ik vraag ff dan kan hij/zij me site bezoeken als hij/zij wilt. Embarassed
Lady Elensar
En de volgende keer doe je dat maar mooi via pm! Zulk soort vragen hoef je hier niet op het forum te stellen.
joe_nl
De software die hier wordt gebruikt is inderdaad Apache.
Als je een pagina probeert te bekijken die niet bestaat, dan komt daar op de 404-error page onderaan onder andere te staan:
Quote:
Apache/1.3.36 Server

// Edit:
Om terug te komen op je vraag "ik vroeg me af of ik dat dan ook zou kunnen doen met een directory op mijn website."
Dat lijkt me wel inderdaad.

Als je inlogt op je DirectAdmin, dan kan je gebruik maken van de optie "Protect" naast een map in de FileManeger.
Vervolgens kan je jou beveiligde mappen bekijken
"Password Protected Directories" uit het rijtje rechtsbovenaan uit het hoofdmenu.

Grz. Joe.
Bengt
dit kon je ook zien in je directadmin, of apache draait en al die andere dingen Smile
warashi
Ik ben ook fries Smile

maar ik denk idd dat frihost gebruik maakt van Apache. Daar maken de meeste servers gebruik van (denk ik)
joe_nl
Ja, daar zit wat in.

Maar Bengt, dat het op die 404-pagina wordt weergegeven, dat had ik wel verwacht, dus daarom keek ik meteen maar daar. Vrij snel en simpel, en dan hoef je niet te zoeken in het control panel, al ben ik met je eens dat het ongetwijfeld ook daar ergens staat inderdaad.
Vervolgens las ik de echte vrag uit post 1 terug, en dacht ik me alsnog zo iets van die beschermde mappen te herinneren, zodat ik daarvoor wel de moeite had genomen.

Grz. Joe.
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.