Ik kwam bij de de contributie pagina's van Oscommerce de Mollie iDEAL contributie tegen. Wie heeft deze ooit gebruikt en wat zijn de ervaringen daarmee? Wat is de toegevoegde waarde ten opzichte van andere iDEAL contributies?
Groeten,
Babi
Toevallig ben ik vanmiddag op Mollie bezig geweest om naast 3 telefoon-donaties ook 3 grotere iDEAL neer te zetten voor een donatie-pagina van een site die ik beheer.
Een voordeel is dat het iets goedkoper is ten opzichte van 'per telefoon', wat ik probeer te zeggen is: je houdt er meer aan over wanneer er eenzelfde bedrag gedoneerd wordt.
De SMS-tarieven zijn bij Mollie nogal hoog, hoe het verder gaat lopen weet ik nog niet.
Ik ben ook erg benieuwd naar ervaring van anderen met het betalen op internet, hetzij via Mollie, hetzij via een alternatief.
Mvg. Joe.
ideal is een betaalprogramma van de verenigde nederlandse banken, de grote banken doen allemaal mee, en het werkt heel snel, je moet alleen wel internetbankieren van je bank hebben anders werkt het niet en zal je anders moeten betalen, maar ideal is net zo veilig als internetbankieren. Je kilkt op betalen je komt bij je bank terecht, log in en betaal!
heel eenvoudig
kijk bij je eigen bank voor meer informatie
Ik heb ondertussen een aantal keer met Ideal betaald, werkt inderdaad velkkeloos, en nu ben ik benieuwd: kan je zelf ook kostenloos zo'n link op je site zetten mocht je mensen via dat systeem willen laten betalen?
Ik werk ondertussen niet meer via Mollie, maar ik weet niet of zij zelf een deel inhouden van het betaalde bedrag. Zijn er kosten voor het opzetten van een iDEAL-systeem, en waar kan je dit het makkelijkst doen?
Grz. Joe.