Hoi,
Welk tijdschrift lezen jullie?
Ik de Computer Idee, Computer Totaal, Chip, PCM, PC Consument enzo.
Volgende keer wijzig je je bericht even. En ik raad je aan de regels te lezen!
Zelf lees ik geen standaard tijdschriften, hoewel de Veronica tv-gids al een tijdschrift opzich is.
Af en toe koop ik een keer een blad like cosmopolitan ofzo, maar niet vaak.
hmmz donald duck, quest (of zoiets), veronica magazine
en donald duck extra.
*Edit: kleur veranderd.
Geen wit gebruiken alsjeblieft, leest heel irritant. -- Lady Elensar
Last edited by gangie33 on Wed Aug 09, 2006 8:58 am; edited 1 time in total
De HUMO natuurlijk
enneuh, soms ook wel eens de Britse Cosmopolitan. Als je 'm in het Engels leest, lijkt het gelijk ook wat minder dom, hihi.
Ik lees niks, geen tijdschriften, magazines, kranten, roddelbladen, niks, nadda noppes....
Oja wel, dit forum natuurlijk 
Humo, soms (als ik tijd heb om hem te gaan kopen)
PCM
Netwerk
Psychologie magazine
sport/voetbalmagazine
allen soms... 
Ik lees vaak PCM en Top Gear magazine (de engelse variant). Ik weet niet of onder bladen ook kranten worden verstaan maar ik lees graag het NRC, NRC next, volkskrant en voor de dagen dat ik behoefte heb aan inferieure berichtgeving heb ik een telegraaf.
Ik moet op zondag de telegraaf bezorgen dus dan lees ik die ook wel eens. Voor de rest lees ik soms "What HiFi" (engels) en de zaterdageditie van NRC.
Last edited by rvec on Thu Aug 10, 2006 1:02 pm; edited 1 time in total
vroeger las ik de donald duck
nou lees ik eigenlijk alleen nog meer de krant af en toe. mja dat is dan weer geen tijdschrift.
mja ik lees vaak dingen op internet dus het internet is eigenlijk mijn tijdschrift:P
elke dag de krant. Een tijdschrift lees ik soms als ik geen krant lees...
Ik lees de krant en af en Voetbal International (VI). Hoewel de meeste nieuwtjes al op internet staan, staan er in de krant / VI ook nog dingen die niet op internet te vinden zijn.
Ik lees ook nog cyclosprint, da was ik nog vergeten
Ik lees af en toe een Formule 1 of voetbal tijdschrift. Verder lees ik de Grand Slam Darts Magazine en heel af en toe nog een computers tijdschrift.
Geen
Af en toe de humo, als ik hem ergens vindt, en als ik echt helemaal niets te doen heb de fancy van m'n zus, daar staan altijd wel grappige dingen tussen 
Soms: Computer Idee (ik ben vast een van de weinige vrouwelijke 14-jarige lezers), VT Wonen (idem) en Donald Duck.
Vaak: Tina (heb nog een abonnement omdat ik te laat was met opzeggen...), ElleGirl en CosmoGirl. En Libelle (van m'n moeder
, als ik me verveel).