FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Goedkope DVD's/CD's

BCP88
Weten jullie waar ik goedkoop dvd's kan bestellen? Ik bestel meestal bij http://www.cdrwinkel.com en vroeger ook al eens bij http://www.opus.nl maar die leveren tegenwoordig niet meer in België Sad
traxion
http://www.ddvd.info/nl/

zou ik zeggen

lkkr goedkoop en ze leveren snel

er is ook veel tekrijgen

je moet daar maar eens rond kijken
Code of Ruin
Meest haal ik gewoon dvdtjes bij de winkel op de hoek maar als ik bestel dan doe ik dat eigenlijk altijd via de site die traxion al meldde. Ze leveren een uitstekende kwaliteit tegen een goede prijs en vind ze over het algemeen betrouwbaar.
Hoogeveense RAT
De site die traxion zei, is inderdaad een goede. Ik heb daar een keer 50 DVD's + doosjes bestelt, alles was zeer goede kwaliteit, levering binnen twee dagen (terwijl drie op de site stond vermeldt). De prijs was maar 31.44 euro voor dat. Terwijl je in de winkel zo'n 50 euro betaalt voor hetzelde aantal DVD's.
RoomRooz
Toen ik net begonnen was met het zelf maken van DVD's (filmpje donwloaden, subs, etc.) had ik geen schijfjes met genoeg ruimte, en toen heb ik gewoon schijfjes van de Aldi gebruikt. Wel duur, voor maar 10 dvd's, maar ja, er is niks op de kwaliteit aan te merken (en ik liet m'n moeder betalen Smile)
Hoogeveense RAT
Ik zag op DDVD staan dat je ook kunt betalen op Rembours, wat betekent dit? Betekent dit dat je de postbode het verschuldigde bedrag betaalt?
devroom
je moet grote getalen gebruiken. Kijk eens bij bij de makro ofzo. En neem dan een paar van 100 of meer. Is het goedkoopst. Ik gebruik zelf toch niet overal doosjes voor, dus ik hoef niet bij elk cd/dvdtje een hoesje.

Checkte die site hierboven. Als je een freak bent neem dan dit pakket Razz
traxion
devroom wrote:
je moet grote getalen gebruiken. Kijk eens bij bij de makro ofzo. En neem dan een paar van 100 of meer. Is het goedkoopst. Ik gebruik zelf toch niet overal doosjes voor, dus ik hoef niet bij elk cd/dvdtje een hoesje.

Checkte die site hierboven. Als je een freak bent neem dan dit pakket Razz

daar kun je wel even mee vooruit..

ja bij de makro zou ook kunnen maar niet iedereen kan daar binnen komen (zoals ik)

zoals hier boven staat vermeld ze zijn snel binnen 2 a 3 dagen is je bestelling gewoon al binnen en je hoeft der de deur niet voor uit. erg handig met dit weer:P
Lady Elensar
Hoogeveense RAT wrote:
Ik zag op DDVD staan dat je ook kunt betalen op Rembours, wat betekent dit? Betekent dit dat je de postbode het verschuldigde bedrag betaalt?

Jep, dat heb je helemaal goed. Smile
Hoogeveense RAT
Lady Elensar wrote:
Hoogeveense RAT wrote:

Jep, dat heb je helemaal goed. Smile

Oké, bedankt Smile. Weet je toevallig of er hiervoor extra kosten worden berekend?
RoomRooz
@ Hoogeveense rat: je kunt geloof ik op de site van TPG-post hierover informatie vinden, dus ook over de kosten enzo, dus misschien kun je daar eens op kijken.

Ik zag trouwens in het reclamekrantje van de HEMA ook schijfjes staan, DVD's, die 4,7 GB kunnen dragen, en dat met alleen losse schijfjes of ook met hoesje. Goedkoop, en de kwaliteit, tja, dat weet ik niet, maar volgens mij wel het proberen waard.
traxion
RoomRooz wrote:
@ Hoogeveense rat: je kunt geloof ik op de site van TPG-post hierover informatie vinden, dus ook over de kosten enzo, dus misschien kun je daar eens op kijken.

Ik zag trouwens in het reclamekrantje van de HEMA ook schijfjes staan, DVD's, die 4,7 GB kunnen dragen, en dat met alleen losse schijfjes of ook met hoesje. Goedkoop, en de kwaliteit, tja, dat weet ik niet, maar volgens mij wel het proberen waard.

meestal zijn de goedkopeschijfjes niet veel waard.

en voor de prijs ben je denk ik bij ddvd.nl evenveel kwijt (mss nog minder) en je hebt je eigen vertrouwde merk
SgtGarcia
Ik heb een vriend die cdtjes/dvdtjes haalt op de zwarte markt in beverwijk. Erg goedkoop, je moet die cdtjes niet gebruiken voor belangrijke gegevens, maar voor een normaal stukje muziek/film etc. zijn ze zeer goed te gebruiken. Ik kan nog geen oordeel geven over de levensduur maar die zal ongetwijfeld minder zijn dan die van de kwaliteitsmerken
shuatee
opus Very Happy rules
BCP88
shuatee wrote:
opus Very Happy rules

Daar kocht ik vroeger ook al eens iets. Maar zoals ik al zei, opus levert niet meer in België Crying or Very sad
v-d-online
Ik koop eigenlijk altijd Philips... heb wel ondekt dat het wel de beste kwaliteit is. dan maar wat duurder!
timerecords
v-d-online wrote:
Ik koop eigenlijk altijd Philips... heb wel ondekt dat het wel de beste kwaliteit is. dan maar wat duurder!

Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, ik heb ondertussen toch wel verschillende soorten gebruikt maar ik heb niet echt gekeken welke langer mee gaan..Gaat moeilijk als je kleine broertjes je CD's pakken en laten rondzwerven..Gaan ze allemaal even lang mee (of kort hoe je het wilt bekijken) Laughing
Hoogeveense RAT
RoomRooz wrote:

Ik heb het inmiddels gevonden. Rembours kost 4,25 euro meer, dan betaal ik in het vervolg wel gewoon vooruit.
viss00
Ik had een vriend en die haalde ze altijd spotgoekoop uit duitsland. valt misschien ook te proberen?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.