FRIHOSTFORUMSFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Iemand hier verstand van Swish(MAX)???!!?

timerecords
Hallo iedereen,

Heeft er hier iemand verstand van SwishMAX/Swish 2.0?
Zoja, dit is mijn probleem:

Ik heb een flash muziekspeler gemaakt alleen nu is het probleem dat hij alleen mp3's kan afspelen, is er ook een mogelijkheid zodat hij wma's kan afspelen zoja hoe?

Als jullie mijn Swish file nodig hebben meld het maar ff dan post ik het wel.

Met vriendelijke groet,
Time Records
Georgeboy
Ik heb enkele jaren geleden nog swish 2.0 gebruikt. Ik denk niet dat wma al dusdanig ingeburgerd was of laat ons zeggen bestond, dat het in het programma ingebouwd is. Mss zijn er hier gebruikers van het recentere swishMax die er wel raad mee weten? Anders zou ik zeggen als je de originele geluiden nog hebt, converteer je geluidsfragmenten even naar mp3...

Veel succes !!
timerecords
Georgeboy wrote:
Ik heb enkele jaren geleden nog swish 2.0 gebruikt. Ik denk niet dat wma al dusdanig ingeburgerd was of laat ons zeggen bestond, dat het in het programma ingebouwd is. Mss zijn er hier gebruikers van het recentere swishMax die er wel raad mee weten? Anders zou ik zeggen als je de originele geluiden nog hebt, converteer je geluidsfragmenten even naar mp3...

Veel succes !!

Ja het converteren lukt me wel alleen nu is het probleem dat ik mp3's op bijne geen enkele site gratis kan uploaden. Ik zeg geen enkele omdat ik er tot nu toe nog geen 1 gevonden heb
Georgeboy
timerecords wrote:
Ja het converteren lukt me wel alleen nu is het probleem dat ik mp3's op bijne geen enkele site gratis kan uploaden. Ik zeg geen enkele omdat ik er tot nu toe nog geen 1 gevonden heb

Mja, das natuurlijk altijd een probleem met muziekfragmenten. Misschien heb je een breedbandabonnement waar je webspace kunt aanmaken en staat die wel toe dat je mp3 kunt uploaden? Of mss kun je overwegen om ipv swish, macromedia flash te gebruiken. Met wat actionscripting moet het zeker lukken om wma's af te kunnen spelen.

Greetz
timerecords
Georgeboy wrote:
timerecords wrote:

Mja, das natuurlijk altijd een probleem met muziekfragmenten. Misschien heb je een breedbandabonnement waar je webspace kunt aanmaken en staat die wel toe dat je mp3 kunt uploaden? Of mss kun je overwegen om ipv swish, macromedia flash te gebruiken. Met wat actionscripting moet het zeker lukken om wma's af te kunnen spelen.

Greetz

Dan gaan we dat laatste maar eens proberen, iedergeval bedankt voor jullie hulp en mochten er nog mensen zijn met goeie antwoorden/mogelijkheden just bring it on Wink
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Dutch -> Algemeen

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2007 Frihost, forums powered by phpBB.