FRIHOSTFORUMSSEARCHFAQTOSBLOGSDIRECTORY
You are invited to Log in or Register a Frihost Account!

Webdesign, internet, nieuwe technologie en nieuwe technieken

Code of Ruin
Het is mij opgevallen dat hier een hoop losse threadjes zijn over allerlei verschillende aspecten van internet, software, hardware en weet ik het niet wat allemaal. Ik dacht ook dat het leuk zou zijn om eens 1 thread te maken waar alle nieuwe technieken, technologie, programmeertalen en nieuwtjes op het gebied van webdesign kunnen worden besproken. Natuurlijk kan er ook worden gesproken over de nieuwste programmaatjes voor pc- onderhoud en de nieuwste pc hardware. Kortom, deel je gedachten over de ICT en vermaaks technologie en wat daarmee verband houdt. Gelieve echter niet te gaan kwebbelen over alleen maar games want dan gaan we een beetje te ver van het oorspronkelijke onderwerp af. Voor de mensen die niet weten waar ze moeten beginnen:
-Wat vind je van de nieuwste Macromedia Studio 8?
-Hoe denk je over de recente populariteit van Youtube?
-Hoe sta je tegenover de acties van Brein en de RIAA tegen websites die muziek aanbieden?
-Wat vind je van de snelheid waarmee de ontwikkelingen gaan?
-Moet Apple verdergaan of stoppen met de Intel pc's?
-Van wie ben je de grootste voorstander: Intel of AMD en waarom?
-In welke richting zou je het internet zich graag zien ontwikkelen?
-Wat vind je van het IPv6 protocol?
Ik hoop dat het een levendige en leuke discussie gaat worden dus doe je best! Exclamation Applause
SBrian
Nieuwe ontwikkelingen juich ik over het algemeen toe. En probeer ook meestal wel om mijn slaatje er uit te slaan.

Echter zijn sommige ontwikkelingen totaal nutteloos. Als voorbeeld neem ik even Windows Vista... ik heb de Beta..., en ik moet toegeven het ziet er allemaal erg gelikt uit, echt mooier dan XP. Maar al ga je kijken naar wat het echt inhoud... dan denk je nog wel even na voor je hem aanschaft. Voor de proffesionelere versies is het MINIMUM vereiste 1gb intern... dat is nogal wat... en dat is dan het minimum.

We weten wel hoe dat gaat bij MS. Minimum is hetzelfde als Slakkentempo.

Op het gebied van webdesign juich ik ook alle nieuwe ontwikkelingen toe. Hoewel het wel veel tijd in beslag neemt Wink Maar hobby's kosten nou eenmaal tijd Wink
rvec
leuk idee maar wordt het niet heel rommelig als al die onderwerpen in een thread door elkaar lopen? Is het niet handiger om alles in aparte threads te houden?
Code of Ruin
Het wordt niet rommelig als je je gewoon houdt aan het discussiepunt van het moment. IN een gesprek ga je ook vloeiend over van het ene onderwerp naar het andere. Als je maar geen niet terzake doende antwoorden post dan moet het makkelijk te doen zijn. Als het op andere fora lukt dan kan het hier ook.
Yjaxygames
Ik heb niet veel verstand van intel penium processor AMD dingen gedoe...

Maar YouTube, is toch gewoon een site waar je gratis je flimpies op kan zetten? Alleen maar goed toch?
Code of Ruin
Yjaxygames wrote:
Maar YouTube, is toch gewoon een site waar je gratis je flimpies op kan zetten? Alleen maar goed toch?

YouTube is inderdaad een site waar je filmpjes op kan zetten. Dat is echter niet alleen maar goed. Er is een hoop turbulentie rond de site omdat er ook veel materiaal op staat wat onder de auteurswetgeving eigenlijk aan andere mensen toebehoord. De RIAA heeft er tot dusver niet al te veel aandacht aan besteed maar ze schijnen de site behoorlijk in de gaten te houden.
rvec
heb je dat niet met alle sites waar zoveel filmpjes op worden gezet?
Yjaxygames
rvec wrote:
heb je dat niet met alle sites waar zoveel filmpjes op worden gezet?

Ja dat dacht ik ook al. Maar er is op YouTube inderdaad veel dat andere mesnen toebehoort, zoals code of Ruin al zei.
Klaw 2
SBrian wrote:
Nieuwe ontwikkelingen juich ik over het algemeen toe. En probeer ook meestal wel om mijn slaatje er uit te slaan.

Echter zijn sommige ontwikkelingen totaal nutteloos. Als voorbeeld neem ik even Windows Vista... ik heb de Beta..., en ik moet toegeven het ziet er allemaal erg gelikt uit, echt mooier dan XP. Maar al ga je kijken naar wat het echt inhoud... dan denk je nog wel even na voor je hem aanschaft. Voor de proffesionelere versies is het MINIMUM vereiste 1gb intern... dat is nogal wat... en dat is dan het minimum.

We weten wel hoe dat gaat bij MS. Minimum is hetzelfde als Slakkentempo.

Op het gebied van webdesign juich ik ook alle nieuwe ontwikkelingen toe. Hoewel het wel veel tijd in beslag neemt Wink Maar hobby's kosten nou eenmaal tijd Wink

je moet ook wachten met het kopen van windows vista, anders dan loopt het minder, dat is altijd zo, eerst moet via de klant er nog duizenden foutjes uit worden gehaald ik wacht altijd een jaartje ofzo.