FRIHOST • FORUMS • SEARCH • FAQ • TOS • BLOGS • COMPETITIONS
You are invited to Log in or Register a free Frihost Account!


HTML Templateler





Coomedy
arkadaşlar bir sorum oalcak , güzel sade html templatelerini nereden bulambilirim?
Bu coomedy msn bot için host sponsorumu buşldum şimdi domain sponsoru arıyorum birisi var atsarım olmadan alamam diyor bi html tema lazım komple bir protal kurup çok uğraşmak istemiyorum üyelik falan yapıcağım ama html olacak site asıl.Şimdiden tşkler.
Link verirseniz rapid olmasın lütfen. ( download linkler yasak biliyorsunuz öm. atın Mr. Green )
TEŞEKKÜÜÜÜRRR...!
Dillian
Coomedy, yanlış bilmiyorsam HTML'de üyelik sistemi oluşturabiliceğin kod yok.ASP, PHP ile olması lazım hazır kod sitelerini dolaş derim ben sana....
emirdag
Arkadasinda dedigi gibi html lerde üyelik sistemi kuramassin (ki bunlar icin mesela php mysql database gerekli) arkadasim, ama örnegin Mambo (yeni ismi Joomla), PHP Nuke, XooPS gibi ücretsiz [PHP Nuke sadece indirmek icin 10$ ödeniyordu yanlis hatirlamiyorsam] portallari kullanabilirsin. Wink

Saygilarimla!
Coomedy
siz html template leri yollayın bana gerisi bnm işim onu mrk etmein php ye çevirip enjekte edecem üyeliği ama belki yapmayadabilirim oky?mrk etmeyin yani...
emirdag
Arkadasim yukarda vermis oldugum linkleri inceledin mi belki isine yarar... (joomlayi tavsiye ederim arastirdim bende yeni basliyorum)
geyikkutuphanesi
emirdag wrote:
Arkadasinda dedigi gibi html lerde üyelik sistemi kuramassin (ki bunlar icin mesela php mysql database gerekli) arkadasim, ama örnegin Mambo (yeni ismi Joomla), PHP Nuke, XooPS gibi ücretsiz [PHP Nuke sadece indirmek icin 10$ ödeniyordu yanlis hatirlamiyorsam] portallari kullanabilirsin. Wink

Saygilarimla!

php-nuke' un sadece son sürümünü kendi sitesinden indirirsen 10$ istiyolar. o da bağış niteliğinde. Bunun dışında bir önceki sürümleri zaten kendi sitesinden olmak üzere son sürümünü de internette diğer kaynaklardan ücretsiz olarak indirebilirsin. Fakat benim kişisel görüşüm pek güvenli bir portal sistemi olmadığı konusunda yoğunlaşıyor. (Bazı tecrübelerim ışığında Very Happy )
bugra9
Peki veritabanı olarak XML kullansak html de üyelik sistemi olmaz mı. Ben Flash ta biraz yavaşta olsa asp ve php kodu kullanmamak için XML ile bağlantı sağlıyordum.
Coomedy
tabiki ben birkere yapmıştım flashla ve güzelde oldu..
Neyse yokmu temp. adresi veren ?
Emirdag sağol bnm host zaten server 1 de yani cpanel + fantastico var joomla , php nuke vs. en son sürümleri tek tıklamayla yükleyebiliyorum sadece temp istiyorum bana HTML templates lazım l
tfen başka tavsiye etmeyin diğerlerinide kullandım ve zor oluyor zaten ufak bir site için Smile
Şimdilik bu var www.konuskan.uni.cc ah birde domain sponsor bulsam Smile
Neyse yinede sağolun tavsiyeleriniz için Wink
Related topics
Which script language do you like most?
css + html
Basic HTML Introduction
Hey everybody ;) HTML or Blog?
Looking for a free HTML editor with built-in preview
html or forum
HTML tutorial
DJ turntable out of an old mouse
Create Web pages without knowing HTML.
html login system
HTML Link
Beginners HTML Tutorial link
uploading html home page
html?
Reply to topic    Frihost Forum Index -> Language Forums -> Turkish

FRIHOST HOME | FAQ | TOS | ABOUT US | CONTACT US | SITE MAP
© 2005-2011 Frihost, forums powered by phpBB.