Heey, ik zou graag willen weten met welke advertenties je allemaal geld kan verdienen.
Die van google ken ik al.
Alvast bedankt 
ik geloof dat je eerst toch zal moeten zorgen dat je site druk bezocht wordt door heel veel verschillende bezoekers, en dat je deze aantallen wat kan aantonen - dan wordt advertenties plaatsen pas echt performant
als je een beetje engels kan moet je hier eens kijken
| rvec wrote: |
| als je een beetje engels kan moet je hier eens kijken |
Bedankt maar ik zoek Nederlandse advertenties, laat eerst maar als mijn site beter bezocht wordt zoek ik wel verder 
Je kan ook onderhands advertentie plaatsen.
| Drodr wrote: |
| rvec wrote: | | als je een beetje engels kan moet je hier eens kijken |
Bedankt maar ik zoek Nederlandse advertenties, laat eerst maar als mijn site beter bezocht wordt zoek ik wel verder  |
Google Adsense (zoals op deze pagina) en waarschijnlijk ook de concurrenten passen de advertenties aan aan de taal van de pagina. Zoals je ziet zijn de advertenties op deze pagina dat ook.
Ik ga denk ik na de vakantie Adsense proberen, ik heb alleen wel mijn ouders nodig, want ik ben niet minderjarig (maffe amerikanen).
je bent je ouders nodig want je bent niet minderjarig?
Vul anders een andere leeftijd in
kunnen ze toch niet controleren
| rvec wrote: |
je bent je ouders nodig want je bent niet minderjarig?
Vul anders een andere leeftijd in kunnen ze toch niet controleren |
Hij bdoelde vast niet meerderjarig...
En hoeveel verdien je per maand of per click met google adsense?
ik ben 16 jaar. als ik 18 jaar invul, kunnen ze dan daar achter komen 
weet je dat zeker?
volgens mij wel anders deed iedereen verkeerde gegevens
| timerecords wrote: |
weet je dat zeker?
volgens mij wel anders deed iedereen verkeerde gegevens |
hoe kan een amerikaans bedrijf er achter komen hoe oud een nederlander is met alleen zijn ip gegevens (de rest kan fout zijn)
als brein met een ip niet meer info krijgt kan een amerikaans bedrijf dat ook niet.
op het internet kan je je voor doen als iedereen. een oude oma van 99 of een baby van 3
niemand kan het controleren.
weet je dat zeker?
Meestal vul je wel de goede gegevens in zodat het geld ook bij jou terecht komt. Of de post en de mail. De mail moet trouwens meestal wel goed zijn anders krijg je geen wachtwoord enzo.
De rest zoals de naam is alleen zodat je ze kunnen aanspreken en niet steeds "Hallo Meneer/Mevrouw" boven de mail moeten zetten.
En de leeftijd vragen ze omdat het anders geen zin heeft om een overeenkomst te tekenen (vinkje zetten), deze is namelijk vaak ongeldig als een minderjarige die tekend.
| traxion wrote: |
weet je dat zeker?
hoe kan een amerikaans bedrijf er achter komen hoe oud een nederlander is met alleen zijn ip gegevens (de rest kan fout zijn)
als brein met een ip niet meer info krijgt kan een amerikaans bedrijf dat ook niet.
op het internet kan je je voor doen als iedereen. een oude oma van 99 of een baby van 3
niemand kan het controleren. |
Ben ik het niet mee eens, ik denk dat Google(het Amerikaanse bedrijf) toch wel meer "macht" heeft dan dat achterlijke Nederlandse Brein 
Brein, achterlijk. Dat is understatement denk
. Ik hoop dat deze stichting zo snel mogelijk failliet gaat of gesloten wordt.
Oké en nu weer on-topic. Volgens mij kunnen ze het best controloeren via je bankgegevens. De kans dat je gepakt wordt is klein, maar als je gepakt wordt heb je een probleem. Het beste is om gewoon regionale bedrijven advertentie ruimte aan te bieden op je site.
Google kan dat wel degelijk. Als jij je registreerd op een website waar ze zich niet goed beveiligen of waar ze je gegevens zo op een lijst hebben staan kunnen ze je zo na trekken. (google crawlers) (trouwens niet alleen google)
Het hoeft google zelf maar te zijn. schrijf je in bij gmail of adsense en ze hebben je gegevens. Het is alleen wel iligaal om dat te publiceren.
Er is ook een soort van programma dat Tradedoubler heet. Google AdSense lijkt mij betrouwbaarder, maar misschien is dit ook een goede tip. Anders kun je ook eens op leejoo.nl kijken, daar staan allerlei dingen waarmee je geld met je site kunt verdienen. Erg handig, lijkt me.
dus ik kan me gewoon aanmelden zonder problemen te verwachten 
jep
zulke internetsites zullen echt niks met jouw gegevens doen. het is puur dat het lijkt dat ze jouw gegevens hebben. maar ze doen er niks mee.
ok. ik heb genoeg informatie om weer verder te kunnen gaan.

| moeslimoen wrote: |
ok. ik heb genoeg informatie om weer verder te kunnen gaan.  |
Ik hoop het voor je, haaha..Straks krijg je wel problemen, dan zit je lekker met de gebakken peren zoals de nederlanders dat zeggen 
watvoor problemen krijg ik dan

watvoor problemen krijg ik dan  |
Bij wijze van spreken ...
Doe een vakantiejob, dat brengt veel meer op dan enkele storende advertenties
ik ben 16 jaar. als ik 18 jaar invul, kunnen ze dan daar achter komen  |
zeker weten heb je al een bankrekening voor al je advertentie geld 
tuurlijk heb ik een bankrekening